Thursday, September 15, 2011

Welcome!















Hier is het dan, mijn nieuwe blog! Ik hoop dat je hier regelmatig een kijkje komt nemen. Er verandert niets ten opzichte van de vorige blog: ook op deze blog is elke zaterdag een Link Your Stuff en maandag is het Free Pattern Day.
Bij een nieuwe blog hoort natuurlijk een Housewarming-Giveaway :-) Laat hieronder een reactie achter en op 23 september a.s. mogen drie volgers een patroon uitkiezen in mijn Etsy-shop. Veel plezier op mijn nieuwe blog!

So here it is, my new blog! I hope to see you regularly on this blog. Nothing changes with regard to my old blog: on this blog there will also be a Link Your Stuff every Saturday and every Monday it's Free Pattern Day.
With a new blog comes a Housewarming-Giveaway :-) Leave a comment on this post and on the 23rd of September three followers can choose a pattern from my Etsy-shop. Enjoy my new blog!

92 comments:

  1. *Klopt af* Ik ben de eerste! Proficiat met je nieuwe blog! Ik zou héél graag eens winnen!

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe blog! Je hebt altijd leuke dingen, dus ik heb je nieuwe site gelijk maar opgeslagen!

    ReplyDelete
  3. Ook hier ga ik je volgen. Ziet er hier altijd zo vrolijk uit. En ik zal vast niet de enige zijn;-).

    ReplyDelete
  4. Ik ga je ook zeker hier volgen, ik vind het altijd erg leuke dingen die op je blog staan(dankzij jouw blog heb ik ook de wolwinkel Knotten in Delft gevonden toen wij daar een weekendje waren ;-))

    ReplyDelete
  5. Wauw! Wat een leuke blog weer en wat een werk om een nieuwe blog te maken! Leuk hoor! Ik blijf je volgen (je staat in mijn favorieten) groetjes van Judith

    ReplyDelete
  6. Ik kom er ook weer bij! Ik dach al...je gaat toch niet stoppen? Maar pffff, gelukkig ben je alleen maar verhuisd:)

    ReplyDelete
  7. Oef, ik dacht al... gaat ze nu volledig verdwijnen?!? Leuk deze 'nieuwe' blog! Gelukkig voor ons ;-)

    Ik doe dus heel graag mee en hoop er eentje te winnen, zal een link zetten op mijn lekkerbekkeblogje;-)

    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  8. Beste Annemarie,

    ik moet zeggen, deze naam is veeeeel toepasselijker!
    Ook met deze blog wens ik je heel veel succes.

    groetjes, Anouk

    ReplyDelete
  9. Dit trouwe schaapje blijft je volgen - ik maak er melding van op mijn blogje!

    ReplyDelete
  10. hi! i rearly love your blog, so i will follow now this one ;o) liefs, nico

    ReplyDelete
  11. Succes met je 'nieuwe' blog, ik snuffel er nog even lekker op rond!

    Groetjes,
    Andina

    ReplyDelete
  12. Grappig,mijn dochter(10) zei gisteren nog over jou blog, daar staan allemaal 'breidingen'op?
    Dus ik zei; ja wel een beetje raar, het heet breiblog maar gaat over haken!
    Moet nu dus helemaal goed komen met jou nieuwe HAAKBLOG..

    Groetjes Ymie

    ReplyDelete
  13. Succes met je nieuwe blog, ik blijf je volgen. LEUK!

    ReplyDelete
  14. Leuk je nieuwe blog ik ga je zeker volgen.
    En ik ben ook volger geworden kom je ook bij mij een kijkje nemen.
    Veel succes en groetjes van
    Sandracreaties.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. he wat leuk, natuurlijk volg ik je ook hier! gefeliciteerd met je nieuwe start en natuurlijk veel haakplezier!

    ReplyDelete
  16. Dat was een super klein stapje. Ach, af en toe bewegen is best goed voor een mens ;-)
    Ik doe wel graag mee hoor, met de give-away!
    Veel succes met het nieuwe blog (maar dat zal wel lukken gezien het succes van het vorige blog)

    ReplyDelete
  17. ik schrok van je berichtje op je breiblog, maar er is een goed alternatief gelukkig! :)

    ReplyDelete
  18. Long life to your new blog!!! Kindest greetings from Paris!

    ReplyDelete
  19. Veel succes met je 'nieuwe' blog! Haken is veel leuker, ik geef je groot gelijk! ;-)

    ReplyDelete
  20. pfff, gelukkig het is alleen maar een verandering. Ik was je juist gaan volgen om de mooie gehaakte dingen. Maar je hebt wel gelijk deze naam is beter voor wat je nu doet. En ja ik doe graag mee voor de give-away.groetjes Maaike

    ReplyDelete
  21. gevonden !!
    Nu niet te veel meer van hobby veranderen hé ;) !

    uiteraard doe ik graag mee !

    ReplyDelete
  22. Ik heb je blog net ontdekt, dus ik ben blij dat je onder een andere naam doorgaat! Groetjes Deborah

    ReplyDelete
  23. Gefeliciteerd met je nieuwe blog!!!!!

    Liefs,
    Hanneke

    ReplyDelete
  24. Viel Freude, mit dem neuen Blog.
    Ich werde auch hier, wieder lesen kommen.;O)
    Liebe Grüße,*Manja*

    ReplyDelete
  25. Ik ben gelijk weer volger geworden (en vele anderen). Leuke give-away! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  26. Dan gaan we deze toch gewoon volgen! Breien, haken, alles is leuk, zolang we maar creatief bezig zijn!
    Ga zo door!

    ReplyDelete
  27. Wat leuk, nu een echte haakblog. En het ziet er nog "vertrouwd" uit.
    Heel veel succes en er zullen vast en zeker nog heeeel veeeeel volgers overstappen. Allemaal haakverslaafden ;-)

    O ja, ik doe natuurlijk heel graag mee met jouw Give Away. Nu maar duimen.

    Groetjes, Liane

    ReplyDelete
  28. Natuurlijk ga ik je hier volgen, ik schrok in eerste instantie wel want ik dacht dat je helemaal ging stoppen maar gelukkig is dat niet het geval. Gefeliciteerd en veel succes met je mooie nieuwe blog.

    ReplyDelete
  29. Yeah! I love your blog and your patterns and your creative goodness...I was worried you were going away...THANK YOU for staying!!!

    ReplyDelete
  30. Gefeliciteerd met je nieuwe blog en ook hier ga ik je vogen.

    Groetjes, Gonny

    ReplyDelete
  31. Gefeliciteerd met je nieuwe blog!
    Hopelijk komen er komen er net zoveel of meer mooie juweeltjes als op je breiblog ;)

    Liefs Tasj

    ReplyDelete
  32. Ik keek al regelmatig op je breiblog, dan kan ik hier natuurlijk niet achterblijven.
    Ik ga alvast even snuffelen tussen de patroontjes ;-)

    ReplyDelete
  33. Good luck for your new Blog.
    I hope you visit my Blog too.

    Greetings Nicole

    ReplyDelete
  34. Gefeliciteerd met je nieuwe blog! Ik zat net van de week nog te denken: hoezo breiblog?, ik had dat verder niet uitgezocht, maar het antwoord is er dus vanzelf gekomen! Ik ga je hier ook weer volgen. Groetjes Anne-Marie (oh ja, met die give-away doe ik graag mee, misschien heb ik eens geluk!)

    ReplyDelete
  35. I am glad you are not stopping blogging which is what I thought at first! I love reading your blog and it is great practise for me learning Dutch :)
    And a free pattern would be another great way to help me learning to crochet!

    ReplyDelete
  36. Even dacht ik dat je helemaal zou verdwijnen, maar gelukkig niet! Gefeliciteerd met je nieuwe blog en ook hier ga ik je weer volgen.

    ReplyDelete
  37. Leuk zeg, je nieuwe blog. Ik volg je alweer. groetjes sandra

    ReplyDelete
  38. Congrats to the new blog!
    Wishing you much fun with it!

    ReplyDelete
  39. Ik blijf je volgen.
    Groetjes Miriam

    ReplyDelete
  40. ja hoor..ik ga ook weer meevolgen :)

    groetjes Anna.

    ReplyDelete
  41. it's a lovely new blog...happy to follow you here and good luck with everything!
    M

    ReplyDelete
  42. Gefeliciteerd met je nieuwe blog en ben volger geworden en natuurlijk maak ik graag gebruik van Link your stuff, ik doe graag mee met de give away!!

    ReplyDelete
  43. Natuurlijk wil ik ook je nieuwe blog volgen. Een van mijn vaste rituelen op zaterdag ochtend voor het hockeyen van de kids was link your stuff. Nu ga ik dat graag op vrijdag doen!! Ik doe graag mee met de give away. Succes met je haakbezigheden.

    ReplyDelete
  44. Hoi Annemarie,

    Gefeliciteerd met je nieuwe blog!
    Ik blijf je volgen hoor en heb een en ander weer gelinkt.
    Ik mail je even :-)

    groetjes van Margreet

    ReplyDelete
  45. So glad to see you are still continuing to blog. I got worried for a moment! x

    ReplyDelete
  46. Annemarie, ik kan JOUW EMAILADRES nergens vinden!
    Mail mij even als je wilt please????

    ReplyDelete
  47. Pfoe...ik was even bang dat je echt ging stoppen. Maar hier kan ik hééél goed mee leven, hoor. Ik blijf je volgen naar hier.

    ReplyDelete
  48. Olá! Estive aqui e já sou seguidora de seu novo blog.
    Abraços, Elisabeth Arruda

    ReplyDelete
  49. Congrats on a new blog!!Wishing you lots and lots of fun filled blogging years!!

    ReplyDelete
  50. Congrats, Annemarie! Good luck in everything you do :D

    ReplyDelete
  51. Good luck with the new blog. I have only been crocheting for a few months, but already I am hooked. I can't wait to see what other great ideas you come up with.

    ReplyDelete
  52. Van Harte met je nieuwe blog.
    Ook hier volg ik je graag.
    Ik laat dan wel bijna geen berichtjes bij je achter maar ben er wel.
    Groetjes Brigitte

    ReplyDelete
  53. Toen ik je berichtje las op je breiblog ben ik gelijk naar deze blog gegaan en heb me weer aangemeld. Succes met je haakblog.

    groetjes Diane

    ReplyDelete
  54. wat een leuke blog heb je aangemaakt.
    ik heb met plezier gelezen.
    groetjes esther

    ReplyDelete
  55. zeer mooie blog heb je, ik volg je

    Mvg sarah

    ReplyDelete
  56. Hoi!
    Ik ben er ook weer!
    Ik blijf je gewoon volgen hoor ... Zo makkelijk kom je niet van me af! Hihi
    Succes met je nieuwe naam!

    Groetjes
    San

    ReplyDelete
  57. Congratulations and good luck to your new blog! I will follow you here!
    Sunny wishes! Teje

    ReplyDelete
  58. Gefeliciteerd met je blog! Je hebt er weer wat moois van gemaakt! Natuurlijk blijf ik je hier ook volgen ;))

    Veel plezier met dit blog en het bloggen...maarja niet te vergeten het haken he ;)

    groetjes Esther

    ReplyDelete
  59. Proficiat met je nieuwe blog..heb me direkt terug aangemeld als volger...en zou graag meedoen aan de give away ...

    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    ReplyDelete
  60. Veel plezier van je nieuwe blog; ik heb dat in ieder geval altijd wel! Groetjes Nardy

    ReplyDelete
  61. Gelukkig is (bijna) alles hetzelfde gebleven!

    ReplyDelete
  62. ook hier ga ik je volgen :-) en ik maak graag een kansje op je give away ;-)

    Groetjes,Marianne

    ReplyDelete
  63. Hallo Annemarie,
    Goede keuze! Goed uitgevoerd, ik kan me zo voorstellen dat je dit gedaan hebt! Gefeliciteerd met je nieuwe blog met je eigen zo herkenbare stijl!
    Groetjes

    ReplyDelete
  64. Gefeliciteerd met je nieuwe blog!
    Ik blijf je zeker volgen en doe graag mee met de giveaway!
    Veel blogplezier.

    ReplyDelete
  65. Gevonden! En ook meteen gevolgd. Ik doe graag mee voor de give away.

    ReplyDelete
  66. Congratulations on the new blog!
    I hope you'll be very happy here.

    I'm following and off to change the old link!

    ReplyDelete
  67. Tuurlijk ga ik met je mee. Je hebt een geweldige blog!!!! Vroeg me laatst al af hoe het zat met breien en haken!! Ik ben ook haakfan! groetjes, Karin

    ReplyDelete
  68. Woepedooo!! baie welkom en baie geluk met jou nuwe blog, Annemarie!

    ReplyDelete
  69. Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe blog Annemarie^_^

    ReplyDelete
  70. I´m also here and I follow your new blog:))....
    kisses from croatia:))...
    M

    ReplyDelete
  71. Ik hoef niet mee te doen met winnen, maar wil je wel heel veel succes en plezier wensen bij je nieuwe blog!

    ReplyDelete
  72. Hey, Leuk !
    Spijtig dat er in België (Antwerpen) niet zulke leuke workshops zijn :(
    Delft is nogal ver ...
    Alvast een leuke candy en ik hoop datk een goede kans maak :)
    Grtjs
    Hellen
    (hellensenden at hotmail dot com)

    ReplyDelete
  73. Leuk die nieuwe blog!
    Iedereen gaat je nu natuurlijk hier ook volgen; ME TOO!!!
    Ik wens je veel plezier en creativiteit met/voor/door je nieuwe blog!
    liefs, Maaike

    ReplyDelete
  74. whoopwhoopiedoo ! leuk! ik ben natuurlijk volger!en zo'n gratis patroontje, wie ziet dat nu niet zitten ;-) veel succes!

    ReplyDelete
  75. inderdaad, deze naam past op dit moment beter bij wat je doet! Gefeliciteerd en wij kunnen alleen maar hopen dat je op dezelfde weg doorgaat met bloggen!!

    groetjes Ria

    ReplyDelete
  76. Hip Hip Hurra - there it is...your new blog! I wish you a lot of fun with this new one, tons of lovely readers and many nice comments :).

    Enjoy it!

    Lieve groetjes uit Duitsland & en een prettig weekend!

    ReplyDelete
  77. your blog is amazing - I love your designs. new follower from the firday blog hop. I love crocheting, but have not done much recently. Check out my blog there is a post with a tree ear my house that has been crochetted all over!!! just search for crochet tree. I hope you like my blog and become a follower too! www.p-art-y.blogspot.com I would love to win your prize!! carelys at yahoo dot com

    ReplyDelete
  78. Gefeliciteerd met je nieuwe blog! Ben benieuwd naar al het moois dat weer langs komt....

    ReplyDelete
  79. Hoi Annemarie,je heb precies de goede foto neergezet van mij bij Link your stuff,ik ben niet zo'n ster op de pc,ga zo weer even proberen om jou button te plaatsen op mijn blog ;-)En aan de Give-away doe ik graag mee!!

    ReplyDelete
  80. gefeliciteerd met je nieuwe blog. Op je oude blog keek ik al regelmatig maar nu heb ik me dus als volger aangemeld zodat ik nog beter kan volgen wat je allemaal maakt. Ook wil ik graag meedoen met je give away

    ReplyDelete
  81. gefeliciteerd met je nieuwe haakblog. ik haak graag met je mee, dus ik doe zeker mee met deze giveaway!

    rosanne

    ReplyDelete
  82. proficiat met de verhuis!
    ik maak alvast reclame voor je nieuwe site op mijn blogje! en ik doe natuurlijk graag mee aan je give-away

    ReplyDelete
  83. Ga je ook hier volgen hoor, leuke give away!

    ReplyDelete
  84. Like your new blog. I linked up this week. :)

    ReplyDelete
  85. Gefeliciteerd met je nieuwe 'huis' (zo voelt het bijna). Toepasselijke naam en iedereen zal je ook hier wel weer volgen. Zo ook ik! Succes!

    ReplyDelete
  86. Gefeliciteerd met je nieuwe blog, ik schrok eerst wel even toen ik las dat je ging stoppen, maar ben heel blij dat je op een ander blog verder gaat.
    Veel succes met je 'nieuwe' blog.

    Groetjes Angela

    ReplyDelete
  87. Gefeliciteerd met je nieuwe blog, ik ben meteen overgestapt! Ik doe ook graag mee voor de give away!

    ReplyDelete
  88. Ik was inmiddels ook al overgestapt van je brei naar de haakblog. Gefeliciteerd met je nieuwe "huis".
    En ik doe natuurlijk graag mee met de verloting van een patroontje want ze zijn erg leuk allemaal!

    Groetjes,
    Marièlle

    ReplyDelete