Thursday, May 29, 2014

Book Giveaway!






















Hoera! Er is een nieuw boek uitgekomen van de eigenaar van AmigurumiPatterns.net (klik hier om daar naartoe te gaan) en ik ben heel erg blij dat ik weer een exemplaar van dit geweldige boek mag weggeven aan een van mijn volgers. Nee wacht, ik geef er niet een weg maar twee! Het boek staat weer boordevol leuke patroontjes, een aantal zie je hierboven staan. Wil je ze allemaal zien? Kijk dan even hier. Wil je meedoen met deze leuke giveaway? Laat dan hieronder een reactie achter. Voor mijn Engelstalige volgers heb ik een aparte giveaway op Facebook van de Engelstalige versie van dit boek. Klik hier om daar naartoe te gaan. Veel succes! Ik maak zaterdag de winnaar bekend.

Hurray! A new book was published by the owner of AmigurumiPatterns.net (click here to go there) and I'm really excited that I'm allowed to give away this book to one of my followers. No wait, I'm not giving away one but two! The book is filled with cute patterns, some of them are above this post. Do you want to see them all? Click here. If you want to enter this giveaway please leave a comment below. For my English speaking followers I have a separate giveaway on Facebook where I'll be giving away the English version of this cute book. Click here to go there. Good luck! I'll announce the winner this Saturday.

96 comments:

  1. Hoi hoi, maar natuurlijk wil ik heel graag dit geweldige boek winnen.

    Jeanettes Knuffies

    ReplyDelete
  2. ewel ik zal ook nog eens m'n kans wagen , want wie niet waagt , niet ... hé

    ReplyDelete
  3. Heel graag!!
    Ziet er zooooo schattig uit.
    Groet, Natasja.

    ReplyDelete
  4. jeetje Annemarie,... je blijft maar cadeautjes uitdelen... super gaaf hoor. Deze staat echt op mijn wish list...

    ReplyDelete
  5. Ja graag doe ik mee aan de give away !

    ReplyDelete
  6. O wat leuk, ik doe heel graag mee!

    ReplyDelete
  7. Alweer een give away wat leuk ik doe graag mee om kans te maken op dit (lijkt me) mooie boek

    ReplyDelete
  8. Linda Annink - VonkMay 29, 2014 at 4:41 PM

    Wauw wat een verwennerij ♡♡
    Wie weet eentje voor mij ;-) ;-)
    Zo leuk .."mijn" beroep staat er ook in,
    kan ik misschien wel aan de haak voor mijn collega postbezorgers !!!!

    ReplyDelete
  9. Linda Annink - VonkMay 29, 2014 at 4:47 PM

    Wauw wat een verwennerij ♡♡♡
    wie weet wel eentje voor mij ;-) ;-)
    Zo leuk..."mijn" beroep staat er ook in,
    kan ik misschien wel voor mijn collega postbezorgers aan de haak !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Linda Annink-VonkMay 29, 2014 at 4:55 PM

      Sorry dubbel...er ging iets mis :0
      Een reactie is natuurlijk genoeg ;-)

      Delete
  10. Jippie, twee keer kans! Ik doe mee.
    Groetjes, Jannie

    ReplyDelete
  11. Wow weer zo'n geweldig boek. Leuk hoor deze give-away, ik doe mee!

    ReplyDelete
  12. Echt super leuk. Ik doe mee :-)

    groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  13. Wat leuk, tuurlijk wil ik ook meedoen aan deze giveaway.... groeten Francien

    ReplyDelete
  14. Super!! Leuk!! Uiteraard loot ik graag mee!!

    ReplyDelete
  15. Hoe komen ze er toch op. Zo leuk en herkenbaar. Ik loot graag mee.

    ReplyDelete
  16. Wat leuk! Die wil ik natuurlijk wel winnen!

    ReplyDelete
  17. Super,gaaf ,waag een gokje ,wat een super leuke give away

    ReplyDelete
  18. Natuurlijk waag ik heel graag een kansje! Zoveel leuke beestje staan er in, echt gaaf!

    ReplyDelete
  19. Wat een mooe give away, ik waag graag een gokje.

    ReplyDelete
  20. Geweldig!
    Ik ben helemaal verliefd op het aapje en de kangoeroe-postbode.
    Leuk idee zo allemaal diertjes een beroep laten uitoefenen :)
    Ik doe graag mee om het boekje te winnen.

    Groetjes Elisa

    ReplyDelete
  21. Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee :)

    ReplyDelete
  22. super give away, ik doe graag mee, ik vind het schaapje een schatje

    ReplyDelete
  23. Gaaf!! Ik doe mee!
    Groetjes Simone

    ReplyDelete
  24. Ik doe GRAAG mee :) :)

    Duimen draaien weer!

    Groetjes Henrike

    ReplyDelete
  25. Geweldig !!! Ik doe héél graag mee. Nu maar duimen dat ik bij de gelukkigen ben.

    Groetjes Fieke

    ReplyDelete
  26. Super! Ik doe heel graag mee! :)

    ReplyDelete
  27. Ik doe héél graag mee en volg je allange tijd met bloglovin :)

    ReplyDelete
  28. Leuk, ik doe graag mee! Groetjes Carina

    ReplyDelete
  29. Ja ik doe heel graag mee voor dit leuke boekje.

    ReplyDelete
  30. Ik waag een gokje en hou de vingers gekruist tot zaterdag, zo'n leuk boekje....

    ReplyDelete
  31. Ik doe graag mee... Vind de diertjes supergrappig

    ReplyDelete
  32. Weer zo'n leuk boekje, ik doe graag mee voor dit boekje. Vind vooral de eekhoorn en het clowntje erg leuk.
    Groeten Bep

    ReplyDelete
  33. Een superleuk boek. Ik zou graag kans maken.

    ReplyDelete
  34. Oh, lijkt me een vreselijk leuk boek. Doe heel graag mee.

    ReplyDelete
  35. Jaaa die wil ik wel graag winnen! :)

    ReplyDelete
  36. Leuk, ook ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  37. Oh, wat fijn! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  38. Er staan wel 40 wachtenden voor mij, maar ik zet mijn naam toch maar onderaan bij in het lijstje! Je weet maar nooit?

    ReplyDelete
  39. Ik zeg hetzelfde als Lot Begot staan veel wachtende voor mij maar toch maar even proberen.... Nee hebt je Ja kan je krijgen!!!
    Hele Leuke GIveaway trouwens!

    Groetjes Aafke

    ReplyDelete
  40. ooew ik zou graag mee willen doen , zo leuk ^^

    ReplyDelete
  41. Wauw, deze wil ik echt heel graag winnen :-)
    Dus ook ik doe gezellig mee!!!

    ReplyDelete
  42. Wauw, leuk, ik zou ook graag een gokje wagen........

    ReplyDelete
  43. Ik waag ook een poging................. wie niet waagt, wie niet wint toch?

    Groetjes Ineke

    ReplyDelete
  44. Wat een leuke give away, ik waag ook graag een gokje, spannend!

    ReplyDelete
  45. Ik doe graag mee. Wat een actieve diertjes zeg, super leuk boek.

    ReplyDelete
  46. Wat een leuk boek! Natuurlijk wil ik een gokje wagen want dan heb ik misschien weer een nieuw project haken voor in de auto, straks op weg naar Oostenrijk.:-) :-)
    Groetjes met zomersproetjes,
    Sandra

    ReplyDelete
  47. Het blijft superleuk om zo'n vrolijke diertjes te haken, dus doe ik heel graag mee voor dit nieuwe boekje.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    ReplyDelete
  48. 't is al lang geleden dat ik een amigurmumi haakte, dus dit boekje zou echt van pas komen want dan maak ik er 1 uit, beloofd!

    ReplyDelete
  49. superrrr ,weer zo'n leuke giveaway!!!
    en wat een leuk boekje is dit.. ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  50. Gaaf. Deze zou ik graag winnen.

    ReplyDelete
  51. super leuk die wil ik graag winnen

    ReplyDelete
  52. wat een supergaaf boek, ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  53. Gaaf! Haakboekjes kopen is altijd al leuk. Maar er een winnen is natuurlijk leuker :-)

    ReplyDelete
  54. Echt een super mooi boek. Graag doe ik mee. Ik ben helemaal verzot op amigurumi.

    ReplyDelete
  55. Oh, wat geweldig weer! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  56. Natuurlijk waag ik deze kans, wat een leukerdje weer!

    ReplyDelete
  57. wauw wt leuk!! Die wil ik graag winnen :)

    ReplyDelete
  58. Ze zijn allemaal zo leuk. Ik doe graag mee.
    Wie weet. Misschien heb ik geluk.

    ReplyDelete
  59. Wat een gaaf boekje weer. Petje af hoor om steeds weer zulke leuke dingen te verzinnen.
    En complimenten voor de fotografie natuurlijk

    ReplyDelete
  60. Zo'n mooi boek, daar wil ik ook een gokje wagen!

    Groet, Corine

    ReplyDelete
  61. Jaahaaa wat leuk! Heerlijk amigurumi...dat haakt zo lekker! Ik doe daarom graag mee!

    ReplyDelete
  62. Wat een geweldige beestjes staan er in dit nieuwe boek. Top dat een paar van de patronen van die leuke wedstrijd nu in een boek zijn verzameld. Als echte fan van de Zoomigurumi lijkt dit boek me ook geweldig. Ik waag graag een kans.

    Fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  63. Ziet er een superleuk boek uit, dus ook superleuke give-away, ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  64. Ik wil ook meedoen. Super giveaway!

    ReplyDelete
  65. Hi Annemarie,

    Ik doe heeeel graag weer mee!

    Diyang

    ReplyDelete
  66. Wat ontzettend leuk! Ik doe graag mee met deze giveaway :-)

    ReplyDelete
  67. Wauw natuurlijk wil ik ook graag meedoen! Fijne dag nog vandaag! Groeten van Ingrid

    ReplyDelete
  68. Wat een super leuk boek! Ik loot heel graag mee :)

    ReplyDelete
  69. Oooh... wat 'n leuke patroontjes, super! Ik heb even een haak-dipje gehad... maar als ik al die grappige diertjes zie, dan heb ik er weer helemaal zin in!! Ik haakte wel enkele geluks-cactusjes (ze staan op m'n blog) dus wie weet... Duimen omhoog!!!

    Groetjes, Saskia

    ReplyDelete
  70. Oh wat een superleuk boek! Geeft net even meer uitdaging dan vele andere haakboekjes. Ik doe graag mee! :)

    ReplyDelete
  71. Ik waag mijn kans het AAPJE is super !!
    Groetjes clo

    ReplyDelete
  72. Heel erg knap ontworpen zeg. Ik ben gek op diertjes haken en deze patroontjes vind ik fantastisch. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  73. waua wat een prachtige give away. wil graag een kans maken op dit prachtige boek.

    ReplyDelete
  74. Leuke actie, ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  75. Wauw, dit lijkt mij een super leuk boek! Dankjewel voor de give away! Graag maak ik kans!

    ReplyDelete
  76. Poging drie, dit zou echt heel leuk zijn voor peuterspeelzaal IKKE, zodat wij weer leuke verhaaltjes kunnen vertellen aan kleine Chaamsr peutertjes.

    ReplyDelete
  77. Wauw, daar staan echt super mooie diertjes in. Daar doe ik graag aan mee!
    Groetjes Monique

    ReplyDelete
  78. Helemaal leuk!!! Ik doe graag mee
    Ze zijn zo leuk om als cadeautjes te haken voor lieve vrienden.

    Spannend hoor! X Dinaz ♥

    ReplyDelete
  79. Super leuk!!! Ja ik doe heel graag mee voor dit leuke boekje.

    ReplyDelete
  80. Wat een superleuk boek! Ik waag graag eens een kansje...
    Groetjes, Karen

    ReplyDelete
  81. Als supergrote fan van Amigurumi MOET ik gewoon mee doen aan deze giveaway ;-)

    ReplyDelete
  82. wat leuk!!! ik wil graag meedoen als ik niet te laat ben.....groetjes Eugenie

    ReplyDelete
  83. Ik doe graag mee hoor! Wat een leuk boekje!

    ReplyDelete
  84. aub ja ik doe ook graag mee, vanessa

    ReplyDelete
  85. Geen idee welke zaterdag er bedoeld wordt, dus ik hoop maar dat het komende zaterdag is en niet afgelopen zaterdag, want ik doe heel erg graag mee!! Groetjes, Dieuwke

    ReplyDelete
  86. oh ja, ik waag graag mijn kans!

    ReplyDelete
  87. is de winnares al bekend?? zoja; dan jammer voor mij want dan kan ik niet meer meedoen. als het niet zo is wil ik heel graag meedoen!! ik zou zo graag dit boekje winnen want ik heb al heel veel uit Zoomigurumi gehaakt, ook van Joke Vermeiren. ik hoop dus dat ik nog mee kan doen!

    ReplyDelete