Monday, November 26, 2012

Innocent hats

















Hoe staat het met jouw Innocent-mutsjes? Heb je meegehaakt? En heb je er al veel? Ik heb tijdens het tv kijken de aflopen weken af en toe een gehaakt. Ik heb er tijdens de KreaDoe al een aantal ingeleverd, en deze week ga ik weer negen opsturen. Ik ben heel benieuwd of Innocent de 100.000 mutsjes dit jaar gaat halen.

So how far are you with your Innocent-hats? Did you crochet some? And did you make a lot? I did while watching television every now and then. I handed in some during the KreaDoe craft fair, and I'm going to send nine this week. I'm very curious if Innocent is going to reach 100.000 hats this year. 

7 comments:

  1. Die zien er heel vrolijk uit! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn!
    Ik heb op de Krea-Doe 54 mutsjes ingeleverd. Hier staan ze: http://itsrainshearts.blogspot.nl/2012/11/krea-doe.html
    Maar nu kan ik echt geen muts meer zien!

    Groetjes Leonie

    ReplyDelete
  2. ha ha leonie is me voor wilde haar link al gaan vermelden....reuze knap voor een 14 jarige dame

    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  3. Vrolijke gehaakte mutsjes sascha! Heel leuk! En de mensen van Innocent zullen er blij mee zijn.

    Groetjes, rita.

    ReplyDelete
  4. Jeetje Leonie, dat zijn er veel! Zo veel ga ik er niet meer maken :-)

    ReplyDelete
  5. Ik heb er 4 gehaakt en de rest heb ik zitten breien. Denk dat ik er in totaal 30 gemaakt heb. Ga het morgenavond afronden en dan kunnen ze woensdag op de post.

    ReplyDelete
  6. Ik heb er op de kreadoe ook voorgehaakt en ben nu thuis ook bezig.... Nog de pompons erop en opsturen maar!

    ReplyDelete
  7. How about other European countries?Can we send after December 1st or is it deadline for all?

    ReplyDelete