Tuesday, November 6, 2012

Book Giveaway!























Hoera! Ik mag weer twee hele mooie boekjes weggeven. Dit keer gaat het om een boekje uit de serie Handmade Divas van Tirion Creatief. In deze serie zitten een aantal hele leuke boeken, en dit haakboekje is er een van. Het is geschreven door Jose Bianca, haar blog vind je hier, haar superleuke webwinkel vind je hier en haar facebook-pagina hier. Wil je niet wachten op de uitkomst van de Giveaway maar wil je dit boekje gewoon zo gauw mogelijk hebben? Bestel het dan hier.
Wil je meedoen aan deze Giveaway? Laat dan hieronder een reactie achter en zorg dat je volger bent van mijn blog. De winnaars maak ik a.s. zaterdag bekend. Succes!
p.s. goed nieuws! Jose heeft drie extra exemplaren ter beschikking gesteld dus ik geef er niet twee maar vijf weg!

Hurray! I'm giving away two lovely books again. This time it's a book from the series Handmade Divas of Tirion Creatief. In this series you can find a few really cute books, and this crochet book is one of it. It's written by Jose Bianca, you can find her blog here, her supercute webshop here and her facebook-page here. If you don't want to wait for the result of the Giveaway, you can order the book here.
Do you want to enter this Giveaway? Then leave a comment below and make sure to be a follower of my blog. I'll announce the winners this Saturday. Good luck!
p.s. great news! Jose sent me three extra books, so I'm not giving away two but five!

331 comments:

  1. Die ken ik nog niet en past natuurlijk in mijn collectie...lisettekv

    ReplyDelete
  2. Ja, natuurlijk doe ik mee om een gokje te wagen!
    Uiteraard volger van je blog, nog niet zo lang weliswaar.. Sinds kort druk aan de haak!

    Groetjes, Vera

    ReplyDelete
  3. Die lijkt mij zo leuk! Dus doe graag mee!

    ReplyDelete
  4. wat een gaaf boekje! Altijd leuk om iets te hebben om in te bladeren, kijken, lezen, inspiratie op te doen en dingen te maken!! Ik doe mee :-)

    ReplyDelete
  5. Die heb ik nog niet in mijn verzameling ,zou leuk zijn om te winnen!!!

    ReplyDelete
  6. Wauwm dat boekje wil ik wel graag! Ik doe daarom graag mee!

    ReplyDelete
  7. Hoi Annemarie!
    Dit boekje zou ik graag willen winnen!!!
    Ben benieuwd naar de patroontjes die dr in staan!!!
    die op de voorpagina ziet er echt gaaf uit! klikte er gelijk op om te kijken of ik het patroon kon vinden hihi.
    kortom goeie aanvulling op mijn haak patroontjes

    Groetjes Marlene

    ReplyDelete
  8. Wauw! Hier wil ik wel heeeeeel erg graag aan meedoen!

    ReplyDelete
  9. Leuk! Aan deze wil ik ook wel meedoen! De kleurstellingen op de cover alleen al!

    ReplyDelete
  10. Lijkt me super... dus ook ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  11. Leuk, allemaal nieuwe patroontjes! Zo kom ik de winter wel door, hoor!

    ReplyDelete
  12. Daarmee heb ik op de KreaDoe nog in mn handen gestaan maar mn budget was helaas op:-( zou het super vinden hem te winnen.

    ReplyDelete
  13. Ik waag graag een kansje voor dit leuke boekje! Volger was ik al! Grtzz..maddy

    ReplyDelete
  14. Ja leuk!! Ik doe graag mee. Net verbouwd, en plek voor nieuwe dingen in huis!!
    Groetjes, Bernie

    ReplyDelete
  15. Oooh, aan deze actie doe ik ook wel mee hoor. Leuk hoor!!
    Esther.

    ReplyDelete
  16. tuurlijk doe ik mee! zo'n leuk voorstel voor een giveaway yoechei..

    ReplyDelete
  17. Wat ziet de voorkant alleen er al leuk uit. Ben nieuwsgierig naar de binnenkant.
    Ik doe graag mee, al is het al om met het patroontje van de voorkant te beginnen

    ReplyDelete
  18. bedankt om deze leuke giveaway te organiseren en ja natuurlijk doe ik graag mee !

    ReplyDelete
  19. Wat een mooi boekje! Ik doe graag mee met de give away :)

    ReplyDelete
  20. You always have such great books to share!! I would love to join the giveaway :)

    ReplyDelete
  21. wat een leuke vaasjes zeg, en dat is dan nog maar op de cover ;o)...graag had ik dan ook meegedaan aan de give-away

    ReplyDelete
  22. Hartstikke leuk!! ik doe dan ook graag mee met je give-away!

    Groetjes Merula

    ReplyDelete
  23. Super leuk! Ik de heel graag mee.
    Ik ga duimen :)
    Groetjes, Corine

    ReplyDelete
  24. Erg leuk...dit boekje wil ik graag hebben, wilde het al kopen maar daar wacht ik nu nog even mee...je weet nooit.

    ReplyDelete
  25. Erg leuk...dit boekje wil ik graag hebben, wilde het al kopen maar daar wacht ik nu nog even mee...je weet nooit.

    ReplyDelete
  26. Leuk, ik doe ook graag mee... Succes allemaal :)
    Groetjes Renate van Kesteren

    ReplyDelete
  27. Wat leuk, hier wil ik graag een kansje wagen ;)

    ReplyDelete
  28. Leuk een give - away. Altijd leuk om kadootjes uit te delen toch?
    En natuurlijk waag ik een gokje mee....

    ReplyDelete
  29. Daar doe ik ook graag aan mee hoor. Weer nieuwe ideetjes opdoen om de koude winteravonden een nuttige invulling te geven.

    ReplyDelete
  30. Das sieht nach einem ganz zauberhaften Buch aus und ich versuch mein Glück.
    Liebe Rosaliegrüße

    ReplyDelete
  31. O, wat een leuke give away! Ik doe ook graag mee.

    ReplyDelete
  32. Oh my! What a lovely Book. And yur Blog is interesting. (= I'm now follower :O)
    Have a nice week and please, visit in my blog if You have time.

    ReplyDelete
  33. Leuk, ik wil meedoen met deze give away.
    Staan vast moooie dingen in.

    Groetjes, Roelfina

    ReplyDelete
  34. Leuk leuk! Heb m op de kreadoe wel in handen gehad :))
    Tuurlijk waag ik n gokje

    Gr. Tessa

    ReplyDelete
  35. Dit boekje staat al een poosje op mijn verlanglijst(je), maar ik heb 'm nog niet. Ik doe heel, heel graag mee!!

    Gr. Yvonne

    ReplyDelete
  36. Wauw, de omslag laat je al watertanden. Leuke actie. Ik doe mee. Gr. Dientje

    ReplyDelete
  37. Wat een boekje, wil wel een gokje wagen, ik ken het boekje nog niet.
    gr. Marjan.

    ReplyDelete
  38. Joepie,een geweldig leuk boekje. Ik doe mee!! Had al reuze spijt dat ik het op de kreadoe niet had gekocht. Heb het daar wel ingekeken.,en er staan prachtige creaties in.
    Groetjes Natasja.

    ReplyDelete
  39. De vaasjes op de voorkant van het boek zou ik graag willen haken. Ben heel benieuwd wat voor leuks er nog meer in staat.
    Ik doe graag mee met de give away.

    Groetjes,
    Lia

    ReplyDelete
  40. Ik heb zo getwijfeld tijdens de Kreadoe en achteraf spijt (natuurlijk).
    Dus....ik doe graag mee!!
    Groetjes, Judith

    ReplyDelete
  41. Wat een leuk boekje! Ik doe graag mee!!!
    Spannend!

    Groetjes Dinaz ♥

    ReplyDelete
  42. Ik heb het boekje al in mijn handen gehad. Heerlijk om er in te snuffelen. Graag doe ik mee!

    Groetjes Wilma

    ReplyDelete
  43. Ik wil ook heel graag meedoen ! Helaas was het boekje al uitverkocht op de Kreadoe. Ik wacht nu toch nog even met bestellen, want je weet maar nooit.....groetjes Edith

    ReplyDelete
  44. oik zou graag mee willen doen met de give away

    ReplyDelete
  45. Ik wil ook graag mee doen, een boekje geschreven door een naamgenoot over mijn favorite hobby moet ik natuurlijk hebben :D

    Jose

    ReplyDelete
  46. Jaaaa ik kan inmiddels bobbeltjes haken dus kom maar op met nog meer leuk haakwerk :)

    ReplyDelete
  47. So cute! I wish it was in English. :-)

    ReplyDelete
  48. Ik doe graag mee.
    Ik heb het boekje al vaak in mijn handen gehad, ziet er super uit!


    Gr Hitsje

    ReplyDelete
  49. Ik doe graag mee! Ben wel geen google-volger, maar Bloglovin'...

    ReplyDelete
  50. Hallo,

    Wat heb jij geluk dat je zo'n leuke dingen mag weggeven. Ik doe graag nog eens een poging om te winnen en doe mee.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. gratis een leuk haak-kadootje winnen, wie wil dat nou niet?! Ik doe mee!

    groetjes,

    Ilse

    ReplyDelete
  52. Díe is leuk !!!!
    Daar wil ik graag mee bezig, guur herfstweer, houtkachel aan, mooi nieuw haakwerk...

    ReplyDelete
  53. Oh the picture looks great! Thanks for the chance and I am a happy follower!

    ReplyDelete
  54. Natuurlijk wil ik mee doen, wie wil dat nu niet met zo'n leuke giveaway.

    ReplyDelete
  55. Interesting book! Thank you for the chance :)

    ReplyDelete
  56. Oh! Wat een mooi boekje! Ik ding graag mee naar je give away! :-D

    ReplyDelete
  57. Looks interesting,count me in,please.Lovely giveaway,so generous of you.

    ReplyDelete
  58. ik doe graag mee ziet er super uit dit boekje! Een te gekke giveaway!

    ReplyDelete
  59. Heel leuk Annemarie! Ik doe heel graag mee, want deze heb ik nog niet! Heb op mijn blog een blogpost geplaatst van de Kreadoe en heb je boekje daar ook nog even gepromoot! groetjes Joke

    ReplyDelete
  60. Wat een mooi boekje. Ik doe graag mee met je Give-away! Groetjes van Marja.

    ReplyDelete
  61. Dat ziet er leuk uit! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  62. Ik doe graag mee, het lijkt mij namelijk leuk om daaruit te haken.

    ReplyDelete
  63. ja, ik doe graag mee! Altijd leuk om nieuwe ideeën op te doen!

    ReplyDelete
  64. Oh, ja, leuk! Ik waag graag een kans.
    Groetjes, Judith

    ReplyDelete
  65. Wat leuk ik waag ook een gokje.

    Groetjes

    ReplyDelete
  66. Ouch, so many people here already! :)
    May as well give it a try, I'd love to have this book :)
    xx

    ReplyDelete
  67. O wat zou ik dit boek graag willen hebben! Ben net begonnen met haken en heb de smaak helemaal te pakken!

    ReplyDelete
  68. O wat zou ik dit boek graag willen hebben! Ben net begonnen met haken en heb de smaak helemaal te pakken!

    ReplyDelete
  69. oh oh mag ik meedoen, mag het!! HOOP het te winnen hihi, zijn hier helemaal geen leuke haakboeken te koop die ik lezen kan :( :D Tuurlijk ben ik volger.

    Liefs van Marian (uit Thailand :D )

    ReplyDelete
  70. hi! I'm from Argentina and I love to read your blog. I would love to participate in the giveaway for such a lovely book!

    ReplyDelete
  71. Goedemorgen Annemarie, ik sluit mij graag aan in de lange rij van mogelijke-winnaar-van-dit-geweldig-leuke-boekje! Ik volg je op Facebook en kom heel regelmatig gluren op je blog! Verslaafd aan patronen/ideeen dus wil graag dit boekje winnen :)! Fijne dag, Kyra.

    ReplyDelete
  72. Ik waag graag een poging voor dit leuke boekje. :0)

    ReplyDelete
  73. ik waag ook graag een poging groetjes :)

    ReplyDelete
  74. Alleen de voorkant al! Ben benieuwd hoe de binnenkant eruit ziet.... :-)

    ReplyDelete
  75. Ziet er geweldig uit!! Dus ik doe mee!!

    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    ReplyDelete
  76. Ik doe heel graag mee!
    Lijkt me een ontzettend leuk boek!

    Wat heb jij een mazzel zeg dat je alweer voor sinterklaas mag spelen!

    Groetjes
    Tamara
    http://at-thekitchen.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  77. Oh, dat ziet er een leuk boekje uit. Ik doe graag mee.
    Alhoewel ik pas een KreaDoe ticket bij je heb gewonnen zal het me waarschijnlijk geen tweede keer meer lukken om te winnen. Maar je weet nooit ;-)

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  78. Dat boekje staat nog op mijn verlanglijstje, dus doe ik ook graag mee.

    Groetjes Margo

    ReplyDelete
  79. het lijkt me een geweldig boek! graag doe ik mee! groetjes, Evelyn

    ReplyDelete
  80. owwwwwwwwwwwwww die is even mooi zeg♥ ik doe een kansje mee MAAR omdat ik onderlaatst al wat heb gewonnen wil ik er mijn dinneke Moos ( Moos en haar Moosies) mee verrassen dus als ik win gaat deze naar haar!!!

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  81. ohh wat een super boekje!
    ik voel al gelijk een ideetje opborrelen, terwijl ik alleen nog maar naar de kaft kijk.

    ohjaa, ik wil natuurlijk ook mee doen aan de give-away!

    ReplyDelete
  82. O, ik doe graag mee ;-) Leuke actie weer!

    ReplyDelete
  83. Wat een leuk boekje!! Echt gaaf!! Ik waag een kansje!!

    Groetjes Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    ReplyDelete
  84. Ik doe heel graag mee voor dit leuke boekje!

    ReplyDelete
  85. Wat leuk dat je een boekje weg mag geven. Ben benieuwd naar de patronen, dus ik doe graag mee!!!

    ReplyDelete
  86. Leuk, deze zou ik graag aan mijn collectie haakboeken toevoegen!

    ReplyDelete
  87. Eik, deze zou ik graag aan mijn haakcollectie toevoegen! Xxx Daantje Meyer

    ReplyDelete
  88. Lijkt me ook super om hem bij mijn mini-bibliotheek toe te voegen. Het boekje is al immens bekend door de beruchte wasbolletjes die je nodig zou hebben. Het staat dan ook op mijn verlanglijstje nadat ik al die prachtige creaties heb gezien op facebook van de medehaaksters :)
    Leuke give away!!

    Groetjes Mieke

    ReplyDelete
  89. Hoi Annemarie, nou ik waag graag een kansje!! Wat een leuke give-away!! Groetjes, Trudy.

    ReplyDelete
  90. JAaaaa! Helemaal leuk om mijn beginnende persoonlijke creatieve ontplooiing nader te vorm te geven! Om te leren en te inspireren. Wat een geweldig boek, wat een geweldige sfeer, wat een inspiratie, wat een ideeen, en wat valt er nog veel te leren
    en te ontwikkelen! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  91. Wat een gaaf boekje.. Ik waag zeker een gokje om hem te winnen..

    ReplyDelete
  92. Wat een leuk boekje ik doe graag mee met de give away
    gr linda

    ReplyDelete
  93. Oeh, dat ziet er leuk uit! Ik waag hier graag een gokje voor!

    ReplyDelete
  94. Ook ik wil graag meedoen voor dit leuke boekje..

    ReplyDelete
  95. Ik ben al met 3 verschillende projecten bezig, maar ik maak graag extra tijd vrij om met iets nieuws aan de slag te gaan.

    ReplyDelete
  96. Ik had het boekje al in de hand, maar heb het terug gelegd met het idee die vraag ik voor mijn verjaardag....maar hier mee doen kan natuurlijk ook!

    Liefs, Patricia

    ReplyDelete
  97. Heel leuk boekje is het. Ik heb het al in gekeken. Maar ik kan (helaas)niet alle boekjes kopen die ik leuk vind. Dus doe ik graag mee aan je give away.

    ReplyDelete
  98. o wat gaaf... ik doe mee..ben helemaal verslaafd geraakt aan haken..dus altijd leuk een boekje vol ideen...
    liefs marijk

    ReplyDelete
  99. Ooooh wat leuk In deze lange rij zet ik graag mijn naam nog bij Wie weet win ik nu wel!!
    haha
    groeten

    ReplyDelete
  100. Dat is leuk zeg. Dit boekje staat bij bol.com in mijn verlanglijstje. Wat zou het mooi zijn als ik hem win. Ik doe dus graag mee met deze gulle give away.
    Liefs, Melanie

    ReplyDelete
  101. oh wat leuk!natuurlijk doe ik mee.....groetjes sam..

    ReplyDelete
  102. Je zou zo weer naar de lente verlangen!! Maar eerst nog genieten van de winter en dat gaat met dit boekje zeker lukken!! Marleen Janssens

    ReplyDelete
  103. oooooooooooo, zo een schattig boekje...
    met de koude winterdagen voor de deur zou het zeker
    van pas komen om de avonden een leuke invulling te geven ;-)

    ReplyDelete
  104. Wat een superleuk boekje, ik heb er al een paar keer mee in handen gestaan! Ik doe graag mee :-)

    ReplyDelete
  105. Ik doe graag mee lijkt me een mooi boekje. Ons budget is niet zo groot anders had ik hem al wel gekocht. Dus zou super zijn om hem te winnen

    ReplyDelete
  106. Wat een leuk boekje en dan helemaal in brocante stijl wat weer helemaal in mijn huis past. Erg leuk!

    ReplyDelete
  107. Nice book!! :) thank you for this lovely giveaway!

    ReplyDelete
  108. zeer leuk boekje! zou zeer mooi tussen mijn collectie staan, en ik zou direct aan de slag gaan om zo mooie vaasjes te maken!! bloemjes die nooit verwelken, zalig!

    ReplyDelete
  109. Als ik de foto op de kaft zo bekijk is het een geweldig boek!
    Ik doe graag mee!
    Liefs Evelyn

    ReplyDelete
  110. Leuk! Ik doe mee!

    ReplyDelete
  111. piep een snoepje van een boekje, wie zou dat niet willen winnen?
    mar ik wens iedereen evenveel kans

    knuf mieke

    ReplyDelete
  112. IK doe heel graag mee met deze leuke give away.
    groet Hanneke

    ReplyDelete
  113. Wat een leuk boekje!!! Daar staan leuke dingen in voor ons nieuwe huis als die klaar is!!! Ik dan doe ook graag mee met de give-away!

    ReplyDelete
  114. Hallo Annemarie,
    Wat een lange lijst al. Ik sluit me graag aan voor de give-away.
    Erg leuk boekje. Ik krijg al zin om wat te maken.
    Groetjes Leny

    ReplyDelete
  115. Jeej, wat een groot aantal reacties al. Maar het lijkt me een leuk boekje en met de feestdagen voor de deur wil ik er graag wat uit gaan maken. Dus ook ik sluit me graag aan voor de give-away.
    groet, Arianne

    ReplyDelete
  116. Wow, wat een leuke GiveAway! Ik doe erg graag mee...spannend!

    ReplyDelete
  117. Jeetje, het is al een heel eind naar beneden scrollen wil ik een reactie achterlaten.
    Ik waag graag een gokje voor dit mooie boekje!
    Liefs,
    Mriek

    ReplyDelete
  118. Zeker een leuke GiveAway! ik waag ook maar eens een gokje.
    xxx Leanne.

    ReplyDelete
  119. Dat is echt een super leuk boekje. Zag hem zaterdag op de kreadoe staan. Staat een hele mooie bruidstaart in die ik nog wel wil maken voor het trouwen van mijn zus in december. Vond het jammer dat ik je niet kon zien op de kreadoe.
    Ik volg je blog dagelijks met veel plezier.
    Groetjes Martine

    ReplyDelete
  120. Wow al 127 reacties, je hebt ook zo'n mooie blog. Ik ben blij dat ik volger van je ben. Groetjes Marjo

    ReplyDelete
  121. Ik wil ook mee doen!!:) Lijkt me een erg mooi boek!

    ReplyDelete
  122. molto bella l'iniziativa:)))
    Mihaela

    ReplyDelete
  123. Ook ik wil graag een kansje wagen....superleuk boekje (en handwerk boekjes heb je nooit genoeg toch....)

    ReplyDelete
  124. Oh wat zou het leuk zijn om eens iets te winnen en dan zo'n heel erg leuk boekje....

    Geke

    ReplyDelete
  125. Ik wil hem ook wel winnen hoor dus ik gok mee want ja het is leuk om alle boekjes te hebben. Inez

    ReplyDelete
  126. Ik doe graag mee met deze leuke give-away. Volger ben ik al een poosje....

    ReplyDelete
  127. Boekjes heb je nooit teveel, dus ik wil wel graag een kansje wagen
    Groetjes
    Mireille

    ReplyDelete
  128. Helemaal leuk om zo je huis in de donkere dagen die komen op te fleuren. Ik doe graag mee.

    Groetjes, Agnes.

    ReplyDelete
  129. Hoi Annemarie

    Ik geniet enorm van je blog, je brengt een hoop creativiteit samen.
    Grasg zou ik het boekje willen winnen, om zo mijn eigen creativiteit te vergroten.
    Groetjes
    Aukje

    ReplyDelete
  130. wouw, wat een reacties al! ik doe ook graag mee :)

    Liefs Rianne

    ReplyDelete
  131. Al die leuke ideeën en zo mooi ontworpen.. Zo'n boekje moet je gewoon hebben
    Het is tot dus ver de mooiste die ik heb gezien, dus ik maak graag kans op dit pracht exemplaar.

    Groetjes Trees

    ReplyDelete
  132. whoop whoop wie wil dit boekje nu niet winnen :-) ikke dus wel he! :-)

    ReplyDelete
  133. zou graag mee doen...mocht ik hem winnen dan schenk ik hem weer aan me moeder. die heeft niet zoveel buget om zulke mooie boekjes te kopen.

    ReplyDelete
  134. Ik heb het boekje nog niet....en ik heb al zoveel leuke projectjes voorbij zien komen! Wil hem graag winnen.

    ReplyDelete
  135. Ik doe graag mee, en wie weet ben ik de gelukkige!! Ik hoop het!

    ReplyDelete
  136. Wat leuk, ik doe graag weer mee!

    ReplyDelete
  137. Wat een gaaf boekje! Daar zou ik wel uit willen werken!

    Groetjes Jolien

    ReplyDelete
  138. wat een leuk en mooi boekje daar laat ik graag een reactie voor achter, en wil daar graag aan mee doen.

    ReplyDelete
  139. Leuk boek! Ik zou wel eens willen weten of het vaasje van de voorkant ook gemaakt kan worden met de bakjes van de nieuwe Activia-toetjes. Zal wel met dunner garen/haaknaald moeten maar dat hoeft de pret niet te drukken!

    ReplyDelete
  140. hihi, ik doe ook maar weer eens mee, lijkt me een leuk boekje!

    ReplyDelete
  141. Ow wat cool, een give away van een leuk haakboekje. Toen ik laatst een cadeautje uit mocht zoeken van mijn beste vriendin, twijfelde ik voor welk haakboekje ik zou gaan. Deze is het toen niet geworden, maar heb ik op mijn verlanglijstje gezet. Wat zou het leuk zijn om het boekje te winnen.

    ReplyDelete
  142. Ohh die staat nog op mijn lijstje!! Dus ik doe mee! :)

    ReplyDelete
  143. Wat een leuke boekjes, die ook al op mijn verlanglijstje staan.
    En eindelijk kon ik ook, dankzij google, volgers worden van je fantastisch leuke blog.
    En ik doe heel graag mee aan deze leuke give away.

    ReplyDelete
  144. Doe erg graag mee! De voorkant nodigd al uit om de rest van het boekje te zien :-)
    Groetjes,
    Marion.

    ReplyDelete
  145. I love this book and your blog! Good lucky to everywone!

    ReplyDelete
  146. Leuk, ik spaar haakboekjes, dus hoop dat ik deze kan toevoegen aan mijn collectie. groetjes Francis

    ReplyDelete
  147. Ik doe ook graag mee. Ben benieuwd welke leuke projecten er allemaal in staan.

    ReplyDelete
  148. Ik doe heel graag mee, een goede aanvulling op mijn boekencollectie.

    ReplyDelete
  149. Uiteraard doe ik mee, voor dit super leuke boekje!! geweldig!

    ReplyDelete
  150. Zeker een leuke blog, ik ben haar gelijk gaan volgen... En dat stijlvolle boekje zou ik ook graag willen winnen!

    ReplyDelete
  151. het perfecte kadootje voor mijn bijna jarige schoonzus, kan ze heerlijk de herfst en winter mee vullen!!

    ReplyDelete
  152. Ik doe héél graag mee, lijkt me een leuk boekje !

    ReplyDelete
  153. Het haakgaren reeds besteld bij www.josebianca.nl, ben nu wel toe aan zo'n leuk boekje vol inspiratie!

    ReplyDelete
  154. Wat super de super leuk. HEb bij een vriendin het boekje ingekeken en het is super leuk. Ik waag dus heel graag een gokje en volger ben ik al heel lang.
    Groetjes, Amarins

    ReplyDelete
  155. Natuurlijk doe ik ook mee met deze leuke give away.....

    ReplyDelete
  156. Ja! Ik doe ook graag mee! Ik heb op de KreaDoe staan twijfelen of ik 'em zou kopen... Maar heb het dus niet gedaan! Wie weet win ik hem nu wel!

    ReplyDelete
  157. Hey,die boekjes ken ik nog niet dus ik doe graag mee!!Uiteraard plaats ik een linkje op mijn blog en volger ben ik al heel lang,groetjes Linda.

    ReplyDelete
  158. Hallo
    Via Leuke Lintjes kwam ik op jouw blog terecht. Wat heb je een mooie blog! En ben dan ook gelijk volger geworden. Ook doe ik graag mee met de give-away.

    Groetjes van Marieke

    ReplyDelete
  159. Oh leukleuk! Ik wil graag mee doen!
    Groetjes Rosanne

    ReplyDelete
  160. Jaaa leuk ik ding ook heeeeeel graag mee!

    ReplyDelete
  161. Jaaa leuk ik ding ook heeeeeel graag mee!

    ReplyDelete
  162. wauw! wat veel reacties heb je al, zo is mijn kans om te winnen erg klein, maar ik probeer het toch ;)

    ReplyDelete
  163. Erg leuke give away Annemarie, ik doe ook graag mee! Groetjes Nardy

    ReplyDelete
  164. Wauw.. zoveel reacties al. Maar wie niet waagt zal nooit winnen, dus bij deze! :(

    ReplyDelete
  165. Hoi hoi,

    Graag doe ik mee!
    Lijkt me een superboek.

    Groet, Monique

    ReplyDelete
  166. Ik doe ook een gokje! I <3 boekjes :D

    ReplyDelete
  167. Een prachtig boekje! Ik heb het in de winkel zien liggen en het staat op mijn verlanglijstje. Misschien heb ik geluk en win ik m. Zou super zijn!!

    ReplyDelete
  168. Hola. Me apunto a tu sorteo.
    besos

    ReplyDelete
  169. Ow een mooi boekje om mee te beginnen.

    ReplyDelete
  170. Leuk om cadeautjes te haken voor de kerst! Ik doe zeker mee!

    Groetjes,

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    ReplyDelete
  171. Durf ik nog mee te doen? Ja hoor, wie niet waagt, niet wint ;-)
    Het lijkt me een geweldig mooi boekje. En mocht ik 'm niet winnen, kan hij altijd op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas.

    ReplyDelete
  172. Heb ik wel verdiend een cadeautje voor mezelf !!!!
    Zeker nu ik het haken weer heb herontdekt....

    ReplyDelete
  173. zou ook graag een gokje willen wagen om het boekje te winnen.

    ReplyDelete
  174. GRaag wil ik een proberen om dit boekje te winnen. Meestal heb ik geen geluk, maar wie weet zaterdag wel.

    ReplyDelete
  175. Nou ik wil ook wel graag een kansje om dit boekje te winnen:)

    ReplyDelete
  176. Hallo Annemarie,
    Ik probeer het nog een keer. Bij de vorige give-away (van de tickets) was ik te laat met het geven van mijn adres helaas.
    Misschien is het lot mij weer gunstig gezind. haha

    Groetjes,
    Karin

    ReplyDelete
  177. Superleuk boek, sta er steeds mee in de handen, staat op m'n verlanglijst voor de feestdagen dus probeer me steeds in te houden om m zelf te kopen... Maar wachten duurt lang als iets zoooo leuk is. Dus dan maar in de winkel toch iedere keer even erin neuzen... Net als in n nog een paar 'wensboeken'
    De winnaar krijgt in ieder geval een sfeervolle feestmaand!!! Dat is een ding dat zeker is ;-)
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  178. Kan ik als 100 en zoveelste er nog bij...
    ik zet een linkje op mijn blog!
    En nu duim, duim, duim omhoog!

    ReplyDelete
  179. Ik had dit boekje al gezien op de Kreadoe en op mijn verlanglijstje gezet. Dus ik doe heeeel graag mee!

    Groetjes
    Renske

    ReplyDelete
  180. Ik wil ook wel een poging wagen, maar ja als 194e...
    Toch maar doen, want je weet nooit. Het lijkt me een erg leuk boekje! :)

    ReplyDelete
  181. Wat een leuk boekje! Daar wil ik ook wel een gokje op wagen...

    ReplyDelete
  182. Het boekje staat op m'n verlanglijstje dus het zou erg leuk zijn als ik deze zou winnen!!

    ReplyDelete
  183. jaaaaaaaaaaa, wat leuk, ik doe heeeel graag mee

    ReplyDelete