Friday, November 23, 2012

Kerstballen haken

Pattern available in my Etsy-shop





















Woon je in de buurt van Hellevoetssluis? En heb je zaterdag van 13.00 tot 16.00 nog niks te doen? Kom dan even langs bij Gunter Naaimachines want daar ben ik de om een workshop Kerstballen Haken te geven. De workshop wordt doorlopend gegeven dus je kan elk moment aanschuiven. Meedoen aan de workshop is gratis, je krijgt het patroon na afloop mee naar huis. Materiaal kun je kopen bij Gunter Naaimachines die (onder andere) een geweldig leuk assortiment wol en katoen hebben. Ik hoop je zaterdag te zien! En vergeet niet mee te doen met de giveaway van deze week.

Do you live near Hellevoetssluis? And you don't have any plans this Saturday from 13.00 until 16.00? Come visit Gunter Naaimachines because I'll be there to give a workshop Christmas Crochet. It's an ongoing workshop, so you can join the fun anytime you like. You can follow this workshop for free, you get to take the pattern with you after the workshop. You can buy materials at Gunter Naaimachines who have (amongst others) a wonderful collection of yarn and cotton. I hope to see you Saturday! And don't forget to enter this week's giveaway!

2 comments:

  1. wat enorm leuk zeg, ik wens je veel plezier met degene die allemaal gaan komen
    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  2. Ja ik! Ik moet alleen nog even de tijd zien te vinden haha, maar wel helemaal leuk!!

    ReplyDelete