Sunday, August 27, 2017

Zonnehangers Haken

























Wat een betoverend mooi boekje: Zonnehangers Haken van Yvonne Rietel. Ik ben dan ook heel blij dat ik een boekje weg mag geven aan een van mijn volgers. In het boekje vind je 11 prachtige patronen. De patronen zijn uitgeschreven en in een diagram weergegeven. Dat is fijn, want zo kun je kiezen wat je liever gebruikt. Het boekje is hier verkrijgbaar, maar ik mag dus ook een exemplaar weggeven. Laat hieronder een reactie achter als je een kans wilt maken. Morgenavond rond de klok van 20.00u maak ik de winnaar bekend. Overigens kun je ook op Facebook meedoen, want daar geef ik ook een exemplaar weg. Succes!

What a gorgeous book: the Dutch book Zonnehangers Haken by Yvonne Rietel. I'm very excited that I was allowed to give away a copy of this book to one of my followers. In this book you will find 11 pretty patterns. The patterns are written but also printed as a diagram (note for my English readers: although there are diagrams in the book, I'm not sure if you can make the patterns without understanding the Dutch written instructions on how to attach them to the ring).
The book is available here, but I'm giving away one copy. Leave a reply below if you want to win a copy. Tomorrow around 20.00hrs I'll announce the winner. You can also enter the giveaway on Facebook as I'll be giving away a copy there as well. Good luck!

53 comments:

  1. Ben ik nog op tijd? Wat een mooi boek! Ik zou het heel graag willen hebben!��

    ReplyDelete
  2. Oh dat ziet er leuk uit. Ik zou met dit boek wel raad weten 😉

    ReplyDelete
  3. Dat ziet er erg mooi uit. Ik wil nog een dromenvanger maken voor mijn dochter en dan zou dit boek een uitkomst zijn.

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk boek. Ik zou het kado geven aan een nichtje. Ze is helemaal haakverslaafd. Ik heb haar net twee tassen met wolresten gegeven. Die zouden goed van pas komen bij deze patronen.

    ReplyDelete
  5. Lijkt me een erg leuk boek, heb pas een kleine dromenvanger gehaakt en dat smaakt naar meer. Kan altijd inspiratie gebruiken!

    ReplyDelete
  6. Wat een heerlijk boekje lijkt me dat voor een zonnige zondag net als deze. :-)

    ReplyDelete
  7. Oh, ik wil heel graag meedoen. Dan kan ik alvast beginnen haken voor in mijn huisje later :D

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk boekje! Daar weet ik wel raad mee denk ik. 😊

    ReplyDelete
  9. Yeah wordt er helemaal vrolijk van wat een leuk boekje. Ik wil graag meedoen een beetje zonneschijn kan ik wel gebruiken.

    ReplyDelete
  10. O wat een leuke give away, ik ben dol op ronde vormen haken, dus waag ik heel graag een kansje.

    groetjes Gerda

    ReplyDelete
  11. Een prachtig boekje.ik doe graag mee

    ReplyDelete
  12. nou een beetje zon kunnen we wel gebruiken zo met de herfst voor de deur!groetjes mar broeders

    ReplyDelete
  13. Ziet er heel leuk uit! Ik kende het idee nog niet, maar mijn ramen kunnen gerust nog wat opfleuring gebruiken! ;-)

    ReplyDelete
  14. Oh wow! De cover is bijna betoverend! Dat maakt mij nog nieuwsgieriger naar de inhoud.
    Hopelijk maak ik kans 🙏🏻

    ReplyDelete
  15. Zo'n leuk boekje!
    Wil ik wel winnen😊

    ReplyDelete
  16. Zo'n leuk boekje!
    Wil ik wel winnen😊

    ReplyDelete
  17. Mooi voor de sombere dagen...!!! Doe graag mee....

    ReplyDelete
  18. Op de avond van deze prachtige zondag kijk ik nog even op je blog een zie hier ook de give-away van dit zonnige boekje. Ja, dan wat ik nog een kansje :-) Op Facebook zag ik al bijna 500 delingen! Wat een respons!
    Groetjes, Akkelien

    ReplyDelete
  19. Een paar weken geleden heb ik bedacht dat ik zulke hangers wil gaan haken. Dit boek is dan ook zeer welkom voor de patronen. Ik doe dus graag mee om het te winnen!
    Groeten Mirella Groeneveld

    ReplyDelete
  20. Wat een mooie, kleurrijke cover! Ben wel nieuwsgierig hoe de binnenkant er uit ziet. Ik maakte al eens een dromenvanger en vond dat er leuk. Iets kleins dat veel voldoening schenkt :-)

    ReplyDelete
  21. Dat ziet er wel weer heel leuk uit dus weer een erg leuke give away. Kan ik mijn tuin mooi mee opfleuren. Ik doe mee met deze give away

    ReplyDelete
  22. Dat zou nou leuk zijn om te winnen! Ik zoek al een tijdje een leuk patroon voor mijn beide keindochtertjes. Leuk voor in hun kamer... graag dus 👍🏼😊

    ReplyDelete
  23. This looks a wonderful book, I would love to win and make some of these : )

    ReplyDelete
  24. Ik loot graag mee voor dit super leuke boekje

    ReplyDelete
  25. Aah, ik heb iets met mandalas want daar moet ik altijd aan denken bij deze dingen. En ik kan wel iets nieuws gebruiken voor mijn ramen/schuifpui, dus ik zou het ook leuk vinden om het boekje te krijgen.
    Groetjes Madhurya

    ReplyDelete
  26. Oei oei... deze staat al ff op mijn to-do list maar te weinig tijd, te veel projecten.. ;-)
    Maar zou een mooi begin zijn om nu eindelijk eens zo'n mooie #Zonnehangers te gaan haken! Fingers crossed!

    ReplyDelete
  27. Zoveel reacties, maar toch waag ik een kansje 😬😬😬 Want deze actie is echt supergaaf, mijn meisje vindt deze altijd prachtig ☀️😍 En nu ze zelf wil gaan haken, zou het ontzettend leuk zijn om haar met dit prachtige boek te kunnen verrassen 🎁 Dan kan ze het haken van mama leren en met deze prachtige hangers haar kamer versieren 🎉 We zetten onze bolletjes en haaknaalden vast klaar 😍😍 En ondertussen ga ik heel hard voor haar duimen, misschien komt er een beetje (haak)geluk 🍀 onze kant op 😍😍

    ReplyDelete
  28. Ik zou ook heel graag meedoen met deze gave actie!!! Lijkt mij een heel leuk boek!!

    ReplyDelete
  29. Ik vind het heerlijk om mandalas te haken 😊 en de voorkant van dit boek ziet er goed uit!

    ReplyDelete
  30. Een dromenvanger(s) haken staat hoog op mijn verlanglijstje dus een boekje met patronen zou heel welkom zijn

    ReplyDelete
  31. Ik ben zo nieuwsgierig naar de inhoud van het boekje! Niets leukers dan zonne- en dromenvangers haken!

    ReplyDelete
  32. Ik ding graag mee, leuk om te gebruiken in de vijfde of zesde klas!

    ReplyDelete
  33. Ooohhh zou ik ook heel graag winnen heb een paar dochters die dit helemaal top zouden vinden voor op hun kamer ���� veel succes aan iedereen!!

    ReplyDelete
  34. Oeh, volgens mij staan hier hele mooie zonnehangers in! Ik maak graag kans om dit zonnige boek te winnen. Het zou een leuk 'verjaardagscadeau' zijn (morgen jarig) :)
    Groetjes Ilse

    ReplyDelete
  35. Ik doe hier óók mee, je weet maar nooit...❤

    ReplyDelete
  36. Lekker vrolijk! Heel graag een lootje

    ReplyDelete
  37. ik ben helemaal verliefd op dromenvangers en raamhangers dus zou graag een poging willen wagen :-)

    ReplyDelete
  38. Ik waag hier ook graag een kansje voor zo'n mooi boek. Ik heb op mijn to-do lijst een witte dromenvanger staan voor op de kamer van mijn kleindochter en dan komt dit boek mooi van pas.

    ReplyDelete
  39. Wat een leuk boek! (Ik heb op Facebook al een gemaakte hanger voorbij zien komen die zó gaaf was!)

    ReplyDelete
  40. Lijkt me een heel mooi boek waaruit ik graag iets zou maken 😀 doe dan ook graag mee aan deze give away

    ReplyDelete
  41. Nou wat een leuke give away! Lijkt me super leuk om te winnen ��

    ReplyDelete
  42. Ik zou heel graag mee loten aan deze mooie give away staat op mijn to-do lijstje mooie dromenvangers maken hier staan vast prachtige patronen in.

    ReplyDelete
  43. oh lijkt mij zo leuk en handig, laatst zelf zo iets gebrobeerd maar lukte niet dus zou goed van pas komen ;)

    ReplyDelete
  44. De patroontjes zien er zo kleurrijk en mooi uit... Je wordt er direct welgezind van... Graag zou ik dit boekje willen winnen... Natuurlijk toch...

    ReplyDelete
  45. O wat een gave actie, ik doe graag mee. Ik heb mooi garen in Italië gekocht waar dit ideaal voor is. Dus ga heel hard duimen dat ik dat gave boekje win.

    ReplyDelete
  46. Lijkt me een heerlijk haakboek om bij weg te dromen wanneer ik in het zonnetje zit 😉
    Leuke give away

    ReplyDelete
  47. Het zonnetje schijnt de lucht is blauw. Boek met zonnehangers kom maar gauw dan ga ik er iets moois uit maken om de zon nog langer te zien schijnen

    ReplyDelete
  48. Wat gaaf! Loot graag mee! Ook in de winter de zon in huis!
    Xx
    Diana Spieker

    ReplyDelete
  49. Ik doe graag mee. Lijkt mij een super mooi boekje.

    Dineke Lagerwaard

    ReplyDelete
  50. Ik doe graag mee. Lijkt mij een super mooi boekje.

    Dineke Lagerwaard

    ReplyDelete
  51. Lijkt me een super gaaf boekje! Leuk om te winnen!

    ReplyDelete
  52. Zag het boek in al in de winkel liggen. Heb net 1 gehaakt en krijg de smaak te maken, vind het heel mooi.

    ReplyDelete