Wednesday, November 3, 2010

Mittens week - Wanten week



Nu het herfst en bijna winter is, is het weer het seizoen van de handschoenen en wanten. Daarom is het volgende week Wanten Week op mijn blog. Een week vol met berichtjes over leuke patronen, mooie boeken en zelfgemaakte wanten. Mis het niet, want bij de Wanten Week hoort natuurlijk ook een Giveaway!

Now that it's fall and almost winter, it's the season of the gloves and mittens again. That's why next week is Mittens Week on this blog. A week full of posts about nice patterns, lovely books and selfmade mittens. Don't miss it, because ofcourse Mittens Week comes with a Giveaway!

15 comments:

  1. Beste Annemarie,

    Sindskort ben ik besmet met het blogvirus en ik verbaas me elke dag weer hoe andere mensen elkaar kunnen inspireren om creatief bezig te zijn. Wat een boel leuke dingen maak je toch! Qua breien & haken kan ik nog een boel leren dus je blog is zeker een uitkomst voor me! Succes!

    Heb je toevallig al gehoord over de actie Brei voor India van Save the Childeren? Zie hun website of mijn blog

    ReplyDelete
  2. ik zoek nog leuke wanten, maar ik kan geen enkele leuke vinden.
    maar als ik wanten bij de h&m koop, heeft bijna iedereen ze.

    laat ik mijn oma maar eens vragen of ze iets wil breien, haha!

    ReplyDelete
  3. ah leuk,ik wilde net beginnen met wanten haken voor mijn dochter.ik had alleen te dun garen en wilde net morgen kijken naar andere.nu wacht ik nog even om te kijken welke wanten er zijn.

    ReplyDelete
  4. Jij weet van wanten :-)! Heb nog een leuk boek gevonden in de krnglpwnkl. Zal ik vrijdag meenemen.

    Kus,
    Zus

    ReplyDelete
  5. Oh, I'm looking forward to it!

    :-))))

    Have a nice evening,

    Sandra

    ReplyDelete
  6. Ik ben heel benieuwd naar de wantenweek. Ik heb net een muts gebreid en wil daar nog wanten bij breien. Ik kon nog geen leuk patroon vinden, dus ik hoop dat ik op jouw blog de inspiratie kan vinden! Dat zal wel lukken want ik vind jouw blog erg leuk en inspirerend!

    ReplyDelete
  7. Ben benieuwd naar je wanten! Vooral gehaakte wanten...Is daar een leuk boek van?

    ReplyDelete
  8. zucht...
    wanneer moet ik alles maken wat ik wil maken ...
    ik wil dus ook wanten maken, maar dat zal voor een ander jaar zijn vrees ik ;)

    ReplyDelete
  9. Ooooh thats sounds great..... I will have a look....best wishes Silvia

    ReplyDelete
  10. Hoi Annemarie, Ik vind je link-your-stuff echt gaaf. Ik heb, als dank, ook een linkje naar jou op mijn website gezet! Ik kijk uit naar de wantenpatroontjes...euh om te haken. Groetjes Imke!

    ReplyDelete
  11. Leuk!!! Mijn brei vriendin is bezig met mittens voor de meiden. Ben benieuwd wat voor patronen je ons allemaal laat zien!

    ReplyDelete
  12. ik ben zeer benieuwd.
    ik wil nog wanten voor mijn dochter maken maar dan in haak-versie.

    ReplyDelete
  13. ...das fijn! was al begonnen aan een paar mini-wantjes maar ben niet verder gekomen dan het boord... beetje ingewikkeld...Voor nu de oude van vorig jaar nog maar ns uit de kast getrokken ;)

    ReplyDelete
  14. In het boek "Hip Haakwerk" van Jan Eaton staat een patroon voor gehaakte wanten (basispatroon plus variaties daarop).
    Ik heb het boek niet zelf en ik heb de wanten ook nog nooit gemaakt, maar wie weet heeft iemand er wat aan.

    Groetjes Kaatje

    ReplyDelete