Friday, December 20, 2013

Pssst!

























Nog op de valreep voor Kerst een leuke giveaway, lijkt je dat wat? Kom dan a.s. zondag langs op mijn blog want dit is weer zo'n giveaway die je niet wilt missen. De foto hierboven geeft al een kleine hint. Heb je enig idee?

So just before Christmas another giveaway, doesn't that sound fun? Come on over to my blog this Sunday because this is another giveaway you don't want to miss. The picture above gives a small hint. Do you have any idea?

18 comments:

  1. Ja ik heb al een sterk vermoeden. Zoomigurumi deel 2!

    ReplyDelete
  2. Ik kom zondag weer even gluren ;-)

    ReplyDelete
  3. Wat een schatje!!!
    Kom zondag vast en zeker 'buurten'!

    ReplyDelete
  4. Daar kom ik zondag zeker even voor terug

    ReplyDelete
  5. Ohhh, wat lief. Hij is zó leuk. En ik heb haar nog niet gehaakt. Is de weggever misschien het patroon? Of nog aantrekkelijker het boek waar dit patroontje in staat? Spannend. Dit koetje lijkt me ook een leukerd voor jouw actie. Is vast nog te regelen voor eind december.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  6. Een trip naar de boerderij?! Ik kom zeker eens langs, én morgen ook!

    ReplyDelete
  7. owww dat een dotteke zeg ♥ ik hoop het in de gaten te houden annemarie

    liefs jenneke

    ReplyDelete
  8. Wat leuk, ik hoop eraan te denken!

    ReplyDelete
  9. Ik kom zeker langs. Bij mij loopt momenteel ook een Give-Away. Doe je mee?

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  10. spannend.. ik ben er zondag ook!

    ReplyDelete
  11. Zoomi ... zoomi ... misschien? Ik kom zeker langs zoomi ..en.

    Groetjes, Annie

    ReplyDelete
  12. Goeiemorgen.

    Even snel om het hoekje kijken.
    Nee, het is nog te vroeg. ;)

    Fijne zondag allemaal!

    Groetjes, Annie

    ReplyDelete
  13. oooooo.... spannend! ik blijf nagelbijtend achter de pc zittenn..... hihi
    Groetjes Lisanne

    ReplyDelete
  14. oh wat nog een prachtige give away voor de kerstdagen.
    wil graag een kans maken op dit prachtige boek.

    prettige feestdagen.

    sieneke

    ReplyDelete