Sunday, August 10, 2014

Little Doolally Giveaway

























***De winnaar van dit prachtige patroontje is Annegreet Wildeboer.***

Is dit geen superleuke deken? Ik vond het patroon in de Etsy-winkel van Amy genaamd Little Doolally. Klik hier om daar meteen een kijkje te nemen, want ze heeft nog veel meer prachtige patroontjes te koop. Amy heeft ook een blog, als je hier klikt kom je daar terecht. Deze deken is gemaakt met Drops Paris, wat naast Phildar mijn favoriete wolmerk is. Vind je het leuk om deze deken te maken? Goed nieuws! Amy geeft een patroontje weg aan een van mijn volgers. Wil jij het winnen? Laat dan hieronder een reactie achter. Ik maak de winnaar morgenavond op Facebook bekend, maar omdat niet iedereen Facebook heeft zal ik morgenavond (maandag dus) de winnaar ook in dit blogberichtje vermelden. Succes!

Isn't this a supercute blanket? I found the pattern in the Etsy-shop of Amy named Little Doolally. Click here to look around in her shop, because it is filled with supercute patterns. Amy has a blog as well, if you click here you end up there. This blanket was made with Drops Paris, which is one of my favourite brands (Phildar is the other one). Do you want to make this blanket? Good news! Amy is willing to give away a pattern to one of my followers. Do you want to win? Then leave a comment below. I'll announce the winner tomorrow evening on Facebook, but because not everyone has facebook I'll mention the winner to this blog post tomorrow evening (Monday). Good luck!

78 comments:

  1. super gaaf patroon ik heb net op facebook al meegedaan ik moet/mag een dekentje als kraamcadeautje gaan maken en dit is wel een erg leuk patroon dus ik ga duimen

    ReplyDelete
  2. Heel mooi. Daar willen we onze kans wel voor wagen. Hopelijk heb ik geluk !

    ReplyDelete
  3. Super mooi! Ik doe mee! Liefs Lisanne

    ReplyDelete
  4. Prachtig patroon! Ik doe graag mee....
    Groetjes Jose

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie deken en als ik in haar Etsy shop kijk zie ik nog veel meer moois. Dank je wel voor het delen en natuurlijk doe ik mee voor de give away.

    ReplyDelete
  6. Moooooiiiiii! Die kleurtjes.....yummy!!! Ik wil hééél graag meedoen! Dank je wel!
    vrolijke groet
    Francisca

    ReplyDelete
  7. Ik doe mee, ook één van mijn favoriete garens! En wat een mooie deken zeg! Zou het leuk vinden om hiermee aan de slag te gaan!

    Fijne zondag !
    Corine

    ReplyDelete
  8. Ik doe heel graag mee! Komt ideaal van pas voor de buikbewoner ;)

    ReplyDelete
  9. Superleuk patroon!! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  10. gorgeous....I'm off to have a look at Amy's shop now! ❤️

    ReplyDelete
  11. Zo'n deken zou ik wel willen maken. Ik doe mee!!

    ReplyDelete
  12. Schitterend patroon. Ook ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  13. Heel leuk patroon, ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  14. It is beautiful, the colours are so lovely, especially combined with the white. xx

    ReplyDelete
  15. oh super tof patroon, dat dekentje zou heel mooi staan tussen mijn dekencollectie :) dus ik doe zeker mee
    groetjes
    Miss Mustache

    ReplyDelete
  16. Superleuk patroon! Ik maak heel vaak dekentjes voor vrienden en familie die baby'tjes krijgen, daar zou dit een mooie aanvulling op zijn

    ReplyDelete
  17. Heel erg leuk! Ik doe graag mee en wie weet kan ik dit dekentje gaan maken voor mijn baby!

    ReplyDelete
  18. Dit dekentje lijkt me een echte eyecatcher in een babykamertje. En Drops is heerlijk om mee te haken. Ik waag graag een kansje voor dit super patroon.
    Dank je wel voor de links. Leuk om weer een gezellig blog aan mijn leeslijst toe te voegen.

    Fijne zondag, Margaret

    ReplyDelete
  19. Een vriendin van mij is zwanger zou super leuk zijn om zo'n babydekentje voor haar te haken

    ReplyDelete
  20. Wat een enorm mooi patroon en de kleuren combinatie is schitterend, duimen dat ik win.

    ReplyDelete
  21. Prachtige deken! Ik doe heel graag mee!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  22. O, wat een leuk patroon. Ik heb hier nog bollen Drops liggen om wat mee te maken. De vorige deken van gewone granny's is af. Maar dit patroon is wel heel schattig. De volgende zwangere in mijn omgeving heeft dan de mazzel... Krijgt dan een erg leuk dekentje!

    ReplyDelete
  23. Count me in, please! I already knew Amy's work on Etsy, but thanks for the blog link (added)! How lovely!
    Ingrid (http://myfunkycrochet.blogspot.be/)

    ReplyDelete
  24. Echt zoo'n leuke deken! ik ga hem maken voor m'n moeders verjaardag! ik doe zeker mee!

    ReplyDelete
  25. Hallo ,ik waag mijn kans met 2 geboorte's in de volgende maanden weet ik wat te doen !!!
    En dit ziet er super leuk uit ik duim 2x groetjes

    ReplyDelete
  26. Superleuk patroon, lekker vrolijk en wat een leuke blog heeft Amy.
    Ik heb al meerdere leuke patroontjes gezien,ohh dat wordt zoeken naar een zakje tijd om het allemaal te maken.

    ReplyDelete
  27. Oh I just love her patterns! Great giveaway. I'm glad your also announcing Winners here I am not on facebook

    ReplyDelete
  28. Wat een supermooi patroon voor een deken bedankt voor de giveaway ik ga zeker ook even een kijkje nemen bij haar patronen.

    ReplyDelete
  29. Wauw wat een fantastische deken!! :)
    Ik waag graag een kansje mee.

    Fijne zondag!

    ReplyDelete
  30. Beautiful colors on this pattern! Hope I'm lucky to win and make a blanket for my maid of honor's baby! :) Greetings from Serbia!

    ReplyDelete
  31. Wat een super mooie deken. Vorige week kreeg ik te horen dat ik voor de allereerste keer tante ga worden. Dus natuurlijk wil ik ook graag meedoen met deze geweldige give away!
    Groetjes Daisy

    ReplyDelete
  32. o super leuk patroon.zou er graag een deken van willen maken. groetjes karin

    ReplyDelete
  33. Love this blanket! Thanks for the chance to win the pattern!

    ReplyDelete
  34. Dat zijn zeker leuke patroontjes! Ik waag graag een kansje!

    ReplyDelete
  35. Ik wil ook graag een gokje wagen....ik ben benieuwd!

    ReplyDelete
  36. ow dat is een leuk en mooi dekentje!!! Ik doe graag mee...

    ReplyDelete
  37. Love the colors and pattern....I appreciate the chance to win

    ReplyDelete
  38. This blanket is lovely and I'm looking for a baby-blanket pattern right now. Thank you for the chance to win.

    ReplyDelete
  39. Beautiful pattern! Thanks for the chance to win.

    ReplyDelete
  40. Count me in please, fabulous stuff :)

    ReplyDelete
  41. Leuk om als cadeautje te maken, maar ook om zelf te houden :)

    ReplyDelete
  42. ik doe graag mee... wat heeft ze leuke dingen..

    ReplyDelete
  43. Ik doe ook graag mee. Ik ben nu zwanger van de tweede, dus zou graag een dekentje voor hem willen maken. Groetjes Lize

    ReplyDelete
  44. Doe graag mee, heb pas sinds kort een "haakverslaving" heb al gekeken of ik het zo na zou kunnen maken, maar helaas ben ik nog niet zo goed dat ik dat al kan. Ik vind het wel een heel erg leuk dekentje en zou het graag maken.
    Marja-Brabant

    ReplyDelete
  45. Mooi dekentje. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  46. Ik zou dit patroon graag winnen voor een buurvrouw. Zij heeft momenteel een zeer moeilijke periode en haakt graag dekentjes voor haar eerste kleinkind. Dit patroon ziet er zo mooi uit.... Sandra Ermelo

    ReplyDelete
  47. Super leuk dekentje! Over 2 weken verwachten wij ons eerste kindje.Ben al een paar keer over nieuw begonnen aan een dekentje met Drops Paris, maar het is steeds niet De deken.. Mirjam Houten

    ReplyDelete
  48. Amazing pattern,I would love to win it,thank you for the chance.Have a lovely new week.

    ReplyDelete
  49. That's an absolutely adorable pattern! I would love to try it out. x

    ReplyDelete
  50. Ik doe heel graag mee, zou super patroontje zijn voor een babydekentje dat ik nog wil maken voor Ylana :)
    Anne,
    annescrochetpalace.blogspot.be

    ReplyDelete
  51. What a beautiful blanket, such sweet colours -I have never used that type of yarn before but I will look out for it in the shops.

    ReplyDelete
  52. Ik zou heel graag meedoen. Een vriendin van mij is zwanger en verwacht in oktober haar eerste kindje. Het lijkt me geweldig om zo'n dekentje te gaan maken. Een hele fijne maandag toegewenst.

    Groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  53. Mooi dekentje! Vrolijke kleurtjes! Ik doe graag mee!
    Groetjes, Diana

    ReplyDelete
  54. Pretty,prettyblanket <3

    amto@suomi24.fi

    ReplyDelete
  55. The blanket is adorable and I love her patterns! Thank you for sharing this find. I know there will be a purchase in my future!
    Hugs,
    Sheri

    ReplyDelete
  56. Beautiful blanket! I'd love to win the pattern for it!

    ReplyDelete
  57. This is a beautiful blanket. I would cherish the opportunity to make this for a precious baby.

    ReplyDelete
  58. Oeh wat mooi! Dat patroon zou ik heel graag winnen! Groeten van Astrid

    ReplyDelete
  59. mooie deken, ik doe mee, judith

    ReplyDelete
  60. Ik doe ook mee, ben net met het virus van dekentjes haken besmet!

    ReplyDelete
  61. I love her Baby Blanket Crochet Pattern Hello Deer! Thank you for this giveaway!

    ReplyDelete
  62. Super leuk dekentje! Leuke give away! Dus ik doe graag mee

    ReplyDelete
  63. Patti, august 11, 2014 (tinybeachesgal)
    I am posting again because I believe my first post didn't take.
    I would love to have this pattern so I could make it for my great niece and my great nephew.
    Its lovely. Thank you for this giveway! Happy Monday

    ReplyDelete
  64. Ik weet niet of het nog kan maar waag graag een kans.

    ReplyDelete
  65. Ik word voor het eerst oma binnenkort en was al op zoek naar patroontjes.deze is heel schattig.

    ReplyDelete
  66. Maak ik nog kans.? Anders doe ik graag nog mee :D

    ReplyDelete
  67. Beautiful blanket - going to check out her shop next -I'd love to win a pattern!

    ReplyDelete
  68. Wonderful pattern! I would love to win!

    ReplyDelete
  69. Hoop dat ik nog op tijd ben om mee te dingen.

    ReplyDelete
  70. Wow, wat een mooie deken. Ik zou het patroontje graag willen winnen. Ik ben benieuwd !

    ReplyDelete
  71. Dankjulliewel voor het meedoen! De winnaar is inmiddels bekend en staat bovenaan dit blogbericht. Er zal binnenkort weer een leuke giveaway zijn dus hou mijn blog in de gaten. :)

    ReplyDelete
  72. het deken is supermooi!!

    liefs loomlove

    ReplyDelete