Tuesday, August 8, 2017

LangYarns Italian Tweed Flower

























Deze bol wol sprong er meteen uit: Lang Yarns Italian Tweed. Het deed me denken aan de stof die je vroeger vaak zag. Het garen is prachtig en eigenlijk meer geschikt om mee te breien. Ik denk dat je er hele mooie truien van kunt maken. Of een mooi vest of misschien ook wel een sjaal. Deze bloem haakte ik weer aan de hand van dit patroon, net als de bloem uit het vorige blogbericht.

This ball of yarn immediately caught my eye: Lang Yarns Italian Tweed. It reminded me of the fabric from when I was a child. This yarn is gorgeous and I think it's better for knitting. You could make lovely sweaters of it. Or a gorgeous vest or maybe a scarf. I made this flower with this pattern, just like the flower from yesterday's blog post.

3 comments:

  1. Een lekker vest voor de winter in deze mooie kleur met spikkels. Wat zijn er toch veel mooie garens.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  2. Heel speciaal, met dat extra kleuraccent in je garen!

    ReplyDelete
  3. Te han quedado preciosas todas las flores,me encanta esa lana!!!
    Besos.

    ReplyDelete