Sunday, December 22, 2013

Zoomigurumi 2!

























Hij is er: Zoomigurumi 2! Weer een geweldige verzameling met hele leuke patroontjes, samengesteld door Joke Vermeiren, de oprichtster van de website Amigurumipatterns.net. Een van de patroontjes die je in dit boek vindt heb je van de week hier al kunnen zien. Het boek is al verkrijgbaar in de winkel. Je kunt het boek hier bestellen. Het Engelstalige boek kun je hier bestellen op Amigurumipatterns.net.
Je kunt je vast voorstellen dat ik het geweldig leuk vind dat ik weer een Nederlandstalig exemplaar van dit boek mag weggeven! Wil je een kansje maken? Zorg er dan voor dat je volger bent van mijn blog en laat hieronder een reactie achter. Ik maak de winnaar a.s. dinsdag bekend. Heel veel succes!

It's here: Zoomigurumi 2! Another great compilation with cute patterns, assembled by Joke Vermeiren, the founder of the website Amigurumipatterns.net. One of the patterns that's in this book was already on my blog earlier this week (click here). You can purchase the book here. For the English version of this book, go here to Amigurumipatterns.net. 
So you probably can imagine that I'm really excited that I'm allowed to give away one book (a Dutch version)! Do you want to take a chance? Then make sure you're a follower of my blog and leave a comment below. I'll announce the winner this Tuesday. Good luck!


80 comments:

  1. Hoi Annemarie,

    jouw blog volg ik zeer fanatiek. Met name de link your stuff is groot favoriet bij mij, het is niets leukers dan je ideeën met een ander te delen en ook weer ideeën op te doen van een ander.

    Ik wil graag een gokje wagen en doe mee met je give away. Zoomigrumi 2 behoort nog niet tot mijn collectie.

    Ik wens je fijne kerstdagen en een inspirerend en creatief 2014 toe.

    groet,

    Anita Berendsen-Smallegoor
    http://freubelendeschoonzussen.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. Ik doe mee, fijn weekend verder!

    ReplyDelete
  3. Ik doe heel erg graag mee! Wie weet heb ik geluk.

    Fijn weekend verder en alvast fijne feestdagen.

    ReplyDelete
  4. ook ik ben fan van jou site en staat bij mij als favoriet ik kijk graag naar alle ideeën en probeer dan om het zelf te maken.
    fijne feestdagen voor iedereen

    ReplyDelete
  5. ik doe weer mee, zou een leuk verjaardagscadeautje vast voor mij zijn. Ben dan wel eind januari jarig maar dat geeft niet haha. Heb zoomigurumi 1 ook dus deel 2 kan niet ontbreken bij mij lijkt mij

    ReplyDelete
  6. Ik doe graag mee, ik heb zin om weer eens een leuk beestje te haken.

    ReplyDelete
  7. Joepie die is zo leuk!! De eerste heb ik ook. Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  8. die is leuk ik heb uit de eerste al verschillende gehaakt, vind ze erg leuk

    ReplyDelete
  9. Ik doe ook graag mee, deel 1 is hier in huis een groot succes

    ReplyDelete
  10. Super leuk! Fijn kerstkadotje voor onder de boom ;).

    ReplyDelete
  11. Oh, deze is zo leuk! Zou het boek heel graag winnen!

    ReplyDelete
  12. Natuurlijk waag ik graag een kansje! Keileuk!

    ReplyDelete
  13. Supergaaf ik wil wel een kansje wagen

    ReplyDelete
  14. Perfect gift for holidays,so sweet of you.May I join in too?

    Happy holidays!!!Happy New Year!!!

    ReplyDelete
  15. Wow, dit is weer leuk! (Boek en give away). Ik doe mee!

    ReplyDelete
  16. Ik denk dat mijn moeder, die sinds kort verslaafd aan haken is, dit wel heel erg leuk zal vinden! Kan ze een leuk knuffeltje haken voor mijn nichtje Maggie!

    ReplyDelete
  17. super gaaf als beginnende haker te mogen maken hier uit de boek :) gr saskia kok :)

    ReplyDelete
  18. Ik win nooit iets, maar wie niet waagt ....dus doe ik graag mee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha ik ook niet hoor maar nooit geschoten is altijd mis, toch??

      Delete
  19. ooh fijn een nieuw project! Ik maak graag kans hierop!

    ReplyDelete
  20. Nu, ik wil ook wel een gokje wagen ! Lijkt me een mooi boekje!
    Fijne dagen!

    Groet, Corine

    ReplyDelete
  21. Wauw wat leuk!!! Ik zou hem graag willen winnen :)

    Groetjes Renske

    ReplyDelete
  22. Ik waag mijn kans.
    Fijne feestdagen,
    Martine
    Homemade and more

    ReplyDelete
  23. Te leuk zo vlak voor de kerst! Ben fan van je blog... en ook van dit boek :-) Ik waag een kansje! en wacht in spanning af tot dinsdag! fijne zondag nog! Groetjes Lisanne

    ReplyDelete
  24. Ik doe heel graag mee met deze fantastische give away.
    Tevens maak ik van de gelegenheid gebruik om je hele fijne Kerstdagen toe te wensen en een heel gelukkig gezond en creatief 2014.

    groetjes,
    Winneke

    ReplyDelete
  25. Ik doe graag mee, leuke actie ......:-)

    ReplyDelete
  26. Ik waag ook graag een kansje,ben weg van deze ami's!

    ReplyDelete
  27. Lijkt me erg leuk om te winnen1

    ReplyDelete
  28. Ik begin steeds meer lol te krijgen in het maken van amigurumi's, dus dit boekje is meer dan welkom als nieuwe inspiratie! Groetjes Yvette

    ReplyDelete
  29. Wat leuk! Ik doe graag mee! :)
    Groetjes Merula ten Hove

    ReplyDelete
  30. Super leuk ik wil natuurlijk ook heel graag winnen . gr bets

    ReplyDelete
  31. leuk hoor, ik doe graag mee! Ik heb proefgehaakt voor Joke en mijn naam staat er (als het goed is) ook in vermeld. Dus ik zou ook wel heel graag een exemplaar willen hebben!
    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  32. Ook ik doe graag mee! Lijkt me echt een super leuk boek! Fijne kerstdagen!

    Groetjes Lize

    ReplyDelete
  33. Wat leuk zeg,die wil ik echt graag !!!!

    ReplyDelete
  34. Dit lijkt me een heel leuk boekje! Ik doe dus ook heel graag mee. Groetjes Nadine

    ReplyDelete
  35. Ik volg je al en tijdje en vind je link your stuff altijd erg leuk, haal hier vaak leuke ideen uit.
    ik doe graag mee

    groetjes liesbeth

    ReplyDelete
  36. Het lijkt me een super leuk kerstcadeau! Leuke actie hoor!

    ReplyDelete
  37. Oooooooh ik ben zo verliefd ! Wat een gave patronen staan er in ! Ik zou heel graag mee willen doen aan deze verloting !
    Bij deze trouwens ook meteen hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2014 !

    Groetjes,
    Caroline :-)

    ReplyDelete
  38. Deze lijkt me toch zo leuk. Ik heb al eens in de Engelse versie staan bladeren ( een keer? Geloof wel 20 keer) maar durfde het niet aan, het was me teveel gepuzzel en met een hoofd vol gedachtesprongen en gepieker leek me dat geen fijne combinatie.
    Ik waag dus graag een kansje want ik ben stiekem wel een beetje verliefd op het boekje geworden.

    ReplyDelete
  39. Ook ik doe heel graag mee met deze give away! Ik bekijk je site zeer vaak, vooral link your stuff. Ik heb het boekje al wel verlekkerd ingekeken in de winkel, maar mocht van mezelf geen boekje meer kopen dit jaar....winnen mag natuurlijk wel ;) Ik heb me net als volger aangemeld en doe graag mee.

    ReplyDelete
  40. Geweldig wat leuk! Ik wil graag een kansje wagen voor dit prachtige boek!
    Bedankt alvast voor de leuke kans.

    Groetjes,
    Hurms

    ReplyDelete
  41. Het eerste boekje is ook al zo leuk. Ik doe graag mee voor een kansje op dit boekje.

    ReplyDelete
  42. wij willen ook wel een kansje wagen,lijkt ons een leuk boekje

    fijn dagen gr mingle-mangle

    ReplyDelete
  43. graag doe ik mee,het eerste boekje was al zo mooi, groetjes
    Micheline
    kruissteekmieke

    ReplyDelete
  44. In dit boek staan zulke leuke beesten. Super cadeau van je zo voor de kerst. Mijn favorieten zijn het koetje en de zittende muizen in hun gekleurde broekjes. Ik waag graag een kansje.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  45. oh wat nog een prachtige give away voor de kerstdagen.
    wil graag een kans maken op dit prachtige boek.

    prettige feestdagen.

    ReplyDelete
  46. Leuk boek, ik waag graag een kansje!
    Fijne dagen alvast.
    Groetjes Tineke

    ReplyDelete
  47. Zoomi zoomi ... wat leuk!
    Het lijkt mij SUPER om dit boekje te winnen!

    Verder wens ik iedereen een Fijne Kerst en een Gezond en Gelukkig 2014!
    En natuurlijk een creatief jaar!

    Groetjes, Annie

    ReplyDelete
  48. Ook ik zou dit boekje heel graag willen winnen! Om gezondheidsredenen moet ik rustig aan doen,zo'n leuk haakboek en wat mooie garen kunnen zorgen voor een perfecte manier van ontspannen :-)

    ReplyDelete
  49. Dat lijkt me een leuk boek! Ik wil wel een kansje wagen!!
    Groetjes van Renate

    ReplyDelete
  50. Onwijs leuk! Zou ik graag willen winnen!

    ReplyDelete
  51. Dat zou leuk zijn voor onder de kerstboom. Ik doe graag mee.
    Gezellige dagen.

    ReplyDelete
  52. Wat een leuke give-away zo op de valreep van dit jaar!! Ik doe mee!!

    ReplyDelete
  53. Ik volg je via Bloglovin en oooohhhh wat een lief schildpadje zie ik daar op het boekje! Mijn handen jeuken hihi ... Ik doe dus graag mee met de giveaway en ga nu alvast duimendraaien!
    Diana Maria

    ReplyDelete
  54. Ik kan niet wachten nog meer geweldige patronen uit te haken!! ^_^

    Ik hoop dat ik de gelukkige ben! :-)

    ReplyDelete
  55. ook ik waag hier een kansje!!! je kan geen voorbeelden om te haken genoeg hebben.. toch??

    ReplyDelete
  56. Super leuk blog!
    Ook zou graag dat boek willen hebben..!

    Groetjes Tabitha

    ReplyDelete
  57. Volger ben ik ondertussen al weer een hele tijd, hoewel meestal wel zo'n stille... :)
    Ik doe ook graag mee. En nu ik toch aan het reageren ben, wil ik je ook meteen even alle beste warme winterwensen sturen voor de komende feestdagen. Geniet ervan!

    ReplyDelete
  58. Wat een gaaf boek, natuurlijk zou ik graag de gelukkige winnaar willen zijn

    ReplyDelete
  59. Ik doe graag mee om een kansje te wagen!
    Mirella Groeneveld

    ReplyDelete
  60. Mooi boekje om te krijgen,doe graag mee.

    ReplyDelete
  61. Dit lijkt me zo ontzettend leuk boek, ik wil graag een kansje wagen!!

    ReplyDelete
  62. Weer een heleboel geweldige patronen! Ik doe mee!

    ReplyDelete
  63. Wat een leuk boekje. Het varkentke kijkt zo lief. Likjt me zo leuk om het te winnen.

    Groetjes,

    Nicole

    ReplyDelete
  64. Wat een leuk boekje, graag doe ik mee met je give away. Zoomigrumi 2.
    Fijne kerstdagen en een creatief 2014.

    ReplyDelete
  65. Wat een leuk boekje, natuurlijk wil ik hem heel graag winnen!

    ReplyDelete
  66. So cute die kleine beestjes! Ik waag héél graag een kansje voor dit leuke boekje! Grtzz..Maddy

    ReplyDelete
  67. Oooo ja wat leuk dat je deze mag weggeven. Natuurlijk wil ik dan wel een kansje maken, want je weet nooit of je wint.

    ReplyDelete
  68. Ooohh,ik doe maar wat graag mee. In het boekje is vast een leuk projectje te vinden voor de knuffelactie. Superleuk.
    Gr, Natasja

    ReplyDelete
  69. Ik maak op de valreep ook graag een kansje op dat geweldige boekje.
    Groetjes Danielle

    ReplyDelete
  70. Net een paar dagen volger en nu zie ik dit weggeefje. Dank ik doe graag mee!
    Fijne feestdagen, Angèle

    ReplyDelete
  71. Oooh ik doe graag mee, volger ben ik al geruime tijd.;-). en het boekje had ik al op mijn verlanglijstje gezet voor onder de kerstboom... Maarre manlief komt thuis na het kerstshoppen met dochterlief, dat hij zich erg voor "paal" voelde staan toen hij in de plaatselijke hobbywinkel naar het chinees haakboekje vroeg..ja duh... (had het zelf op het briefje geschreven, hoe het boekje heet...) dus geen haakboekje voor mij.. snif... en ben nog wel zo "flieft" op het schildpadje.. sniff...
    Hele fijne feestdagen. Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  72. whoehoeoe das leuk.
    Bedankt voor al je heerlijke inspiratie het hele jaar.
    Liefs Moon

    ReplyDelete
  73. Als het nog kan zou ik ook graag een kansje wagen.

    Groetjes Willemina.

    ReplyDelete