Wednesday, August 28, 2013

Owl Pattern Giveaway




























♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Alle patroontjes met uilen vind ik leuk. Nou ja, bijna alle. Maar in de Etsy-winkel van The Hat & I vind ik ze echt allemaal leuk. Bijvoorbeeld leuke vrolijke kleurrijke dekens, en zoals je hierboven ziet ook een hele leuke tas. The Hat & I heeft ook een facebook-pagina waar je de patroontjes uit de winkel voorbij ziet komen, maar dan gemaakt door mensen die de patroontjes hebben aangeschaft. Het leuke daarvan is dat iedereen weer andere kleurtjes gebruikt. Nog meer inspiratie op te doen dus. Klik hier om naar de Facebook-pagina te gaan, en hier om naar de Etsy-winkel te gaan. Wil je zo'n leuk uiltjespatroontje winnen? Laat dan hieronder een reactie achter. A.s. zaterdag maak ik de winnaar bekend. Succes!

I love all owl pattern. Well, almost all. But in the Etsy-shop of The Hat & I there are only the cutest patterns! For instance lovely fun and colourful blankets, and as you can see on the picture above a very cute bag as well. The Hat & I has a facebook-page and you can see the patterns from the shop there as well, but all made by customers who bought the patterns. It's fun to see that everyone uses different colours. So you can get inspired even more there. Click here to go to the Facebook-page and click here to go to the Etsy-shop. Do you want to win a cute Owl Pattern? Leave a comment below. I'll announce the winner this Saturday. Good luck!

195 comments:

  1. Wat een leuk uiltjespatroon!!! Ik wil wel een kansje wagen!
    Groetjes van Renate

    ReplyDelete
  2. Heel mooi. Ik waag een kans, voor mijn 13-jarige dochter. Ze ontdekte het haken een jaartje geleden en is nu al veel handiger dan ik ben. Zucht. Groetjes, Maaike

    ReplyDelete
  3. Zalig mooi! Ik zou waarschijnlijk wat hulp moeten krijgen van mijn kleine zus, maar samen lukt ons dat zeker!

    ReplyDelete
  4. Erg leuk! Ik doe graag mee.

    Liefs, Evita

    ReplyDelete
  5. Lovely blanket, so beautiful ^^
    Hugs from Arte Friki

    ReplyDelete
  6. Heel leuk, ik doe graag mee. Een aanvulling op mijn patroontjes kan ik goed gebruiken nu ik weer een aantal mensen met een kraamkadootje wil verrassen.
    groet, Arianne

    ReplyDelete
  7. Mijn dochter is helemaal gek op uiltjes. Voor haar ben ik bezig met de uilentas, een engels patroon, maar ik kom er redelijk uit. Graag doe ik mee met deze te uilige giveaway. In gedachten zie ik mezelf van het patroon een sprei haken of een leuke kussen of misschien wel allebei. Mmmmmmmmmmm, eerst de giveaway maar afwachten.

    groet,
    Anita
    http://freubelendeschoonzussen.blogspot.nl

    ReplyDelete
  8. ohhhh leuk, wij doen mee:D

    groetjes mingle-mangle

    ReplyDelete
  9. Dit is echt zo mooi. Jammer dat ik uit de kleine kinderen ben, maar wie weet komen er ooit kleinkinderen en dan staat dit wel op 1 om te maken.
    Groetjes
    Brechtje van Wijk

    ReplyDelete
  10. zo mooi en ook die kleurtjes ... die zou ik zeker graag maken - ik waag het erop en doe mee

    ReplyDelete
  11. heel gaaf! en met allemaal zwangere vriendinnetjes om me heen kan ik er vast iemand heeeeeel erg blij mee maken! groetjes janneke

    ReplyDelete
  12. oh wat leuk! Over 4 weken is de opleverdatum van ons nieuwe huis en ben bezig met de kamer van mijn dochter. Heb gisteren een hele gave uilen muursticker gekocht.Dit leuke patroon winnen zou echt te gek zijn!

    gr lisa

    ReplyDelete
  13. I love it! <3
    Ik doe graag mee!
    Groetjes Liesbeth

    ReplyDelete
  14. Ja die is super mooi. Heb al eens gekeken voor het dekentje om die voor iemand te maken maar dat ging toen niet door. Nu smelt ik weer als ik ze zie. Ze zijn geweldig. Ik waag graag een kansje voor dit leuke patroon.

    ReplyDelete
  15. Oh ja, ik doe graag mee. Ik had hem al eerder gezien maar nog niet de stap durven maken ....

    ReplyDelete
  16. I have been admiring this blanket for a long time, and I would really love to win the pattern. I am fond of owls and of crochet, so it would be perfect for me.
    KATRIN W.

    ReplyDelete
  17. What a beautiful blanket, so cute. I absolutely love it ♡
    Bye, Katrin

    ReplyDelete
  18. Mooi hoor die uiltjesdeken. Ik doe graag mee. groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  19. Oh wat weer een leuke give-away! Dit dekentje zou super staan op de babykamer van mn dochtertje en bij de uiltjes slinger die ik al gehaakt heb :). Kan niet wachten om te beginnen, dus doe graag mee! Groetjes, Laura

    ReplyDelete
  20. They are super cute! I love owls! <3 Thanks for the nice Giveaway!

    ReplyDelete
  21. Superschattig!!!! Ik zou heel graag dit patroontje winnen! Dus ik doe heel graag mee!
    Groetjes
    Onliemie

    ReplyDelete
  22. The patterns are so cute. I would love to win one of them.
    Thanks for the Giveaway!
    Eva from Austria

    ReplyDelete
  23. Wat een leuk patroon. En de uiltjes kijken zo ontdeugend. Ik had ze al eens eerder gezien. Ze blijven geinig. Ik ga ze vast nog eens maken. Je snapt dat ik wel een gokje wil wagen.
    Veel succes.
    Groet,
    Dientje
    (dientjes.blogspot.com)

    ReplyDelete
  24. I love owls!! This pattern is lovely! :-)

    ReplyDelete
  25. Wat een schitterende combinatie met de uiltjes. Ik ben helemaal verliefd.
    Ik zou heel graag mee willen doen!
    Groetjes, Elly

    ReplyDelete
  26. Ook ik hou van uilen! Ik doe dus graag mee!

    Groetjes thea

    ReplyDelete
  27. Wat een schattige deken! Super leuk, zo'n giveaway!

    Groetjes Jolien ( van http://crochetbyjolien.blogspot.nl/ )

    ReplyDelete
  28. Die Decke ist fantastisch. Ich hoffe ich gewinn die Anleitung.

    Lisa

    ReplyDelete
  29. Olá

    Esta mantinha é simplesmente maravilhosa e muito original.

    Seria muita sorte granhar o gráfico, mas se não tentar, não sai mesmo.

    Beijinhos de Portugal
    Helena

    ReplyDelete
  30. Ja, leuke deken! Lijkt me leuk om als kraamkadootje te haken voor een vriendin.

    Groetjes!

    ReplyDelete
  31. Superdeken, ik waag een kansje en loot graag mee.

    Groetjes van Janny.

    ReplyDelete
  32. Owl, wat leuk! ;-) Daar waag ik graag een kansje voor!

    ReplyDelete
  33. Deze is zo leuk, ik zou hem graag winnen!

    ReplyDelete
  34. Ik ben dol op uiltjes, zou er graag zo eentje op mijn nieuwe (saaie maar handige) tasje haken!

    ReplyDelete
  35. Oooh, uiltjes ... mijn oudste dochter is er verzot op! Ik doe dus graag mee!

    http://wolligewolkjes.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Qué manta tan bonita!!. Me emcantaría poder hacer una.
    Saludos desde Mallorca
    http://ganchilloalfresco.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Leuk!!!
    Ik doe graag mee :-)

    Groetjes Monique

    ReplyDelete
  38. Oh die is echt heel erg leuk ! Ik waag ook graag een gokje! ;-)



    www.crea-kids.jouwweb.nl

    ReplyDelete
  39. Dit is echt een super leuk patroon. De ontwerpster heeft zoveel leuke dingen ontworpen, bijv. haar kikkertas. Wie wil niet dit patroon winnen. Ik in ieder geval wel!!!
    Annemarie, wat lief dat je deze giveaway organiseert.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  40. Ook al zo`n uiltjesgek!! Ik ook en ik doe ook graag mee met deze giveAway :-)
    groetjes Mandy

    ReplyDelete
  41. Wow! Had deze al gezien. Zo leuk! Ik doe mee.

    ReplyDelete
  42. Wat een leuk deken! Ik waag graag een kans!

    ReplyDelete
  43. Superleuk! Die deken heb ik al op mijn to do list staan, dus zou leuk zijn als ik het patroon zou winnen...

    ReplyDelete
  44. Wat leuk zeg! Heb met dit patroon gelijk een leuk idee voor een kraamcadeautje :-)

    ReplyDelete
  45. Leuk patroon!! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  46. Wat een leuk dekentje. Ik heb even op haar facebook gekeken en ook het kikkerpatroon zag er erg leuk uit. Ik doe heel graag mee met deze give away. Ik ben ook gek op uilen maken, met de haaknaald of de naaimachine, alles is even leuk!
    Groetjes Renate

    ReplyDelete
  47. Wauw, dat dekentje is echt mega fantastisch super leuk!
    Ik doe heel graag mee!!

    Groetjes,
    Gaga

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  48. Hoi, wat een leuk dekentje!

    Ik doe graag mee, maar omdat ik zelf het haken nog moet leren en weet dat er iemand heel goed kan haken en gek op uiltjes is, zou ik het patroon graag aan haar geven.

    Groetjes Elise

    ReplyDelete
  49. Ik zag hem deze week toevallig voorbij komen. Geweldig patroon
    Ik zou hem zo graag winnen! Was vroeger fan van meneer de uil. Zou dat mijn liefdevoor uiltjes verklaren? Kortom: super give away ♡♡♡

    ReplyDelete
  50. I would love to win this pattern :) thanks for the giveaway!
    Helen x

    ReplyDelete
  51. Hallo,
    wat een super mooi dekentje. Ook ik doe graag mee!
    groetjes Lize

    ReplyDelete
  52. wauw wat leuk! Die wil ik wel winnen :)

    ReplyDelete
  53. wat een gaaf dekentje, alle uiltjes zijn zoo schattig. ik doe graag mee met de give away, super leuk

    groetjes andrea ( nieuwe blogger)

    ReplyDelete
  54. Deze staat al heel lang op mijn verlanglijstje, zó leuk, ik doe heel erg graag mee!

    ReplyDelete
  55. Beautiful owls! Something I'd really try!

    ReplyDelete
  56. Oh I love owlies. I've had my eye on this pattern for a while.
    Laydilyke Crochetapy

    ReplyDelete
  57. Nou ja zeg, er ging iets fout met m'n eerste reactie. Staat er hier boven nog wel zo'n raar blokje, maar ja.... Het computerscherm deed allemaal dingen die nou net niet goed waren. Het ziet er erg leuk uit zeg met de uiltjes, dus ik doe graag mee. gr. Hennie

    ReplyDelete
  58. Ik vind uiltjes echt heel leuk! deze deken heeft mooie kleuren en ook nog eens uiltjes met supergrappige oogjes die allemaal een andere kant opkijken... Ik doe mee :-)

    ReplyDelete
  59. Wat een leuk patroon, daar doe ik graag een gokje voor :-)

    ReplyDelete
  60. so cute! love discovering new pattern shops!

    ReplyDelete
  61. How absolutely adorable!!! I love your site and all the learning I get from you. Thanks!

    ReplyDelete
  62. I have pinned this adorable pattern on pinterest couple of months back and would very much like to participate in your giveaway:) Thanks for hosting giveaway for such a lovely pattern!!:)

    ReplyDelete
  63. Prachtig patroon, mijn neefje spaart uiltjes, ik zou graag een voor hem maken.
    Groetjes

    ReplyDelete
  64. Oh wat een prachtig patroontje, ik waag een gokje.
    Groeten, janny panini (fb)

    ReplyDelete
  65. Super gaaf patroon! Die zou ik graag aan mijn collectie toe willen voegen ;-) Daarom die ik graag mee aan je give-away!

    ReplyDelete
  66. I love owls. It is such a nice pattern. Thanks for hosting this lovely giveway.

    XOXO Ute

    ReplyDelete
  67. De naam van mijn blog zegt al voldoende, ik ben een GROOT uilen fan!!
    Graag waag ik ook een gokje.
    Groetjes Patricia

    ReplyDelete
  68. I just love owls. I just completed my first little one the other day from Bunny Mummys page. Thanks for the chance to win a blanket owl pattern.

    ReplyDelete
  69. Seen this pattern on the blog land and would love to win it,thank you for the chance.

    ReplyDelete
  70. Waaaw, die is mooi, linkje komt eraan... IK WIL WINNEN!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  71. I am relatively new to crochet and would love to win the pattern for this beautiful crochet owl pattern.

    ReplyDelete
  72. love this amazing inspiring pattern. Good luck to all entrants ;-)

    ReplyDelete
  73. Waag een gokje ,erg leuk patroon voor een kraamcadeautje .ik wil ik wil het hebben ,erg hé

    ReplyDelete
  74. Het prachtige dekenpatroon (owl obsession) en de kikkerdeken (frog frenzy) heb ik al maar er zijn nog meer mooie patronen van the hat and I, zou ik wel graag willen winnen :)

    ReplyDelete
  75. Ja! Dat wil ik wel! Wat een super gave deken! Ik zou m graag eens maken

    ReplyDelete
  76. Ohhhhh, ik had me zo voorgenomen eerst wat lopende en klaarliggende dingen af te maken...... maar met dit patroon en die prachtige andere patronen kan ik mij niet staande houden, ieks....... ik ben zwak ! Die tassen zijn ook zo GAAF !
    Ik ga me helemaal suf duimen voor zaterdag ! :-) :-) :-) :-)

    Groetjes,

    Caroline :-)

    ReplyDelete
  77. I love your blog. This owl blanket has been on my wish list for a while now, so thank you for this great opportunity to try and win it. Sharon x

    ReplyDelete
  78. I would so love to win a cute Owl pattern! Thanks so much for the giveaway! ~Stephanie

    ReplyDelete
  79. I would love to win one of her patterns!

    ReplyDelete
  80. ooh, wat een zalig mooi dekentje,
    echt een prachtjuweeltje
    graag doe ik mee om dit patroontje te winnen

    Grtjs

    ReplyDelete
  81. Heb nog uiltjesstof liggen voor de kinderkamer (logeerkamer). Ben al allerlei uiltjes, rupsen en vlinder creatieve dingen aan het verzamelen om het kamertje 'af' te maken.
    Deze past daar prachtig in. Ik doe dus zeker mee. Kleurtjes katoen heb ik al liggen.

    ReplyDelete
  82. Hoi,
    Helaas zie ik geen tasje op de foto hierboven, maar alleen een dekentje. Maar die is superschattig! natuurlijk wil ik wel zo'n patroontje winnen...(geef nou toe, wie niet...)
    Groetjes Roelie

    ReplyDelete
  83. oh wat leuk. Dat patroontje wil ik wel :)

    ReplyDelete
  84. Heel graag wil ik een kansje wagen.
    Mijn kleindochter vind het helemaal prachtig.
    Groetjes
    Marga

    ReplyDelete
  85. Hallo ook ik ben fan van van Uilen/Uiltjes en deze is schitterend dus ........ heeeeel graag het patroontje.
    Gr Rita

    ReplyDelete
  86. Wat een leuk dekentje. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  87. Hoi Annemarie,
    wat superleuk! Direct even in de Etsyshop gekeken en wat een supergave dingen heeft ze daar! Ook ik ben met het uilen-virus besmet, dus ik kan daar m'n lol wel even op!
    Bedankt voor de tip, en ja, ik ding ook graag mee naar het patroontje!
    Groetjes, Jolanda

    ReplyDelete
  88. Erg leuk ik wil ook mee doen wie weet wat ik allemaal mee kan doen
    Groetjes selda

    ReplyDelete
  89. Ik weet niet of ik durf. Ik ben nl een beginnende haakster. Als jij denkt dat het voor beginners ook te doen is dan doe ik graag mee. En anders moet je gewoon iemand anders de kans geven. Ik ga wel gewoon een linkje plaatsen op mijn give-away pagina,

    ReplyDelete
  90. Super cute! I would be thrilled to win this pattern! :)

    ReplyDelete
  91. Love It!!! I love owls and am obsessed with all things woodland!! Thanks for the chance!

    ReplyDelete
  92. Prachtig ,daar wil ik wel voor gaan ,
    Groet geertje

    ReplyDelete
  93. Ook ik wil wel een kansje wagen, ik ben gek op uitjes!

    Groetjes, Bianca

    ReplyDelete
  94. Laat ik voor deze keer ook maar eens een gokje wagen. Het is tenslotte een geweldig patroon en ik kom ook trouw elke week je blog bezoeken.
    Bij deze dan ook meteen complimenten voor je blog, want het is voor mij een grote inspiratiebron!

    Groetjes, Shirley

    ReplyDelete
  95. The owls look absolutely so cute and adorable...thanks for the giveaway.

    Wishing you many happy hours crocheting more beauties.

    Usha
    usharaneem@yahoo.com

    ReplyDelete
  96. Het is al zo vaak geschreven maar wat ziet het er leuk uit. een uiltje op een deken, zo lief! ik wil dus ook wel een gokje wagen.

    ReplyDelete
  97. Ik ben op dit moment helemaal op de granny toer en deze uiltjes zijn wel heel bijzonder.
    Ik wil ook graag een kans maken.

    Haakgroetjes,
    Annette

    ReplyDelete
  98. Uiltjes blijven leuk! Ik doe ook graag mee!

    Groetjes, Marianne

    ReplyDelete
  99. Beautiful blanket and wonderful patterns. Thank you for this giveaway.

    ReplyDelete
  100. Hartstikke leuk! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  101. yes, gave deken zeg.
    mag vast nog wel meedingen naar het patroon.
    Jolanda

    ReplyDelete
  102. Super!!! really cute... elbauldesylvia@gmail.com

    ReplyDelete
  103. Jaaaa ik wil dit patroontje super graag winnen!!!
    Liefs maaike
    Meikieshaakfrutsels.blogspot.com

    ReplyDelete
  104. Ik doe graag mee. Die uilenpatronen zijn gaaf!

    ReplyDelete
  105. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  106. I love this pattern and "owl" you need is love, right?

    ReplyDelete
  107. This is exciting! 'Love so many of the patterns【ツ】
    MariaG (I am having trouble signing into my Google Account)

    ReplyDelete
  108. Super leuke uiltjes! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  109. Love this pattern, would look great with my little stuffed owl, the eyes are fun in that they are looking in all directions on the blanket, would love to win this thanks always for a great blog. Jules xx. (crochetandsmile) on Ravelry

    ReplyDelete
  110. The Hat & I has the cutest patterns! Thanks for the chance to win!

    ReplyDelete
  111. The Owl pattern is very unique and absolutely gorgeous. LOVE it. The colors in the blanket are so perfect. Thanks for the opportunity to win this wonderful pattern. Hugs Judy

    ReplyDelete
  112. Ik vind hem zo schattig! Die zou ik graag willen maken voor in een ledikantje. Ik wil wel een gokje wagen :)

    ReplyDelete
  113. Die wil ik wel heel graag winnen. Wat een leuk patroon.

    Groetjes,
    Lia

    ReplyDelete
  114. I recently joined the owl fan club...... love the blanket!!
    Thanks for the chance

    ReplyDelete
  115. i too love owls. the blanket is really cute. thanks/chance

    ReplyDelete
  116. Oh, hier nog een uilenliefhebster! Zou heel leuk zijn om dit patroon te winnen.

    ReplyDelete
  117. Wauh wat een super leuk patroon,ik doe graag mee!!

    ReplyDelete
  118. thank you-- I have long admired this sweet pattern... so nice of you to offer a chance at winning this adorable owl pattern. :)

    ReplyDelete
  119. Deze staat al tijden in mijn Pinterest-favo's, dus ik doe graag mee om een kansje te maken op het patroon!

    ReplyDelete
  120. Ik doe graag mee. Heb al zelfgehaakte uiltjes voor het raam hangen maar zou graag leren hoe ik ze kan haken in het platte vlak.

    ReplyDelete
  121. Geweldig leuk, hier wil ik wel een kans op maken.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  122. Ge-wel-dig!!! Ik doe graag mee, lijkt me superleuk om daar een deken van de maken!

    ReplyDelete
  123. oohhh hier doe ik heel graag aan mee

    wat een super lief/leuk patroon is dit

    ReplyDelete
  124. Ik heb al aardig wat creaties langs zien komen die met dit patroon zijn gemaakt. Het is zo vrolijk! Ik kan wel wat vrolijkheid gebruiken na al twee weken ziek zijn...

    ReplyDelete
  125. oh wat gaaf, die tas met de uiltjes is echt superleuk. Ik doe graag mee!!

    ReplyDelete
  126. Ik zag de tas op facebook. Wat een superleuk patroon! Die deken is ook erg mooi. Ik doe dus graag mee.

    ReplyDelete
  127. Wat leuk!!! Dit patroon zou ik heel graag willen winnen!

    ReplyDelete
  128. Had de uiltjes al eerder gezien en vind ze zo leuk. Dus ik doe heel graag mee met deze actie .

    ReplyDelete
  129. Heel tof patroon! Mijn metekind zou hier zo verliefd op zijn. Ik waag mijn kans :)

    ReplyDelete
  130. Hoe leuk zou het zijn als ik voor mijn verjaardag ( zondag) dit patroon win en omdat ik een echte uil heb ( zie mijn site) en alles van uilen spaar!!!
    Ik vind hem top!

    Groetjes
    Diana

    ReplyDelete
  131. Thanks for the free giveaway. I hope I win!

    ReplyDelete
  132. I am moving next month. I would love to make this afghan and use up some of my yarn, so that I don't have to move it!

    ReplyDelete
  133. i love your creations and i love owls!

    ReplyDelete
  134. Mijn schoonzusje is zwanger en heeft de babykamer helemaal in de 'uiltjes sfeer' .
    Dit patroon zou ik mooi kunnen gebruiken als kraamcadeautje :)

    ReplyDelete
  135. Facebook page happily liked and the etsy page is great. I have a special love of owls and this pattern is wonderful!
    Sheri

    ReplyDelete
  136. Super leuke giveaway! Zo leuk die uiltjes.... ik doe graag mee!
    Liefs Marjan Bastiaan

    ReplyDelete
  137. FB liked long time ago, and totally in love with the patterns of the Hat and I, the little hats, scarfs, and of course the little owls. And those bright colours, I would love to make my next crochet project with the lovely little owl pattern.
    P.S. I could not resist buying the pattern of the colourfull hoody-with-scarf, hope it will be ready before autumn gets cold...

    ReplyDelete
  138. Wauw! Wat een reacties!!!
    Ik doe graag mee...wat een leuke uiltjes deken!!! Niet alleen de uiltjes...maar ook de afwerking!!! Wauw!!!
    Spannend hoor! X Dinaz ♥

    ReplyDelete
  139. Ik ben eigenlijk niet zo van de uiltjes. Maar deze vind ik super leuk. Doe graag mee met deze leuke give-away! Groetjes,

    Marjolein

    ReplyDelete
  140. Superleuke deken, en ik was net weer toe aan een nieuw projectje!
    Nathalie

    ReplyDelete
  141. I just love her patterns. How lovely to be able to win one! Mandy

    ReplyDelete
  142. Oh dit zou ik graag winnen voor mijn zoontje. Hij wil alleen maar slapen op de door mij gemaakte uilenpoef. Misschien gaat hij zo weer in zijn bedje slapen onder een uilendeken.

    ReplyDelete
  143. Niet geschoten is altijd mis!
    Dus ik doe graag mee :)

    Groetjes Sabina Kamps

    ReplyDelete
  144. Ja, ik wil.... deze heel graag winnen. Heb nu wel geluk in de liefde, maar zou dat ook graag eens in het spel hebben. Voor een ventje dat graag uiltjes ziet x

    ReplyDelete
  145. Normaal gesproken ben ik niet zo'n haakster, maar die uiltjes zijn zo vreselijk leuk... ik wil graag een kans wagen!

    Groetjes
    Gertie Stallenberg

    ReplyDelete
  146. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  147. Geweldig patroon, het lijkt mij super wanneer ik 'm zou winnen dus bij dezen doe ik heel graag mee.

    Groetjes, Esther Boekhout

    ReplyDelete
  148. What a cute pattern! I would love to make an owl blanket for my baby due in January.

    ReplyDelete
  149. Uiltjes zijn leuk. De hele baby uitzet staat in het teken daarvan. En er kunnen nooit genoeg uiltjes zijn. Ik doe graag mee aan deze give-away. Grtz Brigitta

    ReplyDelete
  150. super dat zou ik ook wel willen leren maken. ik vind dit een erg leuke give-away. gr. maruschka

    ReplyDelete
  151. ohhh...mijn zoon is al jaren gek van uilen en ik weet dat hij dit dus echt super vindt, en hij is ook nog jarig binnenkort. dus ja, ik waag een kansje en hoop dat ik hem kan verrassen!!

    ReplyDelete
  152. Wat een leuke patronen in de webwinkel en wat een ontzettend schattig uiltje!

    ReplyDelete
  153. Zooo leuk!! Ik waag een gokje :-)

    ReplyDelete
  154. Aaawww, wat schattig! Dat zou heel leuk zijn voor het 'opleuken' van de kamer van mijn dochter van 4. En zo leuk in al die verschillende kleurmogelijkheden :) Ik doe graag mee!
    Dank je wel voor de kans!

    ReplyDelete
  155. Ik zou hem ook heeeeeel graag willen winnen, ik doe graag mee.
    Bedankt alvast xxx

    ReplyDelete
  156. do I even stand a chance to win this beautiful gift with all this competition .. I love it!

    ReplyDelete
  157. Fabulous owl blanket - I would love to make it for my granddaughter! There is a lot of competition but I have a chance now. Love your work!

    ReplyDelete
  158. Super mooi uiltjes deken
    wat een mooi patroontje natuurlijk wil ik graag mee doen
    groetjes anita

    ReplyDelete
  159. ik wil graag het patroon winnen
    groetjes petra

    ReplyDelete
  160. Ziet er super leuk uit! Vrolijk met al die kleurtjes. Ik doe dan ook graag mee aan de winactie.

    groetjes Mascha

    ReplyDelete
  161. Al zoveel reacties... Toch waag ik mijn kansje op deze giveaway!

    ReplyDelete
  162. Wat een prachtige deken... Daar wil ik wel kans op maken.
    Sowieso geweldige patronen van The Hat and I !!

    ReplyDelete
  163. piep

    een uiltje lief en fijn
    dat wil wel in mijn hobbykamertje zijn

    Ik ga dan lekker haken
    en een dekentjeet uitljes maken

    knufje Mieke

    ReplyDelete
  164. Dit is echt een superleuk patroontje en aangezien ik gek ben op uiltjes zou ik het heel graag willen winnen, nu maar de duimen draaien of toch maar gaan haken?

    ReplyDelete
  165. OHH wat een leuk dekentje!
    Zou ik héél graag willen maken voor mijn neefje (uiltjeskamer)
    Dus ik doe graag mee!
    Groetjes Ank (ank-kna@hotmail.com)

    ReplyDelete
  166. Supertof! Uiltjes blijven leuk!

    ReplyDelete
  167. ook ik ben sinds de uiltjes van Eline Pelinkhof helemaal uil-gek, dus ik zou heeeeeel graag een kansje willen maken. gr. Paulien Blouw (pg.blouw@quicknet.nl)

    ReplyDelete
  168. Ik loot graag mee. ladycb450@gmail.com

    ReplyDelete
  169. Héél erg mooi! Ik waag graag mijn kansje!

    ReplyDelete
  170. jaaaaa ik doe mee!! Zou dochter helemaal blij mee wezen, voor haar poppen kan ze niet genoeg dekentjes hebben ^^

    ReplyDelete
  171. Leuk patroon met die schitterende uiltjes, de graag mee.

    ReplyDelete
  172. Helemaal leuk! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  173. Ik vind het ook een erg leuk patroon. Uiltjes blijven altijd leuk om te maken! Groetjes Esther

    ReplyDelete
  174. Wow wat een mooi patroontje zeg,
    prachtig voor op de babykamer of toch stiekem op die van mezelf^^

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    ReplyDelete
  175. Ja, ik doe ook mee voor dit leuke uilen patroon!

    ReplyDelete
  176. Ja!!!! Uilenthema in kinderkamertje van kleinzoon. Zou heel mooi van pas komen!

    ReplyDelete
  177. Wat een leuk patroon! Ik doe mee!
    Groetjes
    Jorien

    ReplyDelete
  178. Hier word ik nou blij van.....dus ik doe heel graag mee!

    ReplyDelete
  179. Te laat voor de give-away????? heeeeeel gaaf is deze!!!
    groet
    Martine

    ReplyDelete
  180. Dat patroontje staat al een hele tijd bovenaan op m'n wishlist op Ravelry, dus ik vind deze give-away echt geweldig! Oh, ik zie nu pas dat deze maar tot zaterdag was... zo spijtig! Doordat we hier aan het verbouwen zijn, kan ik de blogberichten niet meer zo vaak lezen en mis ik al eens iets.

    ReplyDelete
  181. Beautiful pattern, thanks for the chance to win it!
    susand1408 at gmail dot com

    ReplyDelete
  182. Hallo,

    Moge de vrede van de Heer zij met u allen, Ben je een man of een
    vrouw? Bent u in enigerlei financiële stress? Heeft u een lening? om
    uw bedrijf of het opzetten van je eigen bedrijf uit te breiden,
    bedrijf te betalen uit uw schuld of u geld voor nodig uw project zo ja
    wij aanbieden:

    a) Persoonlijke lening b) Zakelijke lening.
    c) woningkrediet. (project lening)
    d) Onderhandse lening

    Naam: ________________
    Bedrag dat nodig is: __________
    Sex: _____________________
    Burgerlijke staat: _____________
    Land: _________________
    Staat: ________ Leeftijd: _______
    Telefoon nr: ____________
    Thuisadres: _____________
    Lening Duur: ____________
    Maandelijks Inkomen: ___________
    Beroep: _______________
    Doel van de lening: __________
    Religie: _________________

    email: williamshamsonloan10@hotmail.com

    Groeten.
    Mr.Williams Hamson

    ReplyDelete
  183. Hebt u een lening nodig? Neem contact op met ons via e-mail kelvinloaninvestment@msn.com voor meer informatie.

    Bedankt.

    Mr. Kelvin Denis

    ReplyDelete