Wednesday, August 14, 2013

Vicarno's Mama!




















Vicarno's Mama! Een hele tijd geleden heb ik al over haar geblogd (klik hier) want ik heb een keer een heleboel handschoentjes gehaakt naar het patroon wat zij had bedacht. Ik kon niet meer stoppen, ik vond het zo leuk om te doen. Dus ik vond het geweldig leuk om te lezen dat vermoedelijk dit jaar nog een boek van haar uit gaat komen met allemaal leuke haakpatroontjes. Er wordt nu nog hard aan gewerkt, maar dan weet je vast waar je naar uit kunt kijken. :-) Zorg er ondertussen voor dat je haar blog volgt, want dan mis je geen enkel nieuwtje over dit leuke boek.
Nu heeft Vicarno's Mama ook een webwinkel, en daar vind je niet alleen leuke haakpatroontjes, garen en mooie accessoires. Je vindt er ook die hele leuke en gloednieuwe ergonomische haaknaalden van Knitpro. En Vicarno's Mama wil aan twee van mijn volgers een haaknaald weggeven (maat naar keuze). Wil je meedoen? Laat dan hieronder een reactie achter. Zorg er wel voor dat je volger bent van mijn blog. Succes! Aanstaande zaterdag maak ik bekend wie de gelukkig winaars zijn.

Vicarno's Mama! A long time ago I already blogged about her (click here), because I crocheted a lot of mittens of the pattern she designed. I couldn't stop crocheting them, they were so cute and fun to make. So I was really excited to find out that she's writing a book that's going to be published later this year. She's working on it pretty hard right now, but now you know what to look forward to this fall. :-) In the meantime, make sure to be a follower of her blog (click here) and don't miss out on any news about it.
Vicarno's Mama also has a webshop, and you can find a lot of fun crochet patterns in that shop, pretty yarns and lovely accessories. And what she also has are those very nice and brand new ergonomic crochet hooks by Knitpro. Now Vicarno's Mama would like to give away a crochet hook (choose your own size) to two of my followers. So if you would like to win, then leave a comment below. 
Make sure you're a follower of my blog. Good luck! I'll announce the winners this Saturday.

123 comments:

  1. Ben heel benieuwd naar haar boek! Graag doe ik mee aan deze leuke actie (haaknaalden kan je nooit genoeg hebben toch?!)
    Liefs Anniek

    ReplyDelete
  2. Ik doe graag mee, al mijn wol komt van haar winkeltje. Maar zo'n pen heb ik nog niet, dus ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  3. Oh, ik doe graag mee! Vanwege gewrichtsproblemen ben ik langzamerhand de gewone naalden aan het vervangen ... Maar zo kan ik ineens klaar zijn! Wat een leuke give away

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh wat zonde, je kan er met fimoklei zelf een dikker handvat aan maken en kan je de haaknaalden nog gebruiken.

      Delete
  4. Wat een geweldige haaknaalden! Ik doe graag mee Annemarie! :-)

    Liefs, Ester

    ReplyDelete
  5. Ik doe mee, ze zien er alleen al helemaal leuk uit. Gebruik zal dus ook vast wel fijn zijn. gr. Hennie

    ReplyDelete
  6. Ik doe graag mee want het zijn heerlijke haaknaalden! Haken bijna uit zichzelf ;-) zo soepeltjes.

    ReplyDelete
  7. Ja, ik wil graag meedoen!! Dank voor deze leuke give away!

    ReplyDelete
  8. Dat lijkt me fijn haken! En ze zien er zo vrolijk uit. Ik doe graag mee!
    Groetjes Eline

    ReplyDelete
  9. I would love to win a crochet hook, either a 4mm or 5mm hook. Than you ;)

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke give away, ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  11. Wow, al was het alleen maar om de kleurtjes van de haaknaalden:)) maar ik doe graag mee! ik ben al fan van de clover amour naald, ben benieuwd naar deze.

    ReplyDelete
  12. Ik volg beide jullie blogs met heel veel plezier! Ik waag graag een kansje en doe mee.

    Groetjes, Vera

    ReplyDelete
  13. Ik ben erg benieuwd naar deze haaknaalden. Zou er graag een willen winnen!

    ReplyDelete
  14. Inderdaad, altijd de moeite om eens te neuzen o de blog van vicarno's mama. Leuke patronen!
    Ik doe graag mee voor de haaknaald.

    ReplyDelete
  15. I never tried a crochet hook with comfy peg, would love to have one.

    ReplyDelete
  16. Ik doe graag mee! Zien eruit als super fijne naalden!

    ReplyDelete
  17. Ook ik doe graag mee voor die mooie haaknaalden!

    ReplyDelete
  18. Kijk al een tijdje verlekkerd naar die prachtige haaknaalden; ik zou er ook graag een in bezit willen hebben! Dus bij deze doe ik graag mee!

    ReplyDelete
  19. Oh ik wil heel graag meedoen! Ik ben zo benieuwd hoe ze haken. Ik ken vicarno's mama inderdaad al, erg leuk :)

    ReplyDelete
  20. Ik ben gelijk even gaan kijken in de webwinkel. Wat een leuke dingen. Uiteraard doe ik graag mee, ik heb nog een dikkere haaknaald nodig voor het haken van een poncho voor mijn nichtje.

    Groeten Marion

    ReplyDelete
  21. Mooi!! Ik doe graag mee. Zal zo ook even een kijkje gaan nemen in haar webwinkel

    ReplyDelete
  22. Ik doe ook graag mee, lijken mij hele fijne naalden,
    ze zien er ook leuk uit.

    Groeten, Betsy

    ReplyDelete
  23. Het zijn inderdaad top patronen!
    Ik doe graag mee, ze zien er fijn uit. Ik ben benieuwd of ze dat ook echt zijn!

    ReplyDelete
  24. Me encantaría poder ganar uno de estos sets, seguro que son ideales para crochetear. Por cirto, el blog que nos recomiendas es precioso. Bueno, espero que haya suerte!

    ReplyDelete
  25. Wie niet waagt wie niet wint ... dus ja ik doe als volger van beiden heel graag mee!

    ReplyDelete
  26. Ik doe heel graag mee! Zien er zulke handige naalden uit!

    ReplyDelete
  27. ik wil er wel eens zo 1 uitproberen !

    ReplyDelete
  28. Leuke actie, ik doe ook graag mee.
    Ik heb laatst een Addi swing-haaknaald gekocht omdat haken met een gewone haaknaald niet meer ging.

    ReplyDelete
  29. Wat leuk dat er een haakboekje aan komt van Vicarno´s mama. Ik ben nu al nieuwsgierig wat er allemaal voor leuke dingen in staan.
    Wat lief dat jij twee haaknaalden mag weggeven. Ik heb gehoord dat het fijne haaknaalden zijn, dus ik waag graag een gokje.

    Fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  30. Ben heel benieuwd naar de Knitpro. Dus ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  31. Wat een leuke give-away. Het blog kon ik al, ik kijk regelmatig even bij haar leuke stukjes en patroontjes. Zelf haak ik met clover naalden, ik zou wel graag het verschil/overeenkomst willen voelen met de knitpro's. Ze zien er veel vrolijker uit dan de clover's :)

    ReplyDelete
  32. Ik ga het gewoon proberen. Wie niet waagt wie niet wint.

    ReplyDelete
  33. Ik waag een gokje voor haaknld ,nr.9

    ReplyDelete
  34. Hoi Annemarie,

    Ben ook benieuwd naar het boek.
    Leuk....weer nieuwe inspiratie opdoen ☺.
    Enne.....een give-away voor een haaknaald??.....ik doe graag mee hoor ☺.

    Lieve groet,

    Caroline.

    ReplyDelete
  35. Going to try her mitten pattern, you can never have enough mittens! especially in the northeast US in winter! Bbrrrrrr!!! Thanks! :)

    ReplyDelete
  36. Sinds een half jaar ben ik fanatiek haakster geworden, en vind het heerlijk om te doen. Ook volg ik meerdere blogs, waaronder deze, om allerlei ideetjes op te doen en te volgen waar je mee bezig bent. Ook ik ben langzaam bezig om alle haaknaalden naar ergonomisch te vervangen, en doe heel graag mee, om zo nog meer mooie dingen te maken!

    ReplyDelete
  37. Leuk!! Aan deze actie wil ik wel mee doen!
    Groetjes
    Barbara

    ReplyDelete
  38. Geweldige actie, ik doe ook graag mee!

    ReplyDelete
  39. Prachtige haaknaalden..... Niet geschoten altijd mis dus ik waag een gokje

    ReplyDelete
  40. Al langer kijk ik met een scheef oog naar die haaknaalden met greep. Zouden ze echt beter in de hand liggen? Met deze give-away krijg ik een kans om ze misschien uit te proberen. Dus doe ik graag mee. Dankjewel.

    ReplyDelete
  41. Ow leuk, ik ben benieuwd naar het boek! Deze haaknaalden heb ik nog niet geprobeerd, maar ze zien er comfortabel uit!

    Groetjes,

    Ilse

    ReplyDelete
  42. jemig wat een gave give away prijs van haar zeg...ik doe heel graag mee♥♥♥♥

    liefs jenneke

    ReplyDelete
  43. Ik doe ook heel graag mee. Ik hoop dat ze net zo lekker haken als de clover haaknaalden...

    ReplyDelete
  44. Een goede haaknaald is het halve werk, dus ik doe heel graag mee.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  45. Ik ben erg benieuwd naar deze haaknaalden dus doe graag mee =)
    Liefs,
    Mriek

    ReplyDelete
  46. Haaknaalden heb je nooit genoeg, dus ik waag graag een gokje! Liefs!

    ReplyDelete
  47. ik doe graag mee maar niet voor mijzelf maar voor een vrijwilligster van het rode kruis die door haar beperking op bed ligt en toch probeert iets uit haar leven te halen door te gaan haken.

    ReplyDelete
  48. Mag je de haaknaald ook op kleur kiezen ipv maat? ;-) ik vind ze geweldig! Ik doe graag mee...
    TnX!

    ReplyDelete
  49. owwwww wat zien die er leuk uit!!!! heel graag natuurlijk!

    ReplyDelete
  50. oei zoveel al... probeer het toch.. ze zijn wel mooi
    groetjes Inge

    ReplyDelete
  51. Aan deze leuke give-away wil ik graag meedoen!
    Groetjes van Renate

    ReplyDelete
  52. Ik doe graag mee. Ik ben in de vakantie aan het haken geweest met een 'oude' haaknaald en heb er over nagedacht om een ergonomische aan te schaffen. Dan kan ik hier eerst ook een kansje wagen.
    Groetjes, Alyt

    ReplyDelete
  53. Wat een vrolijke kleurtjes, tesamen met vrolijke kleuren garen geeft al een blij gevoel bij het haken van al die mooie dingen die ik oa op dit blog voorbij zie komen! Ik doe daarom heel graag mee met deze leuke give-away!

    ReplyDelete
  54. ik doe graag mee misschien is dit wel een betere haaknaald dan wat ik nu gebruik gewonen dus groetjes grada

    ReplyDelete
  55. Oeh een ergonomische haaknaald, dat zou wel eens wat voor mn moeder kunnen zijn wanneer haar schouder weer beter is! En van zo'n mooi kleurtje word je nog eens extra blij :)!

    ReplyDelete
  56. Het lijken mij geweldig naalden. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  57. Leuk! Aan garen en naalden nooit genoeg!

    ReplyDelete
  58. Ik doe heel graag mee met deze actie, maar ja heb toch al de hele dag een pechdag...Dus wens ik de winnares alvast gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  59. Ik volg je zeer zeker! Zowel via de blog (bloglovin) en via facebook. ik doe natuurlijk graag mee!

    ReplyDelete
  60. Ik doe graag mee.door een beperking kan ik moeilijk haken met de gewone haaknaald. Dit heb ik over gehouden na vorig jaar ziek geweest te zijn.

    ReplyDelete
  61. Leuk!!! Als beginnend haakster heb ik nog niet zoveel haaknaalden, en deze zijn ook nog eens harstikke leuk.
    Dus ik doe graag mee en ben al je volger :-)
    Groetjes Monique

    ReplyDelete
  62. Wat een leuke giveaway. Door mijn fibromyalgie zou ik een goede haaknaald wel heel goed kunnen gebruiken. Omdat ik niet zo heel veel geld te besteden heb, haak ik nog steeds met de gewone haaknaalden, wat inhoudt dat ik na een paar toeren alweer moet stoppen vanwege het feit dat ik geen gevoel meer in mijn handen heb.

    ReplyDelete
  63. Wie wil er nu geen nieuwe haaknaald :), ik doe dus zeker mee!

    ReplyDelete
  64. ik doe ik graag mee. :-)

    ReplyDelete
  65. Ook ik wil een gokje wagen.

    Groet,

    Anita
    Http://freubelendeschoonzussen.blogspot.nl

    ReplyDelete
  66. wat mooi! Ik maak graag een kansje...

    ReplyDelete
  67. Ik doe graag mee, heerlijke haaknaalden!! <3

    ReplyDelete
  68. Leuke aktie , ik doe graag mee,
    nooit genoeg haaknaalden :)

    groetjes trudette

    ReplyDelete
  69. Oh, ik doe graag mee! Ik ben al een tijdje op zoek naar een echt fijne haaknaald met handvat, aangezien ik spierklachten heb in mijn handen. En ik hoor zulke goede verhalen over knitpro, maar ik kan ze hier niet vinden. Dus hopen maar, want dat zou waarschijnlijk héél veel extra haakplezier opleveren! :D

    ReplyDelete
  70. wauw wat leuk!! Ik wil wel een kans maken! Moet alleen even kijken welke maat handig is voor de projecten die ik wil gaan maken LOL

    Groetjes Renske

    ReplyDelete
  71. Ik wil ook wel een gokje wagen. groetjes Francis

    ReplyDelete
  72. Ik wil graag kans maken, nu eerst ff snuffelen op haar site :)

    ReplyDelete
  73. Ik wil graag meedoen.
    Groetjes Plonie

    ReplyDelete
  74. Wat een leuke actie. Ik ben heel benieuwd! Greetz, Carine

    ReplyDelete
  75. Fijn, heb nog niet zo veel haaknaalden... wie weet :-)
    Ze heeft idd een hele leuke blog, originele modelletjes met veeeel kleur!
    grtjs

    ReplyDelete
  76. It is nice to finally post something. I have been lurking for so long. I currently am in love with 4mm hooking. I can't explain but everything has been in 4mm. :)
    Sheri

    ReplyDelete
  77. Hi, just signed up to follow you by email, would love to have a chance of winning the giveaway. Love the colours of the hooks they make me smile. Jules. xx. (crocetandsmile). p.s just finished my first granny blanket for my little ladys burthday together with bunting, she was thrilled with the blanket and carried it around the house all day, now to try your lovely granny square bag as I think she will burst with delight over this lovely design.

    ReplyDelete
  78. SOU APAIXONADA POR UM KIT DESSES,(SORRIR).LINDO DEMAIS.BEIJO.VALÉRIA.(BRASIL).

    ReplyDelete
  79. haaknaalden zat, maar deze kunnen er ook nog wel bij :D

    ReplyDelete
  80. Ik zag je actie via Facebook, wat onwijs leuk! Ik wil het haken alweer een tijd oppakken (sinds februari, sinds ik op mezelf woon) maar het onbreekt me aan een haaknaald en geld over heb ik nooit! (student hè) Het lijkt me echt heel tof om zo'n haaknaald te winnen, en nog ergonomisch ook, super :)

    ReplyDelete
  81. Graag doe ik mee met de give away. Ben erg benieuwd naar de haaknaald.

    ReplyDelete
  82. HAKEN......is zo heeeeeerlijk om te doen,erg verslavend
    en dan met zo'n haaknaald kun je helemaal niet meer stoppen......
    Wat een verwennerij, hiermee maak je zeker iemand heeeeeel blij :-) :-)

    Groetjes Linda

    ReplyDelete
  83. Leuke give away. Zou graag eens halen met een ergonomisch gevormde haaknaald.
    Ik dus dus graag mee.

    ReplyDelete
  84. It is a really pretty set.I would like to have it. Good luck everybody :)

    ReplyDelete
  85. Ik doe graag mee. Met een ergonomische haaknaald houd ik het haken misschien langer vol.

    Groeten,
    Margriet

    ReplyDelete
  86. Wat zien die haaknaalden er heerlijk uit!
    Ik waag graag een gokje!!!
    Fijne dag! Dinaz ♥

    ReplyDelete
  87. Ik doe ook mee en ik had ze al gezien bij haar en ik zou het leuk vinden om er eentje te winnen want ik ben ook zo zoetjes aan de oude te vervangen naar de ergonomische, het is dan net of je veel beter kan haken :-) Volger ben ik nu ook op de ouderwetse manier maar ik krijg zowiezo mail als jij een nieuw bericht plaatst.
    groetjes en een fijne dag Mandy

    ReplyDelete
  88. Mooi zeg die haak naalden. Die wil ik natuurlijk net als iedereen graag winnen.
    Dus bij deze doe ook ik een gooi naar deze mooie prijs.
    Gr Caroline

    ReplyDelete
  89. Natuurlijk doe ik graag mee.
    Haaknaalden kun je nooit teveel hebben toch? En deze mooie haaknaalden van Knitpro zijn altijd welkom!
    Wie niet waagt, die niet wint. ;)
    Super van Vicarno's mama. Bedankt voor deze kans op zo'n haaknaald.
    Fijne week, Erika

    ReplyDelete
  90. Ik volg je pas op Facebook en zag je leuke give away voorbij komen.
    Ben nu ook volger geworden van je leuke blog.
    Ook ik wil graag mee doen om kans te maken op z`n mooie haaknaald.

    Groetjes Andrea

    ReplyDelete
  91. Ik ben enorm benieuwd naar de nieuwe knitpro haaknaalden dus ik doe mee :-)

    ReplyDelete
  92. ik doe graag mee , en als ik mocht winnen zou ikgraag haaknaald nr 4,5 willen winnen.

    sieneke

    ReplyDelete
  93. Ik doe graag mee!
    Super mooie haaknaalden!
    Gr. Vanessa

    ReplyDelete
  94. Mooi, zo`n setje!
    Ik doe graag mee aan de verloting.

    ReplyDelete
  95. Ik zag het mapje met haaknaalden liggen in de plaatselijke wolwinkel. Prachtig! Maar veel nummers heb ik al, dus dan koop je zo'n set niet zo snel. Maar er zijn wel een paar nummers waar ik nog geen ergonomische van heb. Dus ik doe graag mee!
    Groet, Hilde

    ReplyDelete
  96. Die zou ik wel graag willen winnen!
    groeten Roos Dieleman (Tilburg)

    ReplyDelete
  97. Love the patterns.....and would love to try one of the crochet hooks
    Thank you

    ReplyDelete
  98. Ik mis nog wel een aantal maatjes :-)
    Ik doe dan ook graag mee.

    ReplyDelete
  99. wat een leuke give away ik doe graag mee

    liefs en groetjes gea

    ReplyDelete
  100. Jaaa ik wil wel graag meedoen voor een nummer 4 ^^

    ReplyDelete
  101. I would love to win ;-)

    ReplyDelete
  102. I would love to win :-)

    ReplyDelete
  103. Ohhh ik wil ook graag meedoen! Heb nog van die ouderwetse niet-ergonomische ijzeren haaknaalden, waar ik rsi van krijg!

    ReplyDelete
  104. Lovely hooks - I would love to win one!
    Very best wishes.

    ReplyDelete
  105. Hello!!! Thank you for this giveaway!!! I'm already a follower through Facebook and GFC. I think that I'll be interested crochet in a 8 mm please.
    Wish me luck and have a nice week end ;)
    Ally

    http://allyandwoozle.blogspot.com

    ReplyDelete
  106. I zou deze ook wel graag willen winnen!

    ReplyDelete
  107. Hallo! Ik zou heel graag ook meedoen! Groetjes, Jutta

    ReplyDelete
  108. Hallo Annemarie, wat een fantastische aktie. Ik heb slijtage aan mijn vingers dus ik kan ze heeel goed gebruiken. Groetjes Janny

    ReplyDelete
  109. Wauw super,
    ik was van plan om een nieuwe te kopen van mijn vakantiegeld maar winnen is nog beter!
    Ik heb al een 4mm met softgrip, maar de 3mm voor amigurumi's is heeeeel erg welkom!

    Liefs
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    ReplyDelete
  110. Geweldige aktie,
    Ik ben net geopereerd dus heb noodgedwongen meer tijd om te haken, helemaal niet erg!
    Ik doe dus graag mee.

    Groeten, janny

    ReplyDelete
  111. Hallo
    Ik wil heel graag meedoen
    De winkel is super en hier op uw blog zie ik alleen maar leuke spulletjes die ik ooit nog wil maken
    bedankt groetjes clo

    ReplyDelete