Wednesday, May 4, 2011

A box filled with yarn - Een doos vol garen




















Van de week kreeg ik een mailtje van iemand die een doos wol over heeft. Niet zomaar een doos wol. Het is een doos vol met allerlei soorten garen: dik, dun, katoen of wol. Sommige bollen zijn wat verkleurd door de ouderdom, maar volgens mij zijn er genoeg mensen die daar wat moois mee kunnen maken. Nu is het zo dat de eigenaar van deze prachtige doos garen het weg wil geven. Maar dan wel het liefst aan iemand die dit zelf niet zou kunnen betalen. Iemand die misschien allemaal mooie ideeen heeft, maar het gewoon niet ten uitvoer kan brengen omdat dat gewoon even niet gaat. Ben jij of ken jij zo iemand? Stuur me dan een mailtje. Je hoeft helemaal niks toe te lichten over jouw situatie of over de situatie waarin die ander zit. Maar om wel te kunnen voorkomen dat hier misbruik van gemaakt wordt (want helaas heb je zulke mensen) heb ik bedacht dat alleen mijn volgers kunnen reageren op dit bericht. De verzendkosten worden overigens door de gever betaald en het wordt alleen binnen Nederland verzonden. Als er meer aanmeldingen zijn zal de gever een keuze maken. Reageren op dit bericht kan per email tot en met 8 mei a.s.

Last week I received an email of someone who has a box of yarn left. Not just a box of yarn. It's a box filled with all kinds of yarn: thick, thin, cotton or wool. Some of the balls of yarn are coloured by age, but I think there are enough people who can make something really gorgeous of it. Now, the owner of this box wants to give the box away. But preferably to someone who cannot afford this. Someone who might have lovely ideas, but cannot do something with it because that's not possible right now. Are you or do you know someone like that? Then send me an email. You don't have to explain anything about your situation or the situation the other person is in. But to make sure noone is taking advantage of this (because unfortunately that happens) I decided only my current followers are allowed to respond to this. The shipping costs will be paid by the sender of the box en it will only be shipped within The Netherlands. If there are more people responding to this, the person who gives this box away will decide. You can respond to this post until the 8th of May.

14 comments:

  1. Wat een mooi gebaar, hopelijk kan je er iemand heel blij mee maken.

    ReplyDelete
  2. Super dat iemand dit zomaar wilt doen! En ondanks dat het geld ons echt niet op de rug groeit kan een bolletje katoen op zijn tijd er nog wel vanaf. Ik hoop dus dat je iemand vindt die er echt wat aan heeft!
    Groet!

    ReplyDelete
  3. Wat een lief gebaar. Ik hoop dat het goed terecht komt.

    ReplyDelete
  4. Wauw Wat een ontzettend mooi gebaar! Dat dit nog gebeurd ... Heel byzonder! Ik hoop echt dat het goed terecht komt!

    Groetjes San

    ReplyDelete
  5. Wat ontzettend lief. Hopelijk komt het idd goed terecht.
    Esther.

    ReplyDelete
  6. Wauw, dat vind ik altijd superstrakke acties! Ik word hier helemaal blij van. Ik heb het echt niet breed, maar zoals Marjolein zegt, een bolletje katoen kan ik echt nog wel kopen. Echt een heel lief gebaar zeg! Komt vast goed!

    ReplyDelete
  7. Wat lief van de gever :) Hoop dat het een mooi plekje bij een creatief iemand gaat vinden :D

    Heb net nog een paar bollen garen/wol gehaald en wat haakboekjes, nou hopen dat ik dat haken nou eens ga snappen ;)

    ReplyDelete
  8. Dit vind ik nou leuk,
    Ik hoop dat het goed terechtkomt.
    En dat diegene ook weer leuke dingen kan maken van die mooie bollen garen.
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  9. Hier wordt ik nopu helemaal blij van, wat een super gebaar!!!

    Lief!!
    Iemand gaat heel blij gemaakt worden, hou ik van!

    Groetjes Hilde

    ReplyDelete
  10. Misschien dat ik iemand weet. Ik lees op een sokkenforum wel eens over iemand die het zou kunnen gebruiken denk ik. Zelf is ze ook gul. Maar ze hebben het niet makkelijk. Als je nog niemand weet stuur ik je per e-mail even haar blog. Dan snap je waarom.
    liefs, Marijke

    ReplyDelete
  11. Ik had dit berichtje even gemist, maar wat een lief gebaar! Ik wil ook graag een duit in het zakje doen. Heb nog wat restjes over.
    Kus,
    Zus

    ReplyDelete