Thursday, August 14, 2014

Kikker & Eend






Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here for more free patterns - Klik hier voor meer gratis patronen

Een tijdje geleden kreeg ik de vraag of ik een haakpatroon had van Kikker & Eend. Ik plaatste een oproepje op Twitter en ik kreeg meteen een reactie van Esther. Zij had het patroon op papier, afkomstig uit een niet meer te verkrijgen editie van Ouders van Nu. Inmiddels heeft Ouders van Nu toestemming gegeven om het patroontje online te zetten. Ga dus gauw naar de blog van Esther want daar kun je het vinden.

Some time ago somebody asked me if I had the crochet pattern of Kikker & Eend. I posted the question on Twitter and Esther immediately contacted me. She had the pattern on paper, it was published in the magazine Ouders van Nu soms time ago. The magazine now gave permission to post the pattern online, so go to the blog of Esther to see it. 

5 comments:

  1. Die zijn leuk!
    Mijn moeder werkte vroeger op een bibliotheek, en daarvoor had zij ze toen (jaaaaren geleden) gehaakt. Ze waren echt super!

    ReplyDelete
  2. Nou, ik heb ze opgeslagen, want het lijkt me heel leuk voor mijn zoontje. Hij heeft ook boekjes van kikker. Het lijkt me nog wel een intensieve klus. Meestal haak ik kleine dingetjes, haarspeldjes, labeltjes, hartjes, hoesje om windlichtjes e.d., maar deze zijn wel super leuk. Moed verzamelen, de kleur garen kopen en wie weet. Bedankt

    ReplyDelete
  3. Bedankt voor de link. Dat was een keileuke tip!

    ReplyDelete
  4. ha, die heeft mijn moeder ooit bij de tandarts in de wachtkamer gevonden en voor verschillende kindjes gemaakt! Erg mooi patroon :)

    ReplyDelete

Blogger Widget