Sunday, December 8, 2013

The first mice


Hoe het ervoor staat met mijn Muizen-Project? De eerste zeven muizen zijn klaar hoor! Hierboven een foto van de eerste vijf. Wil je ze alle zeven zien? Kijk dan op mijn Facebook-pagina want daar komt elke dag een muis voorbij. Het patroontje vind je hier. Lees meer over mijn Muizen-Project hier. Een fijne zondag allemaal!
p.s. ik haakte deze muizen met Phildar Phil Coton 3.

So how's my Mouse-Project going? Well, the first seven mice are finished! Above you can see the first five. Do you want to see all seven? Go to my Facebook-page because I'll show a different mouse every day on FB. The pattern is here. Read more about my Mouse-Project here. Have a lovely Sunday everyone!
p.s. I made these mice with Phildar Phil Coton 3.

8 comments:

  1. Ik vind ze zo ontzettend lief!!! Ik ga vandaag ook eens een muisje haken. En het idee erachter is natuurlijk fantastisch .
    Groetjes en een fijne zondag
    Danielle verweij

    ReplyDelete
  2. Wat superlief van je Annemarie!Waar haal je toch de tijd vandaan?!?!?Door mijn gekwakkel(twee weken geleden flinke griep gehad en nu weer volop keelpijn en koortsig volgens mij al 2 dagen) ontbreekt mij momenteel de energie en tijd met mijn werk en overvolle agenda om hoe dan ook creatief bezig te zijn en wil zoooo graag,maar ik zal ook eens kijken of er misschien nog wat zwerft....

    lieve groetjes
    Angeline

    ReplyDelete
  3. What a pretty little bundle of mice! Chrissie x

    ReplyDelete
  4. Wat zijn ze leuk geworden. Daar worden vast en zeker een aantal kinderen heel blij van.

    Groetjes, Miep

    Ps. heb nu ook eindelijk door hoe te reageren. Haha, was echt een nitwit. Een boel geleerd inmiddels.

    ReplyDelete
  5. de muisjes zijn erg leuk vooral deze gezellige kleurtjes

    ReplyDelete
  6. Leuk dat iedere muis door de kleuren anders is. Dat is al een aardig stapeltje.

    Veel haakplezier met de volgende muizen, Margaret

    ReplyDelete
  7. Your mice are so cute!! I love crocheting mice too. Here are my Christmas mice along with a pattern. http://studioemmakaufmann.blogspot.com/2012/10/holiday-crafting-for-animal-lovers.html Come and say hi!

    ReplyDelete
  8. çok güzel olmuş.ellerinize sağlık

    ReplyDelete