Wednesday, May 21, 2014

Crochet Bear



Ik had een hele drukke en stressvolle week. Ik moest een aantal examens doen (nee geen eindexamens, die leeftijd ben ik allang voorbij ;-)) Dat kostte veel tijd maar vooral veel energie. Gelukkig zit het er inmiddels op, nu is het wachten op de uitslag. En dat betekent: verder met mijn haakprojecten! :-) De beer hierboven zat verstopt in deze berg. Het is de beer van dit patroon. Ik had eerder nog geen tijd gehad om hem te maken, en tijdens mijn vakantie is dat eindelijk gelukt. Het is een heel makkelijk patroon, ik kan het je aanraden. Ik haakte hem met Phildar Phil Coton 3. Een hele fijne dag gewenst!

I had a very busy and stressful week. I had to do a couple of exams (no, no high school exams, I've passed that age years ago ;-)) It took a lot of time but even more energy. Luckily I've finished them all, now I have to wait for the results. And that means: back to my crochet projects! :-) The bear on the picture above was hidden in this heap. It's the bear from this pattern. I didn't have to time to make it before, but while I was on holiday I finally managed it. It's a very easy pattern, so I can highly recommend it. I've used Phildar Phil Cotton 3 for this bear. Have a lovely day!

2 comments:

  1. Ah wat een schatje!
    Wij duimen voor je dat je het examens gehaald hebt!

    Een fijn weekend
    en lieve groetjes van ons 2'tjes

    ReplyDelete