Sunday, December 29, 2013

Toys for Romania





























Wat kreeg ik de afgelopen weken een hoop knuffels binnen voor Roemenie. De eindstand? Ik kreeg in totaal 131 knuffels, 2 mutsen, 17 sleutelhangers/tashangers en 2 babyspeeltjes binnen. Geweldig! Er zaten kleine knuffels bij en grote, maar allemaal waren ze even mooi en lief. Ik heb zelf een voorraad muizen gehaakt, en daarnaast heb ik nog een paar knuffels gehaakt die ik eerder ook al eens had gehaakt (deze bij, deze walvis, deze walvis, deze eend en dit wortelkonijn).
De reacties die ik kreeg van de mensen die meededen waren geweldig. En ik weet dat ze allemaal belangeloos hebben meegedaan. Maar desondanks ga ik een van deelnemers een kadobon van 25 euro voor de webwinkel Wolplein overhandigen. Misschien kan degene die de kadobon krijgt deze inzetten om voor andere goede doelen knuffels te haken. Er zijn er genoeg, kijk maar eens hier.
Ik heb alle namen op briefjes geschreven, ze in een pot gedaan en er eentje uit gehaald. En de twee mensen die samen iets instuurden en die de bon krijgen zijn Marion en Gerdie. Dames, ontzettend bedankt voor jullie bijdrage en ik hoop dat jullie iets moois kunnen doen met deze bon van Wolplein.

I received an enormous amount of toys for Romania the past few weeks. The end result? In total I received 131 toys, 2 hats, 17 keychains/baghangers and 2 baby toys. Amazing! There were small toys and large ones, but they were all very pretty and sweet. I made an amount of mice myself, and besides that I made a few toys I made once before (this bee, this whale, this whale, this duck and this carrot bunny).
The comments I got from the people that joined were great. I know they all sent in their toys totally selfless. But despite that, I will give one of them a gift card of 25 euros from the webshop Wolplein. Perhaps the person that receives the gift card can use this money to make toys for other charity organisations. There are so many of them, go here for examples.
I wrote all names on little notes, I put them in a jar and I took out one. And the two people who sent in a package together and who will receive this gift card are Marion en Gerdie. Ladies, thanks so much for your contribution and I hope you'll enjoy the Wolplein gift card.


10 comments:

  1. wow dat ziet er echt te gek uit! super leuk!! En heel goed gedaan.... groetjes Lisanne

    ReplyDelete
  2. Wat ontzettend goed van al die haaksters! Mijn goede voornemen voor 2014, ook eens iets haken voor zo'n goed doel.
    Groetjes Danielle

    ReplyDelete
  3. wow, wat een berg zeg, Fantastisch!! Fijn dat er voor ieder doel zoveel animo bestaat, hier zullen ze blij van worden, groeten Francien

    ReplyDelete
  4. Willen jullie wel geloven dat dit met slechts negen (oh nee tien als ik mezelf meetel) dames bij elkaar gehaakt is? Ik had dat er eerst nog niet bij gezet, maar ik noem het nu toch nog maar even om even aan te geven wat een werk er verzet is door zo'n klein groepje creatievelingen.

    ReplyDelete
  5. Wow, super zeg Annemarie. Zoveel knuffels. Ik ben een poos niet op je blog geweest, anders had ik ook wel wat willen haken. Zal kijken bij de link die je hebt geplaatst, voor andere goede doelen. Fijn 2014 alvast toegewenst. Een heeeeeel creatief jaar.

    ReplyDelete
  6. Hoi, goed zeg! Ik wilde kijken naar je project (rechts bovenin bij wat je al binnen hebt ) maar de link werkt niet.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Willy, dankjewel voor het doorgeven! Ik heb het net aangepast dus als het goed is werkt het nu wel.

      Delete
  7. Wat geweldig! Wat een lieve mensen zijn er toch in blogland, heerlijk!
    Groetjes, Corine

    ReplyDelete
  8. Ohhh Annemarie wat leuk dat je zoveel bij elkaar hebt kunnen krijgen...ik ben blij gehoor gegeven te hebben aan je actie!Keep up the good works girl! ;-)

    lieve groetjes
    Angeline

    ReplyDelete
  9. Prachtig resultaat. Wat maak jij veel kinderen blij. En natuurlijk gefeliciteerd voor Marion en Gerdie.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete