Sunday, May 25, 2014

Pattern Giveaway

























Het is een tijdje geleden maar ik heb weer een hele leuke giveaway voor jullie! Kennen jullie Little Wooly Creations al? Jolien is de eigenaar van deze leuke blog. Ze ontwerpt schattige patroontjes die verkrijgbaar zijn in haar Etsy-winkel. Natuurlijk kun je Jolien ook (onder meer) volgen op Facebook en Twitter. Doe dat vooral, want er gaan vast nog veel meer hele mooie patroontjes van haar hand komen.
Nu mag ik van Jolien een patroontje (ter waarde van 3,99 euro) weggeven aan een van mijn volgers. Vind je het leuk om het schaapje hierboven te maken? Of ga jij voor die leuke eekhoorn of het konijn? Wil je een kans maken om te winnen, laat dan hieronder een reactie achter. Wie weet lees jij hier morgenavond dat je gewonnen hebt. Veel succes!
p.s. wil je een extra kans maken? Ga dan gauw naar mijn facebook-pagina want daar geef ik ook zo'n leuk patroontje weg!

It's been some time since my last giveaway but I have a really fun one this time! Do you know Little Wooly Creations? Jolien is the owner of this lovely blog. She designs very pretty patterns that she sells in her Etsy-shop. You can follow Jolien on Facebook and Twitter as well. Please do so, because I'm sure there are a lot more pretty patterns coming up.
Now Jolien is willing to give away a patterns (worth 3,99 euro) to one of my followers. Do you want to make the cute sheep above? Or do you prefer the squirrel or the rabbit? Leave a comment below if you want to have a chance to win. Perhaps you'll be the lucky winner tomorrow night. Good luck!
p.s. do you want an extra chance to win? Then go to my facebook-page because I'm having a giveaway there as well!

75 comments:

  1. Oohh dat konijntje! Helemaal superleuk!
    Ik doe graag mee met de give-away!
    Groetjes Simone

    ReplyDelete
  2. Ooohhh wat leuk weer. Ik doe graag mee. Heb al eens een patroontje van haar gemaakt ze zijn erg leuk. Toen heb ik het schaapje gemaakt nu zou ik gaan voor het konijnte wat een lieverd is dat.
    gr lisette

    ReplyDelete
  3. ohhhhhh they are really cute!

    ReplyDelete
  4. Die zijn schattig! Linkje komt er aan, zie tabblad give away's ;-)

    ReplyDelete
  5. Hoi hoi, ik doe een poging voor het konijn, die is wel super schattig:)

    ReplyDelete
  6. Very cute patterns! Thanks so much for the chance to win :-)

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke patronen! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  8. Hé wat een leuk idee! Bedankt Annemarie en Jolien! Ik zou graag meedoen voor de eekhoorn....zooooo lief!
    groetjes!
    Francisca

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke give-away! Ik doe graag een poging....
    Evelyne

    ReplyDelete
  10. Super leuk!, ik doe graag mee, ik zou graag het konijntje winnen.

    ReplyDelete
  11. hey zo leuk , ik zou voor de eekhoorn gaan , ik werk in een voorziening van mensen met een beperking , bij ons zijn er de laatste jaren veel eekhoorntjes in 't bos , fotograferen is zo moeilijk omdat ze zo vlug zijn !!!! nu zou ik er wel eentje willen haken voor binnen te zetten , grts rita

    ReplyDelete
  12. Oooooooo wat lief dat je van Jolien, patroontje mag weggeven. oeffffffff en ze zijn allemaal wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk. Maar ben helemaal verliefd op het schaapje.
    Dus ga ik een gokje wagen.

    Groetjes Hilda

    ReplyDelete
  13. Ik doe heel graag mee! Het zijn echt superleuke patroontjes, en het zou echt super zijn als ik er een win. Succes iedereen!!
    Groetjes, Dieuwke

    ReplyDelete
  14. Verliefd op het lammetje! Echt zo prachtig, de kleuren, het garen, de uitstraling! Doe dus graag mee, groetjes Lisanne

    ReplyDelete
  15. Ik ga voor het konijn , doet mijn denk meteen aan de boeken en filmpjes van Beatrijs Potter.
    Wat ontzettend mooi gemaakt super gaaf.

    ReplyDelete
  16. Ik doe graag mee :) het lammetje heeft een groot knuffelgehalte ❤️

    Groetjes Henrike

    ReplyDelete
  17. Die kleine schaapjes zijn super schattig. Wil ik best winnen hoor...

    ReplyDelete
  18. Wat leik, ik doe graag mee! Ik zou graag de eekhoorn winnen.

    ReplyDelete
  19. Ahhhh, dat schaapje. Wat een dotje zeg, ik doe graag een poging om dat patroontje te winnen....

    ReplyDelete
  20. Wat leuk! Ik doe graag mee voor het schattige patroontje van het schaapje!!

    ReplyDelete
  21. Wat schattig! Ik zou graag zo'n leuke eekhoorn haken voor op de babykamer.

    ReplyDelete
  22. Hartstikke leuk, ik loot graag mee... :-)

    ReplyDelete
  23. I'd love to win the squirrel pattern :)

    ReplyDelete
  24. Geweldig, ik doe graag mee om het patroon van het schaapje te winnen.
    Er is namelijk net een neefje geboren in de familie en dit zou het perfecte kraamcadeautje zijn.

    Groetjes Elisa

    ReplyDelete
  25. I absolutely adore those patterns! elliezaccone@yahoo.com

    ReplyDelete
  26. Wat een leuke patroontjes, ik doe graag mee en zou dan het patroon van het konijn willen winnen.
    Groetjes Bep

    ReplyDelete
  27. Wat een leuke patroontjes. Het schaapje kijkt me zo smekend aan, die zou ik graag willen maken. Ik doe dus graag mee met deze give-away.

    ReplyDelete
  28. Wat aardig dat jij een van die leuke patroontjes mag weggeven. En dat je deze leuke Give Away organiseert.
    Zelf volg ik Jolien al een poosje. Het schaapjespatroon heb ik net van haar gekocht. Zo schattig.
    Ik waag graag een kansje voor het patroon van de eekhoorn.

    Fijne zondag, Margaret

    ReplyDelete
  29. Ook ik doe graag mee aan dit leuke weggeefje want ik ben weg van het schaapje. Dank je wel voor de kans een patroontje te winnen.

    Groetjes, Angèle

    ReplyDelete
  30. Oooh, het lammetje is echt supercute! Ik doe dan ook graag mee.

    Groetjes

    ReplyDelete
  31. Aahh. Gossiej dat konijntje zou ik wel willen maken..

    ReplyDelete
  32. Ik vind het schaapje erg leuk, ik maak graag een kansje!

    ReplyDelete
  33. Wat een schatjes zeg ik doe graag mee

    ReplyDelete
  34. I love all but especially love the sheep!

    ReplyDelete
  35. wij willen ook een kansje wagen hebben helaas geen facebook,misschien mag het ook via je
    blog? duimen maar;D

    groetjes mingle-mangle

    ReplyDelete
  36. Leuk! Had deze patroontjes al eens gezien en aangezien wij gek zijn op schaapjes, ga ik voor het schaapje.
    Ik ga duimen.....

    Annemiek Westra

    ReplyDelete
  37. Love the little sheep,so cute.Lovely giveaway,thank you for the chance to win it.

    ReplyDelete
  38. Ik doe graag mee en ga voor het konijn of het schaap, afwachten maar, dit zou de eerste give-away kunnen zijn die ik win;-)

    ReplyDelete
  39. Oh dat schaapje is te schattig !! Dus ik doe mee aan deze give away !

    Groetjes Tabitha

    ReplyDelete
  40. ik doe mee. Ik vind het eekhoorntje zo schattig.

    ReplyDelete
  41. Ik doe graag mee met deze leuke give away. Het eekhoorntje vind ik wel erg leuk!

    ReplyDelete
  42. Ik doe heel graag mee aan deze give away voor het lieve schaapje.

    Groetjes!

    ReplyDelete
  43. They are so sweet! Hope I win! Xx

    ReplyDelete
  44. wat een prachtige patroontjes
    als ik zou winnen kies ik voor meneer konijn

    ReplyDelete
  45. wat een aanwinst voor de 'haakwereld'! ik had nog nooit van haar gehoord, maar ga haar zeker volgen. Wat een lieverds, ik ben gek op het lammetje :-)

    rianne
    b_motion@msn.com

    ReplyDelete
  46. I'd make the rabbit for the Christmas Child boxes. He's huggable looking. All cute btw.

    ReplyDelete
  47. Ik vind het schaapje lief en schattig :) Als ik win zou ik graag het schaapje willen winnen

    ReplyDelete
  48. Oh how lovely! I'd be happy with any pattern, but the sheep is so so cute! I'm off to find you on Facebook, I've recently created a page there to link to my blog, too...Chrissie x

    ReplyDelete
  49. Dat schaapje is echt superschattig!

    ReplyDelete
  50. wat super leuk!! Ik waag graag een kansje.

    Groetjes Renske

    ReplyDelete
  51. Hoi k doe graag een poging, helaas heb ik geen Facebook voor een twee kans...
    Maar zou graag schaapjes gaan tellen.... Haha
    Of konijntjes natuurlijk...

    ReplyDelete
  52. wat een leuke beestjes..
    lief van jou en jolien om dit te organiseren..
    ik ga voor het patroon van de eekhoorn !!!
    en nu maar duimen..

    ReplyDelete
  53. Oh, wat een geweldige give away! Ik zou gaan voor het schaapje!

    ReplyDelete
  54. They're so sweet! You'd have to make hundreds of them!

    ReplyDelete
  55. Ahhh! These are All SO cute! ILove them all! I think I would first love to make the lambies! So cute and thank you for a chance to win! Blessings from Sandy :)

    ReplyDelete
  56. I would love to win the lamb pattern. Thank you for the chance. :)

    ReplyDelete
  57. Thank you and Jolien for your generous offer. I would love to have a lamb pattern. Although we live in Australia, my family background is Dutch. My children know very little Dutch sadly but they do know how to sing the lullaby "Slaap Kindje Slaap" (daar buiten loopt een schaap).
    To win a 'schaapje' via Dutch blog would be special.

    ReplyDelete
  58. leuke actie. ik had al op facebook gereageerd, maar ik hoop nu nog meer kans te hebben om te kunnen winnen! Het schaapje is wel erg schattig!

    ReplyDelete
  59. Dat leuke schaapje zou ik wel heel graag willen winnen,
    dus waag ik een kansje.
    Betsy

    ReplyDelete
  60. Hoi, ik probeer nog snel even mee te doen... hi hi. Ik vind het eenkhoorntje schitterend.. dus kom maar op met die uitslag hihi
    groet AmiFan
    http://cute-amigurumi.blogspot.nl

    ReplyDelete
  61. Dat schattige schaapje vind ik erg leuk! Doet me denken aan mijn vaders schapen en lammetjes!
    groet,
    Lia

    ReplyDelete
  62. Oh, super mooie dingen zeg! Ik doe ook een gokje!!

    ReplyDelete
  63. Joliens maken mooie dingen, dat is duidelijk ;) Ik doe graag mee.

    Groetjes andere Jolien :)

    ReplyDelete
  64. och wat een lief schaapje!!! Daar wil ik wel een gokje voor wagen. En nu ik het diertjes haken onder de knie begin te krijgen, lijkt me dit een leuk volgend project.

    ReplyDelete
  65. I would love to win the squirrel pattern. They are all cute. Thank you for this giveaway

    ReplyDelete
  66. I love them all, but my favorite is the rabbit!

    ReplyDelete
  67. Ook ik doe graag mee, en ga voor het konijn!

    Corine

    ReplyDelete
  68. wow zooveel reacties al, toch wil ik graag meedoen de patroontjes zijn zo leuk!!!

    ReplyDelete
  69. Wat een reacties! Maar ik sluit me er graag bij aan, ik wil graag meedoen voor het konijn. (Peter Rabbit?)

    Groetjes,
    juf Leej

    ReplyDelete
  70. Oh I would so love the lamb pattern I adore lambs and it is the best pattern I have seen - thank you for the opportunity :)

    ReplyDelete