Friday, November 29, 2013

First package!

























Zojuist (nu al!) kreeg ik het eerste pakje binnen en tot mijn grote verrassing zaten er 30 gehaakte knuffels in. Ze zijn gemaakt door Anneke en gaan allemaal naar de kinderen in Roemenie. Anneke, dankjewel! Wil je ook gehaakte knuffels of iets anders gehaakts insturen? Lees dan dit bericht (klik hier).

I just received the first package (already!) and to my big surprise there were 30 crocheted toys in it. They were all made by Anneke and they will all go to the children in Romania. Anneke, thank you! Do you want to send in crochet toys (or other crochet items) as well? Then read this post (click here).

6 comments:

  1. wat leuk en snel zeg!!!!
    ik heb je aktie ook gelinkt op mijn blog.. wie weet levert het nog meer deelnemers op!
    das alles wat ik kan doen, helaas geen tijd om nog wat knuffels voor je te haken voor eind december.

    ReplyDelete
  2. You'll make some child very happy this Christmas.

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat veel mooie haakknuffels!!!

    ReplyDelete