Sunday, May 22, 2011

Holy Stitch!

























Komend weekend is de Holy Stitch, een Crafty Markt in de voormalige gevangenis de Blokhuispoort in Leeuwarden. Ik ben er zelf nog nooit geweest en had - vanwege de afstand - nog nooit overwogen om er heen te gaan, dus ik was een paar weken geleden blij verrast toen ik een mailtje van Freubelweb kreeg met het aanbod spulletjes van mij te verkopen op de Holy Stitch. Wat ontzettend lief! Ik ben meteen aan de slag gegaan maar doordat mijn Etsy-shop ook aardig begint te lopen was het soms echt zoeken naar tijd. Gelukkig is het me gelukt om deze slingers te maken. Ze gaan vanavond in een grote doos met de post mee. Ik heb meteen besloten om zaterdag dan zelf ook maar eens een kijkje te gaan nemen in Leeuwarden zodat ik Loes ook persoonlijk kan bedanken. Wie van jullie gaat ook?

Next weekend the Holy Stitch takes place, a Crafty Market in the former prison De Blokhuispoort in Leeuwarden. I have never been there and had actually never considered going there - because of the distance -, so I was happily surprised when I received an email from Freubelweb a couple of weeks ago where she offered to sell some of my items on the Holy Stitch. So very nice of her! I immediately started working on a few projects but because my Etsy-shop is doing quite well now, I sometimes had to search for time. Luckily I managed to make these garlands. I'll ship them tonight in a huge box. I've decided that I'll go over to Leeuwarden this Saturday to take a look and to thank Loes of Freubelweb in person. Are you going?

20 comments:

  1. Ze zijn erg leuk, zo heerlijk vrolijk! Ik ben er ook nog nooit geweest, misschien ga ik volgend jaar eens kijken...

    ReplyDelete
  2. Ik ga zeker weten heen..ik denk zaterdag, het is voor maar een half uurtje rijden...SUCCES

    ReplyDelete
  3. Ik ga zeker ook kijken, thuiswedstrijd, ha, ik weet nog niet of het zaterdag of zondag wordt.
    Wie weet kom ik Blogdames tegen ...
    Groetjes!

    ReplyDelete
  4. Ik ben vorig jaar geweest! Ik vond het leuk en de moeite waard. Maar het is voor ons een dik half uur rijden...dus dan is het wel goed te doen. Leuke locatie en daarna lekker Leeuwarden ingeweest. Pas wel op voor parkeerboetes haha...het was voor ons achteraf nog een duur dagje! Veel plezier!

    ReplyDelete
  5. Leuk dat je dat aanbod hebt gekregen. Ik ga er op zondag heen, maar dan zijn jouw leuke slingers vast allemaal al verkocht!
    Groet!

    ReplyDelete
  6. H'm, Zeeland-Friesland: da's nou net te ver! Misschien zoiets eens in Zeeland organiseren, dat zou leuk zijn!

    ReplyDelete
  7. ik ga ook zaterdag..wie weet komen we elkaar tegen...leuk!

    ReplyDelete
  8. Un poco lejos para mi!! pero quiero decirte que me encanta todo lo que haces!!
    un saludo amiga

    ReplyDelete
  9. Ik ga ook zaterdag, denk uur of 11 al. Ben vorige keer ook geweest en vond het erg leuk! Misschien kunnen we wat afspreken met andere bloggers ;)(kopje koffie drinken??)

    Groetjes,
    Karin

    ReplyDelete
  10. Wat leuk dat je daar staat! Ik heb er net reclame voor gemaakt op mijn blog. ben er vorigt jaar wel geweest maar dit jaar lukt helaas niet.. Jij heel veel plezier en succes met verkopen! Prachtige slinger trouwens!

    Groetjes, Madieke

    ReplyDelete
  11. Misschien kom ik ook wel even kijken. Het is zo dicht bij. Even oppas voor de kinderen vinden...

    ReplyDelete
  12. Ik ga voor het eerst en heb er zin in!
    Ben benieuwd naar je spulletjes,ik volg je nu een tijdje en ben steeds weer verrast door wat je allemaal bedenkt!

    groetjes, Maaike
    http://mumsboven.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mooie vrolijke slingers!
    Het is echt de moeite waard om er heen te gaan. Zoveel creatievelingen bij elkaar stimuleert enorm. Veel plezier.
    Vanwege mijn werk kan ik helaas niet.

    ReplyDelete
  14. Veel succes, ook met de webshop. leuk dat het gaat lopen!

    ReplyDelete
  15. Wat een lieve slingers ,frolijk enkleurrijk !
    Veel succes met de verkoop .
    Lieve groet ♥RINI♥

    ReplyDelete
  16. Veel plezier! Hoop dat je niet vergeten wordt ;-).

    ReplyDelete
  17. Ik ga ook. Wie weet tot morgen, ik zal je slingers vast herkennen en wie weet ook kunnen kopen! :-)

    ReplyDelete
  18. These are so bright and cheery! And how cool you are selling at the market! Thanks for linking up to Eat, Grow, Sew!

    ReplyDelete
  19. these garlands are GORGEOUS! Just wondering how they don't slip on the string? Thanks so very much for sharing on Craft Schooling Sunday, I think you've earned yourself a place in the features!

    ReplyDelete
  20. Very cute!! Thank you so much for linking this up with {nifty thrifty sunday} last week!
    I hope to see you again tomorrow!
    xoxo,
    Vanessa

    ReplyDelete