Thursday, November 18, 2010

A really cool book! - Een heel erg gaaf boek!




























Afgelopen dinsdagavond kreeg ik dit boek van mijn zus. Een heel leuk kadootje want er staan zoveel leuke dingen in! Allemaal tips over (onder meer) haken en breien, waaronder een paar hele mooie patronen van granny squares. Maar ook steken die ik nog niet kende. Kortom, kun je ergens dit boek op de kop tikken, doe dat dan vooral. Het is echt de moeite waard.

Last Tuesdayevening my sister gave me this book. A really lovely present because there are so many really nice things in it! All sorts of tips about (amongst others) crochet and knitting, including really gorgeous patterns of granny squares. But also stitches I had never heard. So, are you ever in the position of buying this book, then do so. It really is worth while.

11 comments:

  1. Die heb ik ook! Heb van de week al mijn patroon- haak- en breiboeken bij elkaar gezocht (bij elkaar zo'n 30), waaronder dus deze, grappig! Ik haal er ook de leukste dingen en ideeën uit. Veel plezier ermee!

    ReplyDelete
  2. Dat is ook toevallig! Echt leuk he, van die boeken. Overal staat wel weer iets anders in waar je wat mee kan.
    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  3. Fijn dat je blij bent met mijn vondst (en dat voor een euro). Ik dacht dat je alles al kon ;-). Ben benieuwd naar nieuwe maaksels!

    ReplyDelete
  4. Ik kocht dit boek ook een paar weken terug voor 2 euro bij de kringloopwinkel. Er stonden er zelfs twee en als ik me niet vergis staat er ook nog een bij moeders in de boekenkast. Geweldig boek inderdaad.

    ReplyDelete
  5. Jaaaah! Ik heb hem ook! Van mijn moeder geweest, want zij was vroeger handwerklerares. Verplichte kost ;-)

    ReplyDelete
  6. is dat een oud boek of is dat nog verkrijgbaar ?

    ReplyDelete
  7. Mijn moeder heeft het en als ze vroeger ergens over twijfelde kwam dit boek als eerste uit de kast. Inderdaad een fijn boek, waar je zo weer wat uit kunt halen!

    ReplyDelete
  8. Ook hier in huis een exemplaar ;-) Van mijn moeder geweest. Ik kan me nog herinneren dat ik hem vroeger wel eens uit de kast pakte om erin te bladeren. Nu doet hij vooral dienst als naslagwerk, maar ik zal hem ook weer eens pakken om de patroontjes en ideetjes te bekijken!

    ReplyDelete
  9. i wish i could speak German, and Japanese then I could read all the lovely books I see in blogland.
    Have a great weekend
    Louise xx

    ReplyDelete
  10. Leuk! Ik hou van hobby boeken!! In boekhandels altijd even langs de Fantasy sectie en de hobby sectie! :)

    ReplyDelete
  11. Oh, wat leuk, volgens mij heb ik die ook nog in de kast staan.

    ReplyDelete