Sunday, December 15, 2013

About the mice






















Ik ben nog altijd bezig met mijn muizen-project, alhoewel het af en toe even stil ligt doordat ik tot twee keer toe ziek werd. Maar desondanks lig ik op schema, en ondertussen probeerde ik een leuke manier te bedenken om jullie te laten weten wat nu de stand van zaken is. Hoeveel muizen heb ik gehaakt? Kijk de video hieronder en je zult het zien. Een fijne zondag allemaal!
p.s. ik haakte deze muizen met Phildar Phil Coton 3.

I'm still working on my mice-project, although sometimes I have to slow it down because I've been ill twice. But, despite that I'm still on schedule, and in the meantime I thought of a fun way to let you know how far I've got. How many mice did I make? Check the video below and you'll see. Have a lovely Sunday everyone!
p.s. I crocheted these mice with Phildar Phil Coton 3.


13 comments:

  1. Echt helemaal geweldig!
    Leuk filmpje :-)

    Fijne zondag!

    Groetjes Ingrid.

    ReplyDelete
  2. hihihihhi, wat grappig! een hele muizen familie...
    Daar word je vrolijk van!!

    Groetjes Lisanne Multem
    www.draadenpraat.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ohhh wat leuk dat filmpje!Het lijkt wel of iedereen maar ziek is en voor lange tijd,ik ook tot 2x toe in 4 weken tijd..griep en na een week fit een voorhoofdsholte-ontsteking.....kijk weer uit naar de bloesemtijd,ha,ha..;-)

    lieve groetjes
    Angeline

    ReplyDelete
  4. :-) Fijn dat jullie het leuk vinden! En Angeline, ik kan ook niet wachten tot het lente wordt haha het is een beetje vroeg maar ik zei het gisteren toevallig nog. Nog even volhouden! :-)
    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  5. Wat een grappig filmpje. Vooral aan het einde. Je hebt flink wat muizen gehaakt. Daar maak je veel kinderen heel blij mee.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  6. Wat een leuk filmpje van een lieve muizenfamilie!

    ReplyDelete
  7. Ze zijn leuk, en je filmpje trouwens ook.

    Groetjes, Karin

    ReplyDelete
  8. Geweldig filmpje Annemarie! :-)

    ReplyDelete
  9. Wat een grappige muisje en al behoorlijk veel.

    ReplyDelete
  10. My girl's would die over these! Cuteness overload! Thanks for linkin up to Sunday FUNday!

    ReplyDelete