Wednesday, August 21, 2013

Crochet Pattern Giveaway!


















Etsy is en blijft een bron van inspiratie. Ik kwam in mijn zoektocht naar mooie patronen langs de Etsy-winkel LivinginAmethyst en mijn oog viel meteen op het patroontje wat je hierboven ziet. Het is een haakpatroon van een hoes om je haaknaalden in te bewaren. Hoe leuk is dat? Nu mag ik aan een van mijn volgers dit leuke haakpatroontje weggeven! Laat hieronder een reactie achter en vertel me welk patroontje je nog meer leuk vindt uit deze Etsy-winkel. Ik weet wat mijn andere favoriet is: de Ruffled Skirt Pattern. Maar ga gauw zelf kijken (klik hier)! Overigens vind je LivinginAmethyst ook op Facebook. Klik hier om naar die pagina te gaan. A.s. zaterdag maak ik de winnaar bekend. Veel succes!

Etsy is and will always be a huge inspiration for me. I searched for pretty crochet patterns recently when I found the Etsy-shop LivinginAmethyst. I immediately noticed the pattern above. It's a crochet pattern of a crochet hook organizer. Isn't it cute? Now I'm allowed to give away this cute crochet pattern to one of my followers! So leave a comment below and tell me which pattern you like also from the Etsy-shop. I know what my other favourite is: the Ruffled Skirt Pattern. But go check it out yourself (click here). LivinginAmethyst is on Facebook as well, click here to go to that page. I'll announce the winner this Saturday. Good luck!

86 comments:

  1. wowwwww die is prachtig EN OF ik graag meedoe ♥
    mijn andere favo patroon is met stip de bookcover
    http://www.etsy.com/nl/listing/93539737/instant-download-crochet-pattern-pdf?ref=shop_home_active

    en ik ga tevens lid worden op FB daar
    liefs jenneke

    ReplyDelete
  2. Oh Annemarie, I so love that Crochet Hook Organizer. I have always attempted to make one form myself but haven't finished anything for my crochet hooks! :( Very nice patterns at LivinginAmethyst!!!!

    ReplyDelete
  3. Heerlijk vrolijk etui. Leuke shop.
    http://www.etsy.com/listing/125096479/instant-download-crochet-pattern-pdf?ref=shop_home_active
    Het jurkje dus, alhoewel het er erg gebreid uitziet (lijfje) is het toch gehaakt.
    En de schoentjes die erin staan, lijken me ook leuk om te maken.

    ReplyDelete
  4. This is a really cute organizer. I always put my hooks in a little bag I sewed once. But I think this organizer would absolutely match perfectly :-). Oh and about the etsy shop: I LOVE the bootie patterns - they are so adorable!
    Have a nice day,
    Carolin

    ReplyDelete
  5. This is so nice from you! Thanks! :)
    http://www.etsy.com/listing/87448435/crochet-pattern-pdf-lily-crochet-hook?ref=shop_home_feat

    ReplyDelete
  6. Ik doe graag mee en zag ook dit leuke patroon in de shop Standard Lds Quad Book Cover.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    ReplyDelete
  7. Dit patroontje is echt iets voor mij. Ik maak dus graag een kans. En het patroon van het kleine blauwe boekje spreekt mij ook heel erg aan. In elk geval bedankt voor deze kans.
    Liefs, Melanie

    ReplyDelete
  8. I adore the crochet organiser - I would love to be entered x

    ReplyDelete
  9. Het patroontje is super,
    de boekomslag vind ik ook leuk,
    toevallig ben ik ook een omslag aan het haken.

    ReplyDelete
  10. Dat is een leuk patroon. Dus ik doe graag mee. ik vind het patroon van de hoes voor de waterfles erg leuk. groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  11. Superleuke etsyshop! Ik hou enorm van de bookcovers, maar ook het schattige babybeanietje en de clutch vind ik super!
    Ik doe dus graag mee voor het patroontje, zo vind ik mijn haaknaalden misschien iets sneller dan nu het geval is...

    Groetjes

    Http://Skunkamamsie.blogspot.be

    ReplyDelete
  12. Liefde op het eerste gezicht met dit mooie patroon voor je haaknaalden! <3
    Ik vind de Striped Boots helemaal geweldig in deze Etsyshop...!
    En meteen even volgen op Facebook!

    Groetjes Liesbeth.

    ReplyDelete
  13. Oooo, wat een GEWELDIGE hoes om je haaknaalden in te bewaren.
    Ik ben nog niet zo lang geleden "besmet" geraakt met het haakvirus maar als je het eenmaal te pakken hebt is er geen weg meer terug. Mijn vakkenkast raakt dus steeds gevulder met bolletjes wol (van verschillende merken om uit te proberen welke soort het 'lekkerst'haakt), de inhoud van een gedeelte van de boekenkast moest wijken om mijn nieuwe haakboekjes tentoon te kunnen stellen (alleen het kijken ernaar geeft me al een "rijk en blij" gevoel). Uiteraard ook verschillende haaknaalden gekocht in verschillende mm en verschillend prijsklassen. Alleen....ze liggen nu in een doorzichtig doosje, allemaal door elkaar. Dat kan natuurlijk niet!!! Orde, netheid en overzicht, daar houd ik van. Dus na dit vurige pleidooi snap je vast wel dat het haakpatroon hier MEER dan WELKOM is, ha, ha!!!!
    Ik vind het gehaakte patroon om een fles water super. Tijdens mijn werk heb ik altijd een flesje water in m'n tas zitten en deze moet van mezelf altijd leeg zijn voor het einde van mijn dienst. Zo'n mooi gehaakt exemplaar er omheen drinkt het water nog lekkerder weg...
    Ik hou m'n vingers gekruist t/m zaterdag!!.....eehhh, toch niet zo'n handig idee, moet dadelijk driftig aan de strijk en vanmiddag cupcakes maken met de kids....
    Haakgroetjes, Patricia

    ReplyDelete
  14. Ideale hoes,...doe dus graag mee. Vind de Baby Girl Striped boots wel lekker stoer :-)

    ReplyDelete
  15. Oh wat gaaf! Heerlijk die kleurtjes.. krijg er spontaan zin van om te haken!
    En dit rokje is ook heeeel gaaf... moet wel he, met 2 meiden ;) http://www.etsy.com/nl/listing/94564646/instant-download-crochet-pattern-pdf?ref=related-4

    ReplyDelete
  16. I love the child loafers. Susand1408 at gmail dot com

    ReplyDelete
  17. http://www.etsy.com/nl/listing/98839707/instant-download-crochet-pattern-pdf?ref=shop_home_active


    Ik vind deze ook keileuk, en doe graag mee :)

    ReplyDelete
  18. Wauw, die is leuk zeg !!
    Mijn oog viel in die shop ook op de oranje tas met flubbertjes eraan, zo grappig!

    ReplyDelete
  19. Das ook toevallig, ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk haakpen etui-tje. De mijne is echt aan vervanging toe. En deze is wel erg leuk moet ik zeggen, ik doe natuurlijk graag mee. Greetzz MARION (madebymg.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  20. Eigenlijk vind ik het patroon wat je weg mag geven het leukst. Alhoewel er ook nog een andere leuke was. Ik ben gek op kleur en hierin passen ook de ergonomische naalden. Super! Ik denk dat ik de oranje tas uit de shop dan toch als tweede leukste patroon kies.
    Groetjes en fijne dag!

    ReplyDelete
  21. wauw wat een leuke giveaway! De naaldenhouder is idd super. verder vind ik oa de Isabelle Purse helemaal super!

    groetjes renske

    ReplyDelete
  22. Deze haak etui vind ik geweldig. En als de ergonomische haaknaalden erin passen, dan is het echt iets voor mij. Verder vind ik tassen helemaal geweldig en ben verliefd geraakt op deze:
    http://www.etsy.com/nl/listing/72292731/instant-download-crochet-pattern-pdf?ref=shop_home_active

    ReplyDelete
  23. Hallo Annemarie, het patroontje van de tui vind ik schitterend, de kleuren springen er gewoon uit...GEWELDIG...je vraagt welk patroontje ik leuk vind??? je had beter kunnen zeggen geef door welke je NIET LEUK vind..hahha....ik ben helemaal gek van die babyschoentje
    bedankt voor de kans en fijne dag groetjes Elena

    ReplyDelete
  24. Wauw! Mooi! En die muts en sjaal zijn ook geweldig! En idd de boekomslag: ook erg leuk :)

    ReplyDelete
  25. Ik vind ook het patroon dat je weg mag geven het leukst! Ik moet nog een mooi hoesje hebben, nu zitten ze allemaal door elkaar in een etui en zijn ze lastig terug te vinden.

    ReplyDelete
  26. Zo kleurrijk, zo'n hoesje
    Ik vind haar 'PDF - Slouch Hat and Infinity Scarf' wel mooi en hip!
    Ik zet vlug een linkje naar je give away!

    ReplyDelete
  27. super ik doe ook graag mee vind die naaldenhouder geweldig.
    Wat me als tweede opviel was de oranje isabelle tas heel leuk gedaan maar wat ik ook erg leuk vond wat de grijze colsjaal met muts heel draagbaar.

    groetjes miriam

    ReplyDelete
  28. Leuk, zeg! Een vrolijk en praktisch hebbedingetje.
    De book covers vind ik ook leuk. Voor een boek dat je dierbaar is bijvoorbeeld.

    ReplyDelete
  29. Wat leuk, ik doe graag mee!
    groetjes Carina

    ReplyDelete
  30. Ik doe ook een kans, nu midden in een verhuizing, straks hoop ik weer tijd te hebben om te haken in mn eigen huisje! Speciale haakplekje wordt gecreerd! Dus waag ik een kansje om mijn naalden fijn op te bergen! De bookcover vind ik ook heeeeel leuk!

    ReplyDelete
  31. Laat ik nou deze week gedacht hebben, om zoiets eens te gaan haken. Ik zou het patroon niet zelf hoeven te verzinnen als ik de gelukkige zou zijn, die het patroon wint (-: Duimen maar. Dank je wel!

    ReplyDelete
  32. Thank you!

    One of my favorite is a pattern for child size loafers!
    greetings,
    Tanja from @Martha's World

    ReplyDelete
  33. Ik doe mee en favoriet is absoluut de ruffled skirt. Aangezien ik daar jongste dochter zo in rond zie lopen... gr. Hennie

    ReplyDelete
  34. Wat is het leuk dat je ons tipt over leuke blogs en (Etsy)winkels.

    In deze Etsy-winkel worden veel leuke patronen verkocht. Het mooist vind ik de book cover for any size book. Weer eens iets heel anders om te haken en leuk als cadeau.

    Ook de regenbooghoes voor haaknaalden is top, dus ik waag graag een kansje. Ik zet gelijk even een linkje op mijn blog.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  35. Ik doe ook graag mee! Mijn (dochters) favoriet is de ruffled skirt.
    Groeten Inge

    ReplyDelete
  36. Wauw wat een super etui, al tijden opzoek naar iets om mijn haaknaalden in op te bergen maar tot nu nog niet gevonden, waag daarom ook graag een gokje mee om dit patroon te winnen!! Ook meteen even naar alle andere super leuke patronen gekeken en deze lijkt me ook super om eens te gaan maken!! http://www.etsy.com/nl/listing/72292731/instant-download-crochet-pattern-pdf?ref=shop_home_active

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oeps mijn naam vergeten!!
      Groetjes Lisanne Terpstra.

      Delete
  37. - Slouch Hat and Infinity Scarf
    This is my favourite one! thanksssssss!!!!

    ReplyDelete
  38. Ik doe graag mee, ik vind de lily crochet hook organizer ook erg mooi.

    ReplyDelete
  39. Oh wat is dat leuk! Ik doe graag mee. En het andere patroon (direct maar besteld) wat ik leuk vind is het ruffle rokje.

    ReplyDelete
  40. Wauw, geweldig mooi en ja ik doe graag mee met de give a way

    ReplyDelete
  41. Wauw dit is gaaf! zoiets zou ik graag willen. Als je nou zou zeggen dat jij gewoon ook een gemaakte weg zou geven ;) Zou ik nog meer interesse hebben. Maar het is ook zeker een uitdaging om het zelf te maken. Dus ik doe graag mee met deze give away.

    Er staat zoveel leuke dingen op de etsy site.water bottle holder die vind ik ook echt leuk.Wie weet ga ik die voor mijn verjaardag vragen (19 sept ben ik jarig) ;)

    Groetjes Geeske

    ReplyDelete
  42. Ik doe graag mee met de verloting.
    Het mutsje met bijpassende sjaal vind ik ook erg leuk. http://www.etsy.com/nl/listing/115318202/instant-download-crochet-pattern-pdf?ref=shop_home_active

    groetjes, Renate

    ReplyDelete
  43. Ja hier doe ik heel graag aan mee. Leuke site. Ik vind die baby bootsie ook heel erg leuk.

    ReplyDelete
  44. nou wat een leuke spulletjes maakt en ontwerpt zij! ik koop zelf geregeld een patroon op etsy, en gek genoeg ben ik haar nog nooit tegengekomen! errug leuk allemaal, maar dat rokje met die roezeltjes....die is echt geweldig!!

    ReplyDelete
  45. Dat is inderdaad een errug leuke haaknaaldenhoes! In de shop heel veel leuke items maar welke er voor mij ook nog uitspringt is de book cover: http://www.etsy.com/nl/listing/100470337/crochet-pattern-pdf-sewing-pattern-book?ref=shop_home_active

    ReplyDelete
  46. PERFEITO,QUERO APRENDER A FAZER UM DESSE,POIS MINHAS AGULHAS NÃO TER CASINHA :( BOA QUARTA.BEIJO.VALÉRIA.

    ReplyDelete
  47. Op mijn to-do lijstje staat een haaknaalden hoes, maar ik heb nog geen leuk patroon gevonden, dus het zou wel heel goed van pas komen als ik zou winnen...
    En dan moet ik kiezen welk patroontje in die leuke Etsy shop ik verder het leukste vind, maar alle patronen zijn zo leuk, zo creatief, ik kan eigenlijk niet kiezen...
    Maar omdat ik nog een kraamcadeautje wil maken voor een klein babymeisje, het regenboog ruche-rokje, prachtig!

    ReplyDelete
  48. I actually LOVE the pattern for the LDS Quad book Cover. I think that it would make a wonderful present for a Missionary or even in White for a Baptism Present. Your blog is gorgeous and so is your shop. I am living in The Hague at the moment, but am originally from Britain. We lived in Germany and I am married to a Turkish man. We are all LDS so the pattern for the 4 in 1 is my next favorite. I LOVE the crotchet hook organiser as I have just had a whole bamboo set from my hubby for my birthday and would love to make myself this gorgeous cover...... ( Fingers crossed you pick me ! )

    ReplyDelete
  49. Oh, wat een leuke kleurtjes. En uit de shop vind ik de Zoe purse ook helemaal geweldig.
    Gr. Brechtje van Wijk

    ReplyDelete
  50. Echt een enig patroon en zo praktisch. De grijze baby schoentjes vind ik leuk.
    groetjes Rita

    ReplyDelete
  51. Deze is echt leuk! Van die kleurtjes wordt je al zó vrolijk. Ik vind 'the girl booties with Bow' heel erg lief.

    ReplyDelete
  52. Ik waag ook graag een kansje!
    Ik vind het claire hip pack ( heuptasje) een leuk ontwerp. Weg met die duffe en suffe oude heuptasjes!;-)
    Groetjes Chantal

    ReplyDelete
  53. Oh, das een leuke! Ik doe graag mee. De boekcover, ook zo'n topper!

    http://wolligewolkjes.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Amei seu blog e estou seguindo, fica o convite para conhecer o meu, será um prazer, beijos, Cá.

    www.rosaacessorios.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Leuk, ik doe graag mee. Heb even rondgesnuffeld en vind de Chloe schoentjes ook erg gaaf.
    liefs lianne

    ReplyDelete
  56. Wat een GEWELDIG patroon van een haaknaaldenhoes! Super give-away! En thanks voor het onder de aandacht brengen van deze gave Etsy shop. Kende deze nog niet, maar zal er zeker terugkomen! Wat een gave patronen! Daarom doe ik graag mee met deze winactie. Wel een lastige opgave om hier een favoriet uit te kiezen, want ik vind alles super leuk. Uiteindelijk toch een keus gemaakt, namelijk de Crochet Baby Girl Striped Booties. Die zijn gewoon TE schattig hihi.

    ReplyDelete
  57. Hello and thank you again for this giveaway!!! Definitely, I like this pattern : http://www.etsy.com/fr/listing/111987182/crochet-pattern-pdf-crochet-baby-boy?ref=shop_home_active But the one you showed us is pleasant as well. Wish me luck ;)
    Ally

    ReplyDelete
  58. Ruffle skirt. Heel mooi en verschrikkelijk schattig. Maar als ik 1 ding moest kiezen, zou ik op dit moment voor de haaknaaldenhoes gaan, want die staat al heel lang op mijn wensenlijstje om een te maken! Dus hopen maar! :D

    ReplyDelete
  59. Hello! I love Chloe Booties and of course this crochet hook case is just wonderful!

    ReplyDelete
  60. My favs are Slouch Hat and Infinity Scarf and Lily Crochet Hook Organizer.Lovely giveaway,thank you for the chance to win it.

    ReplyDelete
  61. Love the Boy Loafers!! Also love the crochet hook organizer! Thanks for offering the giveaway!!

    ReplyDelete
  62. What a wonderful crochet hook organizer. My favorite in her shop is the Odette Purse.
    Regards.

    ReplyDelete
  63. O wat leuk ik waag een gokje voor dit patroon ,wat zullen mijn haaknld dan netjes opgeborgen zijn mocht ik winnen.
    Nog een fijne gezellige zonnige donderdag gewenst allemaal.

    ReplyDelete
  64. Beautiful organizer! I think my favorite pattern is the loafers...would be all the cute girlie shoes but I only have my adorable grandson! ;)

    ReplyDelete
  65. Ik doe ook graag mee, heb hier een klagende man omdat de pennen overal liggen whahahaha
    http://www.etsy.com/nl/listing/157647305/pattern-sofia-doll-crochet-amigurumi?ref=sr_gallery_10&ga_search_query=doll+sofia&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NL&ga_search_type=all&ga_facet=doll+sofia ik vind dit patroon heel gaaf!

    ReplyDelete
  66. Een heel mooie hoes en vooral erg vrolijk! Ik denk dat mijn vriend ook erg blij zou zijn hiermee, aangezien hij nu al een aantal keren in een hint al mijn haaknaalden en andere troepjes 'opruimt' en dus in een kast legt... Ik doe net alsof ik de hint niet snap en haal ze er iedere keer weer uit... Haha...
    Wat ik daarnaast een erg mooi patroontje vind, is dat van de meisjes laarsjes die grijs/geel gestreept zijn, bijna als een bijen patroon!

    Groetjes Sietske

    ReplyDelete
  67. Good morning from Greece. The Slouch Hat and Infinity Scarf are too beautiful. Thank you.....

    ReplyDelete
  68. Ik doe heel graag mee want zoiets moois laat je toch niet lopen?
    En ik vind de Girls Booties helemaal super.
    groetjes Bets.

    ReplyDelete
  69. Mijn favoriet: - Lily crochet hook organiser
    Dank je voor de leuke tip, zeker de moeite waar!
    Groetjes,
    Nathaly

    ReplyDelete
  70. I have to choose only ONE? They are all so pretty! I love the baby girl floral booties as well as the crochet ruffle skirt, I can just picture the combination on a sweet little girl.

    But I have to say that the crochet hook organizer is my favourite, I have been searching for a pattern for one for ages but they all seem so bland, this one, however, is amazing!

    Thank you for telling us about livinginamethyst, I will cross my fingers and hope that I am the lucky one to win this pattern!

    Warm regards
    Carina
    kalonkie@gmail.com

    ReplyDelete
  71. Leuk hoor, dat "mapje" voor je haaknaalden.
    De Odette-Tas vindt ik ook heel mooi: ik denk dat ik die eens ga maken!
    Groetjes
    Lotte

    ReplyDelete
  72. Love the loafers for boys - would love to make this organizer.

    ReplyDelete
  73. Love the hook case.. I also love her ruffled skirt pattern! Thanks for the chance to win!

    ReplyDelete
  74. I love the hook case and I also like the book cover. love Carol

    ReplyDelete
  75. I love the hook case and the Odette Purse pattern. Thank for this wonderful giveaway

    ReplyDelete
  76. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beetje aan het klooien - sorry. :)
      ========================================
      Leuke schoentjes! Vooral die met die strikjes erop. Een naalden-etui zou hier ook goed van pas komen. Misschien moet ik daar binnenkort maar eens aan beginnen.

      Delete
  77. Wauw...... die is gaaf !!!!!!! Mooi ook met die kleuren , prachtig gewoon, je krijgt daar gewoon haakzin van.... om te pronken met je haaknaaldenetui :-) . Mooie patronen maakt ze zeg ! De babybooties unisex vind ik ook erg leuk, naast de omslag van het boek/naalden etui dan ! Volgens mij is dat namelijk hetzelfde patroon ?

    Ik ga daar zeker vaker even koekeloeren hoor, thanx voor de tip !

    Groetjes en een fijn weekeinde alvast, geniet van het weer, lief trouwens dat je dit doet :-) :-) ,

    Caroline

    ReplyDelete
  78. Prachtig, al die kleuren - ik ben al een tijdje van plan mijn haaknaalden op te bergen op die manier, maar ik zou er eentje van stof maken, maar nee .... deze is veeeel leuker.
    Ik ben ooke ens gaan neuzen in haar Etsy shop en de Isabellen Purse vindt ik supergaaf! Hoe je al die draadjes verkrijgt, geen idee, maar het ziet er heel 'funky' uit (zoals mijn dochter van 11 zou zeggen...).

    ReplyDelete
  79. Ik vind the isabelle purse wel heel mooi, zou graag die lussensteek willen leren. Hartelijk dank voor de giveaway!

    ReplyDelete
  80. That is so beautiful! I had to favourite the shop straight away.

    Another favourite is the Crochet Baby Girl Floral Booties they are absolutely adorable!

    Awesome giveaway x Thank you!

    ReplyDelete
  81. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  82. oooooo, ik zie je giveaway nu pas... Ik ben hopelijk niet te laat om mee te dingen naar dit prachtige patroon....
    De babyschoentjes vind ik trouwens ook te gek, eigenlijk zijn alle patronen wel heel leuk...

    ReplyDelete
  83. Ik ben hopelijk ook nog niet te laat?

    ReplyDelete
  84. ik zou dat patroon voor de haaknaaldenetui graag maken........erg leuk

    ReplyDelete