Sunday, November 21, 2010

Mice - Muizen











Mijn nichtje Noor werd dit weekend vijf, en volgende week geeft ze een partijtje. Om de kinderen die op haar partijtje komen te bedanken voor het komen heb ik deze muizen gehaakt die aan het einde van het feestje uitgedeeld zullen worden. De mama van Noor gaat er nog een mooi kaartje aanhangen en dan is het alleen nog maar hopen dat het in goede aarde valt.
Het patroon van deze muizen komt in loop van deze week op mijn blog. En voor wie niet kan haken: mail me als je interesse hebt want je kunt ze natuurlijk bestellen.

My niece Noor turned five this weekend, and next week she'll be giving a birthday party. To thank the little guests for coming, I crocheted these mice that will be handed out at the end of the party. Noor's mamma will attach a nice card to them and then all we can do is hoping that this gift will be well received.
The pattern of these mice will be posted on this blog somewhere this week. For those of you who can't crochet: send me an email if you're interested because ofcourse they can be ordered.

24 comments:

  1. Oooohhhh wat een leuke muizenfamilie!

    ReplyDelete
  2. Hahaha muizen...Ik had olifantjes in m'n hoofd (en vroeg me al af hoe je in hemelsnaam slurfen zou kunnen haken ;-)) Bedankt voor je lieve tweet, echt superattent van je. Ik ben benieuwd naar je muispatroon, de kids worden er vast heel blij van. Groetjes en een *smile*

    ReplyDelete
  3. @Karin en Lindevrouw: thanks! (-:
    @Imke: oh ja, olifanten haha! Had ook gekund want ook grijs haha zou daar een patroon van zijn? (-:

    ReplyDelete
  4. Super schattig.
    Ben benieuwd naar het patroon.
    Groetjes Brigitte

    ReplyDelete
  5. Wat gaaf!!! En 100 x leuker dan een snoepzakje mee te geven aan het eind van een feestje...

    ReplyDelete
  6. So sweet of you to be giving us the pattern later. The mice are so cute and the children will be so happy!

    ReplyDelete
  7. Super lieve muisjes!! Leuk idee om die op een kinderpartijtje uit te delen!

    ReplyDelete
  8. How cute!
    I am looking forward to the tutorial...
    Have a good week!

    ReplyDelete
  9. Ooooh, wat zijn ze leuk! En wat fijn dat je 'neutrale' kleurtjes hebt gekozen! Krijgen we geen vechtende kluwen om de roze :-). Superbedankt en een dikke kus!

    ReplyDelete
  10. Wat een leuk stel! M'n kat zit op het puntje van m'n stoel...

    ReplyDelete
  11. Geen twijfel mogelijk!
    Het is een super leuke uitdeler!!

    ReplyDelete
  12. Leuk, leuk, leuk! Wat een lieve tante ben jij! Ben heel benieuwd naar het patroontje!
    Fijne week!

    ReplyDelete
  13. wat een schatjes zijn dat.
    daar zullen ze allemaal wel heel blij mee zijn.

    ReplyDelete
  14. oooh! Wat tof zo allemaal op een hoopje ( zouden ze echte muizen afschrikken trouwens ? Ik heb er namelijk af en toe 1 binnen zitten :( )

    ReplyDelete
  15. Leuk gedaan Annemarie en wat een leuk idee ook om ze weg te geven na zo`n party...ze zullen heel geliefd zijn weet ik zeker..
    had ook graag het patroontje dus zal je blog in de gaten houden..
    groetjes Francien.

    ReplyDelete
  16. Die zijn leuk....en zo schattig...en dit is leuker om te geven dan een snoepzakje.

    Liefs Klaske

    ReplyDelete
  17. heel origineel...en veel gezonder dan snoep....mooi gemaakt...

    ReplyDelete
  18. Wat schattig al die muisjes :)
    Was je het op den duur niet beu? Het was in ieder geval de moeite waard, ik zou die kindersnoetjes wel willen zien als ze ze krijgen!

    ReplyDelete