Sunday, May 15, 2011

Where did it go?














Zoals beloofd bij deze de bekendmaking van waar de doos met wol naartoe gaat. Ik kreeg een aantal hele mooie reacties en uiteindelijk besloot de eigenaresse de doos te schenken aan de vrijwilligers van een asielzoekerscentrum. Deze vrijwilligers leren de bewoners van het AZC onder andere breien en haken, en omdat daar altijd een tekort aan garen is kwam de doos kwam ontzettend goed van pas. Er is op het AZC overigens dringend behoefte aan een naaimachine! Heb je dus nog een (oude) naaimachine staan waar je niks meer mee doet? Stuur mij dan een mailtje dan zorg ik dat je in contact komt met een van de vrijwilligers.
Mocht het nou zo zijn dat je wol over hebt dan is daar ook nog een andere mooie bestemming voor. Fenna uit Assen liet namelijk weten dat de Voedselbank heel erg blij is met dit soort giften. Dus wil je wol weggeven aan de Voedselbank, neem dan contact op met Fenna via haar blog door hier te klikken.

I promised you to let you know where the box with yarn would go, so here we go! (-: I got a few really lovely emails and in the end the owner of the box decided to give it to the volunteers of a centre for asylum seekers. These volunteers teach the residents of that centre how to knit or crochet, and because they never have enough yarn they were very happy with this box. By the way, this centre is in need for an (old) sewing machine, so if you have a sewing machine that you don't use anymore, contact me through email and I'll make sure you get in touch with the volunteers of the centre.
If you have yarn left, then there's another really nice project for that. Fenna from Assen contacted me to tell that the food bank is very happy with gifts like this. So if you want to donate some yarn, please contact Fenna through her blog by clicking here.

8 comments:

  1. Een hele mooie bestemming !

    Groetjes
    Marjo

    ReplyDelete
  2. Fijn dat het een goede bestemming heeft gevonden.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  3. Dat is een heel erg mooie bestemming! Zo hebben er een heleboel mensen plezier van!

    ReplyDelete
  4. Echt fijn! Daar kunnen ze vast wel mee uit de voeten!

    ReplyDelete
  5. Dat is een goeie bestemming! Goeie keus! En wat heb je een leuke blog om te volgen!

    Groetjes, Madieke

    www.madieke.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super annemarie, en wij hebben hier ook een voedselbank dus daar zal ik ook eens wat brengen. Ik heb een naaimachine van m'n buurvrouw gekregen. Hij doet het wel maar ik heb er nog een. En ik ben aan het ruimte maken. Ik zal er gelijk wat lapjes bij zoeken. Jij zit toch in de 010 regio? Dus als het asielzoekerscentrum daar ook zit is het nog te doen denk ik?

    ReplyDelete
  7. Hardstikke leuk dat het zo goed terecht gekomen is!
    Esther.

    ReplyDelete