Wednesday, May 14, 2014

Holiday





















Afgelopen week was ik met vakantie, en omdat ik niet al te veel mee wilde nemen liet ik de vulling en mijn stopnaald thuis. Ik nam wel voldoende katoen mee en een paar haaknaalden, en het resultaat zie je hierboven. In deze berg zitten een aantal amigurumi verstopt. Ik hoop dat ik zelf nog weet wat bij elkaar hoort :-) Ik ga er vandaag maar eens mee aan de slag, want alhoewel ik terug ben van vakantie ben ik nog wel een weekje vrij. Een fijne dag gewenst allemaal!

Last week I was on holiday, and because I didn't want to bring to much stuff I left the fyberfill and my needle at home. I did bring enough cotton and a few crochet hooks, and you can see the result up here. There are a few amigurumi hidden in this heap of yarn. I hope I remember what part belongs to who :-) I'll start working on it today, because although I'm back from holiday I still have another few days off. Have a lovely day everyone!

8 comments:

  1. Soms kan het heel verrassend zijn wat eruit komt als er niet bijbehorende delen aan elkaar worden gezet!! Wie weet ontwerp je wel een nieuw patroon!!Veel plezier

    ReplyDelete
  2. Je maakt ons wel nieuwsgierig naar wat er uit deze berg tevoorschijn komt. Zelf heb ik vorig jaar ook zo'n berg meegenomen na de vakantie, maar die wacht nog steeds op het vervolg.

    Succes met het ontrafelen van de berg en het afmaken van de ? :)) Margaret

    ReplyDelete
  3. Hier haak ik dus meestal (letterlijk!) af! Pfft, al die draden netjes wegwerken is echt niet favoriet bij mij. Ben benieuwd wat je allemaal in elkaar zet. Zag dat er weer een nieuw amigurumi boekje op de markt is verschenen met op de omslag een fiere dame, zij had volgens mij rood/wit gestreepte kniekousen aan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha Patricia, gelukkig is dit niet 1 ding, dus ik kan ze stuk voor stuk in elkaar zetten en af en toe wat wegleggen. Dat scheelt :-)

      Delete
  4. Welcome back, hope you had a wonderful time! Can't wait to see what this heap of yarn will become ;-). Have a cozy evening! Nata xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Natas! I had a great time :-) Have a lovely evening too!

      Delete