Wednesday, November 21, 2012

Hip Haakwerk Giveaway








Het is weer tijd voor een geweldig leuke Giveaway, vinden jullie niet? Dit keer weer een nieuwe webwinkel: Hip Haakwerk. Ik kende de webwinkel al een tijdje, en zodoende weet ik dat ze geweldig leuke haakpakketjes verkopen. Ken je bijvoorbeeld het leuke haakpatroontje van de stoomboot van Christel Krukkert uit de Hobby Handig (uitgave november 2012)? Bij Hip Haakwerk kun je een pakketje bestellen met alle materialen die je daarvoor nodig hebt (patroon niet inbegrepen). Ook voor leuke Kerst-items kun je goed bij Hip Haakwerk terecht. Het leuke is nu dat Hip Haakwerk twee hele mooie haakpakketjes wil weggeven aan twee van mijn volgers. Het gaat om Dolf de Kerstman en Dolfientje het Kerstengeltje. Alles wat je nodig hebt om deze twee geweldig leuke kerst-items te maken zit in het pakketje (m.u.v. het vulmateriaal en de haaknaald). Wil je een van deze pakketjes winnen? Laat dan hieronder een reactie achter en vertel me welke van de twee je wilt winnen. Zorg er ook voor dat je volger bent van mijn blog.
Wil je goed op de hoogte blijven van alles wat Hip Haakwerk doet? Hier vind je hun Facebook-pagina of meld je aan voor de nieuwsbrief (zie hier in de rechter kolom). Aanstaande zaterdag maak ik de winnaars bekend. Succes allemaal!

It's time for another fun Giveaway, don't you think? This time I'd like to tell you about another fun webshop: Hip Haakwerk. I've known this webshop for some time now, and that's how I know they sell some lovely crochet kits. For instance, do you know about the crochet pattern Christel Krukkert made of this boat for the magazine Hobby Handig (edition November 2012)? At Hip Haakwerk you can order a crochet kit with all materials you need for that pattern (pattern not included). For very cute Christmas-items you can also go to Hip Haakwerk. And the fun thing is, Hip Haakwerk is going to give away two crochet kits to two of my followers. You can choose between Dolf de Kerstman and Dolfientje het Kerstengeltje. Everything you need to make those cute Christmas-items is in the package (filling and crochet hook not included). Do you want to win one of them? Then leave a comment below and tell me which one you like best. Make sure to be a follower of my blog as well.
Do you want to follow all news around Hip Haakwerk? You can find their Facebook-page here and you can sign up for their newsletter here (see the right side bar). This Saturday I'll announce the winners. Good luck!

157 comments:

  1. Ik vind de engel helemaal geweldig! Leuk voor in de klas. Die zou ik heel graag willen winnen!

    ReplyDelete
  2. Oh wow, die patronen zijn zo leuk! Ik wil graag meedoen voor de engel, superleuk

    ReplyDelete
  3. ik doe graag mee voor de kerstman!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    ReplyDelete
  4. Ik zou kiezen voor de engel...leuk als kerst cadeautje voor mijn moeder die helemaal weg is van engeltjes....

    ReplyDelete
  5. Oh wat leuk. Ik vind ze allebei mooi. Groetjes uit Duitsland

    ReplyDelete
  6. Ik spaar engeltjes. Ieder jaar zo rond 6 december komen ze weer tevoorschijn en waken in de decembermaand over ons:) Zo'n zelfgemaakte engel zou er heel leuk tussen staan. groeten Francien

    ReplyDelete
  7. Wat een ontzettende leuke patronen!!! Ik vind Dolf de Kerstbeer/man echt supergeweldig!!!

    ReplyDelete
  8. Ik zou Dolfientje van harte welkom heten in mijn huis.... ;)

    ReplyDelete
  9. Ohh wat een geweldig leuke pakketjes!! Ik vind ze allebei zo leuk, kan echt niet kiezen. Dus mag ik voor allebei meeloten??

    *wacht braaf tot dinsdag tot ik ernstig overweeg om ze zelf te gaan kopen*

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke give awway, vind dat engeltje super schattig. Als ik niet de gelukkige ben koop ik hem denk ik gewoon ze is zo schattig voor kerts .

    Lieve groetjes Nancy Smits

    ReplyDelete
  11. Oh, these are awesome. I'd love to have a go at making Dolf de Kerstman. *sigh* But I'm never lucky at giveaways... Curious though who is going to win and what the person will choose!

    ReplyDelete
  12. Wat een super leuke give away! Hun patronen zij erg mooi en duidelijk. Heb er zelf een van de poes liggen.
    Groetjes renske

    ReplyDelete
  13. If I were to win, I would opt for the Angels.
    Beautiful but all are both.
    love greet
    Maike

    ReplyDelete
  14. Ze zijn zoooooo mooi! Ik doe graag mee voor dolf de kerstman!

    ReplyDelete
  15. Zou graag de kerstman willen..ziet er heel leuk uit..

    ReplyDelete
  16. Leuk!! Ik doe graag mee voor het kerstengeltje!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    ReplyDelete
  17. ik zou graag gaan voor het engeltje :) groetjes

    ReplyDelete
  18. Ooooh wat leuk zijn ze !!!!! Allebei natuurlijk maar als ik echt mocht kiezen dan.........
    Dolf de kerstman :-) :-) :-)

    Groetjes van Linda Annink-Vonk

    ReplyDelete
  19. Mijn eigen engeltje wordt morgen alweer 12 jaar en op de beurs kerstcreaties in Den Bosch hebben wij samen een workshop gevolgd en een kerstengeltje van foam gemaakt! Dus om helemaal in 'ons' thema te blijven en na te genieten ben ik 'gevallen' voor kerstengel Dolfientje ;-) Wat een lieverd zeg!!!
    Groetjes,
    Wendy

    ReplyDelete
  20. De engel is prachtig, mijn handen jeuken. Ik doe mee. Gr. Dientje

    ReplyDelete
  21. Wat een super weg geef aktie ,ik doe mee voor de kerst engel.
    Groetjes nog een fijne dag allemaal

    ReplyDelete
  22. oh wat leuk ik doe graag mee voor de kerstman

    sieneke

    ReplyDelete
  23. Wauw, wat een schatjes zijn het. Wat een leuke give away. Ik doe mee! Ze zijn allebei zo leuk, geen voorkeur! Gr. Marjan

    ReplyDelete
  24. Wat leuk!
    Ik doe graag mee voor de engel!

    ReplyDelete
  25. Weer zo een leuke give away. Ik doe graag mee en kies voor Dolf de kerstman.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  26. oh wat leuk ik doe graag mee voor de kerstman

    sieneke

    ReplyDelete
  27. Hoi,super leuk zijn ze..
    Enneh ik kan zo n engeltje wel heel heel goed gebruiken hoor..
    Engeltjes hebben altijd iets magisch..
    Je moet met koesteren..

    Ik doe dus graag mee.
    Groetjes laura.
    http://dehaakzolder.blogspot.nl

    ReplyDelete
  28. Heel erg leuk,
    ik ga voor Dolf
    groetjes Hanneke

    ReplyDelete
  29. Wow, wow,... wat 'n prachtige give-away!! Poekie zou supergraag Dolf De Kerstman haken!

    Groetjes :)

    ReplyDelete
  30. supermooi! De kerstman is mijn favoriet. ik doe graag mee!
    Inez
    ineseda.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. wat een leuke give-away. Ik ga voor het engeltje, zij zou prachtig passen tussen mijn engeltjes verzameling, waarin alleen maar leuke/baldadige engeltjes.
    Groetjes, Ria

    ReplyDelete
  32. owwwwwwwwwwwwwww tis allemaal zo mooi he ♥♥♥
    maarre ik waag mijn kans op het pakket van de engel/.......tis zo'n poppeke om te zien en die kerstman ook zo leuk

    lid van hun facebook page was ik al en bij jou ook hihi
    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  33. Ik doe graag mee. Ik kan bijna niet kiezen vind ze alletwee supergaaf. Maar ik kies dan toch voor Dolf de kerstmanbeer.

    ReplyDelete
  34. Toevallig kwam ik die site afgelopen weekend tegen en heb ik me zitten verwonderen over al dat moois. Dus super tof dat er nu een give-away van is!
    Ik zou heel graag Dolf willen maken, vind het zo´n leuke kerstman

    ReplyDelete
  35. Wat een leuke give-aways heb je toch altijd! Dolf de kerstman is mijn favoriet

    ReplyDelete
  36. Ik doe graag mee voor de engel.
    Groetjes Elma

    ReplyDelete
  37. Ik doe graag mee voor de engel.

    Groetjes Kitty

    ReplyDelete
  38. Ik volg haar al een tijdje en vind Dolf de Kerstman helemaal geweldig!
    Groetjes Gerbiene

    ReplyDelete
  39. wat een leuke giveaway weer!! Ik doe weer graag een poging om te winnen
    Ze zijn allebei prachtig Ik heb al vaker de patronen van Hip Haakwerk bewonderd
    Ik ga voor....(kan eigenlijk niet kiezen)..... Het engeltje!!

    groeten

    ReplyDelete
  40. Ik ben al volger van haar blog. En van die van jou natuurlijk.
    Ik vind dat jullie allebei heel veel leuke dingen maken.
    We komen allemaal tijd tekort. ;)
    Maar een compleet pakketje van Dolfje de Kerstman zou ik heel graag willen winnen.
    Het poetsen van het huis moet dan maar even wat minder. ;)

    Groetjes, Annie

    ReplyDelete
  41. Ik kende je blog nog niet maar je maakt erg leuke dingen!
    Wat een leuke giveaway! Ik wil ook wel een kansje maken op zo'n leuk pakket.
    Ik vind ze alletwee erg leuk maar kies voor de engel.
    Groetjes, Jolita

    ReplyDelete
  42. Volger ben ik al en ik zou graag een kans wagen en dan voor de Engel!

    Groetjes,
    Thea.

    ReplyDelete
  43. Hier ook een volger die voor de Dolfientje, het kerstengeltje kiest. Ze zijn allebei wel schattig om te zien, maar aangezien de kerstman bij ons van geen betekenis is, kies ik heel graag voor het engeltje.

    ReplyDelete
  44. Ik ben volger geworden en ik zou heel graag het engeltje winnen.

    ReplyDelete
  45. Ik kan niet kiezen!!! Mij maakt het niet uit, vind ze allebei leuk.

    Groetjes, Agnes.

    ReplyDelete
  46. Ik vind ze allebei heel leuk, maar als ik dan toch moet kiezen dan voor Dolfientje.
    groetjes Francis (hiphaken68.hyves.nl)

    ReplyDelete
  47. Wat een schatjes!!! Ik doe graag mee.
    Ik kies Dolf de kerstman. Leuk voor m'n neefje...hihi.

    Fijne dag! Dinaz ♥

    ReplyDelete
  48. Wat zijn ze leuk ! Ik zou wel eens een poging willen wagen om de engel te haken. Groet van volger Renate

    ReplyDelete
  49. ze zijn allemaal leuk,maar dan zouden we willen gaan voor dolfientje, en ehh we zijn volger...

    groetjes mingle-mangle

    ReplyDelete
  50. Wat leuk! Had ik ook al op twitter gezegd. Ik doe mee voor Dolfientje! Heb je link ook gedeeld :)

    ReplyDelete
  51. Wat een leuke give away graag doe ik mee. Ik vind dolf de kerstman erg leuk. Kijk al een tijd mee maar ben nu maar officeel volger geworden.
    gr lisette

    ReplyDelete
  52. Die lieve schattig Dolf de Kerstman mag hier best zijn kerstvakantie doorbrengen. Hij is meer dan welkom

    ReplyDelete
  53. O wat een leuke give away zeg!!! Zwaar verliefd op Dolfientje het engeltje...schitterend gewon..Die mag gerust bij me komen wonen.
    Leuke give aways zeg.
    Grt Hester

    ReplyDelete
  54. Oh wat een super leuke give away, ik kende de webwinkel al van karin en ik vind haar dolfjes zo super!!
    Ik zou heel graag dolfientje de kerstengel willen winnen, want ik liet het net aan mijn dochtertje zien (die ligt met de griep hier naast mij op de bank!!) en die zij gelijk de kerstengel wil ik graag!! Dus ik zou deze heel graag voor haar haken!
    Fijne dag vandaag!
    Liefs, Germa

    ReplyDelete
  55. Wat een top give away. Heb ook patronen van hen, keurig verzorgd, klopt prima, haakt lekker weg. Maar deze beide heb ik nog niet dus ik doe heeeeeeeeeeel graag mee met deze give away. Tja, mijn voorkeur gaat uit naar Dolfje.
    Groetjes, Amarins

    ReplyDelete
  56. ik doe graag mee, voor de kerstman, Dolf!
    groetjes kim

    ReplyDelete
  57. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee voor Kerstman Dolf. Ik vind hem zo leuk! Volger ben ik al, zal ook een linkje plaatsen op mijn blog.
    Groetjes Tinie

    ReplyDelete
  58. Oh,ze zijn allebei wel heel erg leuk! Maar ik ga voor mijn zoontje toch voor Dolf (al zou hij Dolfientje waarschijnlijk ook geweldig vinden hi hi)

    ReplyDelete
  59. OH mag ik ook meedoen, mag het?? Graag voor de Engelk, Dolfientje...wat een schatje <3
    Tuurlijk ben ik een volger, wat dacht je dan hihi.

    Groetjes van Marian

    ReplyDelete
  60. Tuurlijk doe ik mee, dit kan je gewoon niet laten liggen. Het liefst ga ik voor Dolfientje, ze ziet er fantastisch uit. ik zet ook een linkje op mijn blog

    ReplyDelete
  61. Poehpoeh er zijn al een hoop mededingers! Toch waag ik ook een kansje. Ik zou graag dolf de kerstman winnen. Denk dat hij erg leuk onder de kerstboom staat.

    ReplyDelete
  62. Ik doe mee! Ik vind ze allebei leuk. Als ik MOET kiezen........de kerstman. Groetjes, Lea

    ReplyDelete
  63. Wat een leuke give-a-way. Ik vind dolfientje de engel helemaal geweldig. Toen ik haar zag had ik gelijk zoiets van die wil ik een keer maken. Ik ben nu met de sinterklaasboot bezig van Christel. Ben bang dat ie deze sinterklaas niet meer af komt maar voor volgend jaar komt ie zeker af.

    groetjes Diane

    ReplyDelete
  64. Dolfientje! Die wilde ik misschien al bestellen maar heb het nog niet gedaan... Hopelijk kan ik hem winnen!

    ReplyDelete
  65. Dolfientje de kerstengel is prachtig.

    ReplyDelete
  66. Dit vind ik erg leuk als decoratie in mijn huis, ik vind ze allebei erg leuk. Dus waag ik een kansje om deze giveaway te winnen :)

    Groetjes Marije, marijeswonderland.blogspot.nl

    ReplyDelete
  67. I think I would love the Dolfientje de kerstengel. But both are so cute! Thanks so much!

    ReplyDelete
  68. Ik vind ze wel schattig. Ik zou graag voor de engel gaan. Volg jou en hip haakwerk ook al een tijdje.

    ReplyDelete
  69. Graag wil ik mee doen met de give-away, deze kans wil ik niet
    voorbij laten gaan! Ik was al volger van je blog, superleuke dingen
    maak je. Ik ga voor Dolfientje de Kerstengel! Nu maar duimen.
    Groetjes van Bregit

    ReplyDelete
  70. Die zijn echt super leuk en ik ga voor het engeltje.
    Leuk voor mijn dochters

    ReplyDelete
  71. Wat gaaf !! Maar ik doe niet mee want ik heb alle patronen al ;-)
    Ze zijn super leuk om te maken !

    ReplyDelete
  72. Wow they are sweet! Really cool giveaway!

    ReplyDelete
  73. Wat een buitenkansje zeg. Ik vind ze allebei geweldig maar een kerstengel hebben we nog niet dus zou ik die kiezen. Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  74. Wat een leuke give away als ik zoveel geluk mocht hebben dan koos ik dolfientje het engel meisje ;o) en nu maar duimen :o)

    ReplyDelete
  75. ik zou graag het engeltje willen hebben. sinds het overlijden van mijn schoonmoeder afgelopen zomer.Haar naam was engeltje. heb ik iets met bijzondere engeltjes. Ze was 17 december jarig en wat zou er mooier zijn als dit engeltje een mooi plekje kreeg in ons huis ter nagedachtenis

    gr corinne

    ReplyDelete
  76. lovely giveaway,if I may join in,I would love Angel.

    ReplyDelete
  77. Wat een leuke give-away. Ik vind Dolf helemaal geweldig!

    ReplyDelete
  78. Super giva-away weer. Dolfien de engel is hier favoriet onder de dochtertjes.

    ReplyDelete
  79. De kerstman is leuk maarre Dolfien de Engel is wel erg leuk om te maken. Dus Dolfien de Engel graag !

    ReplyDelete
  80. Ja ook ik doe mee, je weet tenslotte maar nooit! Dolfien de engel is mijn keuze daarnaast zoek ik nog iemand die deze engel kan haken want helaas dat kan ik niet ........ groetjes en suc6 met de trekking

    ReplyDelete

  81. I like them all! But especially the Christmas tree and angels. Good luck to everyone! Congratulations for your blog is great!

    ReplyDelete
  82. Hoi hoi,
    Ooooohhhhhhh, wat een snoesjes zeg ! Die zijn echt reuzegaaaaaaaaaaaaf !
    Ik zou heel graag mee willen loten voor het engeltje, ik ben smoorverliefd op haar en qua kleuren past ze perfect bij onze kerstversiering !

    Groetjes,

    Caroline :-)

    ReplyDelete
  83. Wat een schatjes zeg. Ik doe graag mee met de give-away en ik ga voor Dolfje

    Groetjes
    Wilma

    ReplyDelete
  84. ik word natuurlijk meteen volger, en ik vind dolfientje superschattig.
    ben voor het eerst oma geworden en dolfientje is natuurlijk super om dan te haken

    ReplyDelete
  85. ho ho ho !!!! al zo'n lange rij zeg !!!
    toch waag ik m'n kans voor de kerstman , hohoho !!!

    ReplyDelete
  86. Ik doe graag een gokje voor het engeltje! Er wordt hier in Turkije geen kerst gevierd maar wel bij ons!! Dus zou erg leuk zijn voor mijn 6 jarige dochter als ik haar hier mee kan verrassen!
    groetjes Ria!

    ReplyDelete
  87. Wat een geweldig gebaar!
    Ik doe ook heel graag mee!!!!!

    Liefs Moos

    ReplyDelete
  88. Wat een leuke give-away!
    Ik doe graag mee!
    Grtz,
    Chris

    ReplyDelete
  89. HOLA AMIGA, TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME PARA QUE VEAS LO QUE YO HAGO TAMBIEN MUY HUMILDEMENTE..!
    SIEMPRE SERAS BIENVENIDA..
    ZHOBEYD@....

    ReplyDelete
  90. Ik doe graag mee!

    Ik vindt ze allebei erg leuk maar de engel is het mooiste!

    Ik vindt engeltjes heel bijzondere wezentjes, voor ieder overleden persoon die ik lief had heb ik een ander engeltje in mijn huis en kerstboom.
    Helaas moet er weer een engeltje bijkomen :-( een voor in huis en een voor in de boom. :-(

    ReplyDelete
  91. SUPER!!! Ik sta er weer heel graag voor in de rij, of zal het lijst zijn?!?

    ReplyDelete
  92. Al weer zo'n buitenkansje, natuurlijk doe ik graag mee! Ik zou dan graag meedingen naar Dolf de kerstman.

    ReplyDelete
  93. Ik zou graag mee doen, vind de engel helemaal geweldig die hoort toch echt bij kerst!

    ReplyDelete
  94. Ik waag ook een kansje en ga voor de kerstman.
    gr. Marjan

    ReplyDelete
  95. Vind ze alletwee echt super.
    Maar als ik moet kiezen dan ga ik voor Dolfientje de engel.

    ReplyDelete
  96. De 101e reactie! Wat een supergive-aways heb je zeg! Deze is ook weer schitterend. Ik waag weer een kansje, bij deze. :)

    ReplyDelete
  97. O o o ik kan niet kiezen!! Ik vind ze allebei heel leuk!
    Maar ik denk dat m'n dochter voor Dolfientje zou kiezen...So be it!

    ReplyDelete
  98. Ik zou heel graag de engel willen winnen. Ik zit tussen allemaal vriendinnen die aan het haken zijn geslagen omdat ze oma worden. Dat zal bij nog wel een paar jaar duren. Maar ik wil toch iets maken. Dus vandaar de engel.

    ReplyDelete
  99. Ik doe ook graag mee :) En mócht ik winnen, dan mag je me verrassen, ik vind ze namelijk alletwee leuk, dus het maakt me niet uit welke het wordt ;)
    Lief trouwens, dat je weer zo'n leuke give-away organiseert!

    ReplyDelete
  100. Wat een gave kerstengel kan niet wachten om eraan te beginnen,tja moet ik toch eerst pakketje winnen haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry groetjes jolanda.

      Delete
    2. Jolanda de jong is deze anoniem.

      Delete
  101. Dolf.............
    Wauwwwwww......
    Speciaal voor mijn nichtje !!!!
    Nog even maken én dan ingepakt onder de kerstboom.

    ReplyDelete
  102. Ik ga helemaal voor Dolfientje. Wat een schatje!!!

    ReplyDelete
  103. Ooooooh wat leuk zijn ze, kiezen is hier wel erg moeilijk. Ik vind ze allebei even leuk.
    hmmm ... ik heb hier al 4 mannen in huis, tenminste als ik de kater mee tel dus denk dat ik toch maat voor Dolfientje het kerstengeltje ga... Dolf de kerstman kan ik dan altijd nog bestellen ;-)

    ReplyDelete
  104. Wow, wat een reacties! ik laat me graag verrassen, de keus ligt dus in jouw handen.
    Groetjes Leanne.

    Ps. Ik ben al met een eigen variatie van de stoomboot van Christel bezig!

    ReplyDelete
  105. WOW!!
    Ik zou dolgraag winnen.
    Weet zeker dat dolf hier bij de kinderen helemaal in de smaak gaat vallen1!!
    Dus waag graag een kansje :-)

    Liefs Priscilla

    ReplyDelete
  106. Superleuk !! Mocht ik winnen, dan kies ik voor Dolfientje.

    groetjes Edith

    ReplyDelete
  107. hallo ik had dolfin tje bestel en gemaakt erg leuk. nu wil ik wel de elfje winnen gr selda

    ReplyDelete
  108. Ik ben helemaal verliefd op Dolf.

    Groet,
    Margje

    ReplyDelete
  109. Wat leuk!! Ik doe graag mee voor Dolfientje!

    Groetjes Merula

    ReplyDelete
  110. Wat een geweldig leuke give away.
    Ik zou heel graag aan de "haak" gaan met Dolf!

    Vanaf nu dus aan het duimen draaien.

    Groetjes, Janet.

    ReplyDelete
  111. De Engel is geweldig en in mijn huiskleuren, die blijft het hele jaar door hangen... als ik haar win! :) groetjes Paula

    ReplyDelete
  112. Super leuk! Ik doe graag mee voor Dolf de kerstman!

    ReplyDelete
  113. Wat leuk dat we weer een kansje mogen wagen. Het kerst engeltje vind ik erg leuk. Dan geef ik hem cadeau aan mijn dochter van 12 die sinds kort verslaafd is aan haken.
    Gr. Sabrina

    ReplyDelete
  114. Ohhhhh Dolfje, met z'n eigenwijze neus, hij is mijn favoriet!

    ReplyDelete
  115. Ik zou niet kunnen kiezen,zo leuk!!!

    ReplyDelete
  116. Ik volg haar blog ook, zo leuk allemaal!!
    Zou voor kerst graag Dolfientje het kerstengeltje maken dus ik waag een kansje!

    Groetjes, Saskia
    sas--kia.blogspot.nl

    ReplyDelete
  117. Wat een super give away. Ze zijn allebei geweldig, maar het engeltje vind ik écht snoezig. Wat een vrolijkheid stralen Dolf en Dolfientje uit. Ik ken heel wat kleine engeltjes die graag zo'n pop willen krijgen.

    ReplyDelete
  118. Weer een leuke give away. Ik vind de kerstman superleuk, wie weet ;)

    ReplyDelete
  119. Je blijft ons elke keer weer verrassen met de give aways.
    Hier is unaniem gekozen voor DOlf de kerstmannen beer.

    creatieve groet
    margriet

    ReplyDelete
  120. Wow alweer zo'n gave give away.

    Ik waag een gokje voor dat schattige engeltje.
    Heb hier een klein engeltje en een klein (B)engeltje rondlopen die haar super zouden vinden.

    Hoop ook dat ze een beetje geluk mee brengt.

    ReplyDelete
  121. Wow alweer zo'n gave give away.

    Ik waag een gokje voor dat schattige engeltje.
    Heb hier een klein engeltje en een klein (B)engeltje rondlopen die haar super zouden vinden.

    Hoop ook dat ze een beetje geluk mee brengt.

    ReplyDelete
  122. ik zou heeeel graag het engeltje winnen om aan een lieve engel cadeau te doen :)

    ReplyDelete
  123. wowwwwwwwww.. wat een hoop kandidaten al!!!
    ik waag ook een kans..
    maar ik kan niet kiezen, dus het maakt me niet uit wat het wordt.. de engel of de kerstman!
    volger was ik al op beide blogs.. dus dat zit al goed..

    ReplyDelete
  124. Wat een ontzetttende leuke give-a-way! Ik waag ook graag een kans!
    Ik zou voor de leuke kerstman gaan.

    ReplyDelete
  125. Ik kies voor dolfientje,wat een super give away .nog een fijne dag allemaal

    ReplyDelete
  126. Hi,

    Ik waag het ook maar, ik vind Dolfientje erg leuk.

    Groetjes Ineke

    ReplyDelete
  127. Wat zien ze er allebei leuk uit. Mijn dochtertje vind de engel toch het leukst. Dus mocht ik winnen dan graag de engel.

    ReplyDelete
  128. Hoi Annemarie! Ik ben zelf pas begonnen met haken, en ben ook pas een blog begonnen. Nu kwam ik op jou blog terecht, en zag ik deze superleuke give-away! Ik vind het kerstengeltje echt super! Ik woon net op mezelf, dus voor komende kerst kan ik nog wel wat kerstversiering gebruiken. En wat is er nou leuker dan zo'n zelfgehaakte kerstengel?! Ik blijf je blog volgen.

    ReplyDelete
  129. Ik vind ze allebei mooi,maar kies voor Dolf de kerstman.Superleuke give away

    ReplyDelete
  130. Wat een leuke give away!
    Ik vind het engeltje heel leuk, misschien dat het op het moment voor mij een beetje een geluks-engeltje kan worden....
    Kan wel wat geluk gebruiken op het moment!

    ReplyDelete
  131. Ik doe graag mee aan jouw give away. Al een poosje volg ik je en heb ik al je dolfjes langs zien komen.
    Maar Dolfientje steelt toch echt mijn hart. Wat lijtk het me leuk om haar bij de kerstboom te zetten dit jaar

    ReplyDelete
  132. Hoi, leuk zeg jaa ik doe ook mee. groetjes Marjon

    ReplyDelete
  133. Ze zijn echt enig. Ik doe graag mee. Kunstig gemaakt. Veel bewondering voor. Groetjes Nadine

    ReplyDelete
  134. Wat leuk! Ik zou graag Dolf de kerstman willen winnen.

    ReplyDelete
  135. Super leuk! Helemaal fan van de "Dolfjes". Moet allen nog het matroosje en Dolfientje in elkaar zetten. Daarna verder met de kerstserie. Zou helemaal top zijn als ik een pakketje zou mogen winnen. Moeilijk kiezen, maar dan toch maar Dolfientje de Kerstengel.

    Gr. Rianne

    ReplyDelete
  136. ohhhh ik vind de engel echt top!! ik ben om op de valreep??? Ik doe mee!

    ReplyDelete
  137. Wat leuk, wat leuk! Ik heb de kerstman bijna af en ik zou ook graag dolfienje willen maken

    ReplyDelete
  138. Oww wat zijn ze leuk! Maar omdat ik al een engel orkest klaar heb zou ik heel graag voor de kerstman gaan. Groetjes....

    ReplyDelete
  139. Heel erg leuk! Ik vind het kerstmannetje ook heel erg leuk!

    ReplyDelete
  140. Ik zou wel zo'n mooi engeltje of is het een bengeltje willen maken.

    ReplyDelete
  141. Hoe leuk is dat! Ik zou het engeltje wel willen winnen!

    ReplyDelete
  142. Wow wat een toffe giveaway.
    Ik waag een kansje om die te winnen !

    Groetjes
    An

    ReplyDelete
  143. Wow! Doe graag mee met je give away! Ik zou Dolf de kerstman graag willen maken!
    Succes met de verloting!

    ReplyDelete
  144. super super gaaf!!!!
    ik zou graag de engel willen haken!!!

    groetjes anita

    ReplyDelete
  145. Die dikke Dolf de kerstman zou ik graag maken :-)

    ReplyDelete
  146. wat een superleuke give away. Ik wil ook wel een kansje wagen.
    Ik zou Dolfientje wel willen haken.
    groetjes,

    ReplyDelete
  147. Ik zou het engeltje wel willen winnen. Erg leuk voor op het kamertje van mijn dochter!

    ReplyDelete
  148. O wauw...nog net op de valreep, bijna deze leuke Give Away gemist! Ik zou graag een poging wagen voor Dolfientje het kerstengeltje! Grtzz..Maddy

    ReplyDelete
  149. Ze zijn allebei heel schattig. Aangezien ik een mannengezin heb zou ik graag een kansje willen wagen om Dolf te winnen.

    ReplyDelete
  150. Doe graag mee voor fe engel die is zo zoet vind het helemaal leuk zeker nu t koude weer er aan komt met sneeuw!

    ReplyDelete
  151. Hallo,

    Ben nog een erg onervaren haakster, maar lees veel op internet en probeer vanalles uit.
    Het zou heel leuk zijn als ik het engeltjepakketje zou winnen om verder met haken te gaan.

    gr Marjon de Wit

    ReplyDelete
  152. Ik ga voor dolfientje, superleuk voor mijn nog ter wereld te komen nichtje :)

    Groetjes Jolien

    ReplyDelete