Tuesday, November 26, 2013

Carrot Bunny

 





♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here for more free patterns - Klik hier voor meer gratis patronen

Ik vond het patroontje van dit Wortel Konijn onlangs op internet, en ik vond het er zo schattig uitzien dat ik nog dezelfde avond een heb gemaakt. Een heel makkelijk patroon, ook al is het in het Engels. Klik hier om er naartoe te gaan.
Overigens heb ik op mijn vorige blogbericht (klik hier) een aantal reacties gehad. Helaas heb ik nog niet de katoen gevonden voor Margo, maar wel een aantal handige tips die ik heb doorgestuurd naar Margo. Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Als je trouwens deelnemer bent van Link Your Stuff, vul je dan de enquete rechts boven nog in? Dat zou ik erg fijn vinden. Een fijne avond gewenst!

I found the pattern of this Carrot Bunny just recently on the internet, and I thought it looked so cute that I made a Carrot Bunny on the same evening. It's a very easy pattern, it's in English. Click here to go there.
About my previous blog post (click here), I had a few responses. Unfortunately I didn't find the right cotton for Margo, but I did get a few emails with very useful information that I forwarded to Margo. Thanks a lot for your comments!
If you are a participant of Link Your Stuff, would you be so kind to fill out the questionnaire in the right side bar? I would very much appreciate it. Have a lovely evening!

5 comments:

  1. Thank you for this sharing! I'm very glad you like my pattern :)

    ReplyDelete
  2. Leuk patroontje. Hopelijk lust het paard van Sinterklaas de wortel zo ook :)

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete

Blogger Widget