Thursday, August 10, 2017

LangYarns Fifty Crochet Flower

























Een van mijn favorieten en heel erg geschikt om bijvoorbeeld mooie babytruitjes mee te maken: LangYarns Fifty. Het garen is gemaakt van katoen en wol, en is beschikbaar in heerlijke vrolijke kleurtjes, ideaal voor een kleurrijk project. Ik vind het vooral fijn dat dit garen een klein beetje elastisch is, en ook heerlijk zacht. Deze bol gaat zeker op mijn stapel garen waar ik meteen mee aan de slag wil als ik van mezelf weer een nieuw project mag starten. Deze bloem is weer gemaakt aan de hand van dit patroon.

One of my favourite yarns and great for making baby sweaters: LangYarns Fifty. Made of cotton and cotton and wool, and available in lovely bright colors, this is perfect for any colorful project. I love the fact that it's a bit stretchy and it's soft as well. This one goes on my pile of yarn that needs to be used as soon as I allow myself to start a new project. This flower was made with this pattern.

No comments:

Post a Comment