Friday, November 5, 2010

Link Your Stuff!


 
 
 
 
 
 
 
 

 

8 comments:

  1. Ha Annemarie, jeej, ben ik ook eens een keer de eerste ;-)! Fijn weekend,
    liefs van Maaike

    ReplyDelete
  2. Vorige week was ik er niet maar nu doe ik weer gezellig mee!

    ReplyDelete
  3. Thanks Annemarie for your "Link your Stuff" and I'll be back to see the mittens!

    ReplyDelete
  4. Echt zo'n leuk idee dit link your stuff, doe vaak leuke ideeen op groetjes Jenny

    ReplyDelete
  5. Heb niet zo heel veel gemaakt...ben nog wel heel druk met maken maar haha...daar nog niet over geblogd! Dus deze week sla ik over! Doei!!!

    Ben benieuwd naar je breiweekie! Ik kan dat dus niet....dus inspireer me maar zodat ik het ook ga leren haha! Doei!!!

    ReplyDelete
  6. Ja, gelukt!
    Prettig weekend Annemarie^_^

    ReplyDelete
  7. Heel mooi die grijze wanten !! Ik heb ook nog een rekwest van m'n zoon voor een paar handschoenen zonder vingers, met zo'n flap op er een paar wanten van te maken én in fijne wol. Ze zijn niet zindelijk hoor die pubers ! Ik moet er dringend eens aan beginnen want het wordt snel kouder. Het zal zonder patroon zijn want een patroontje die aan die eisen voldoet heb ik niet ;-))
    Hoe is het met de hanger ?

    ReplyDelete