Thursday, September 29, 2011

Elle!














Soms gebeuren er van die dingen waarvan je denkt: hoe kan dat nou? Dit is een van die dingen: vanmorgen ontdekte ik dat mijn Etsy-winkel op de website van de Zweedse Elle staat. Is dat niet ENORM gaaf? :-) Klik hier om naar het artikel te gaan.

Sometimes things are happening in a way that make you think: how's that possible? This is one of those things: this morning I found out that my Etsy-shop is on the website of the Swedish Elle. Isn't that SUPER cool? :-) Click here to go to the article.

21 comments:

  1. Hoe kwam je daar nou achter? Dit is echt gaaf en een stukje erkenning van je mooie werk en ontwerpen: Verdiend!

    ReplyDelete
  2. Wow, dat is echt te gek zeg!
    Gefeliciteerd!

    Groetjes, MGB

    ReplyDelete
  3. Jij hebt natuurlijk in je goede zweeds een reactie teruggestuurd! Gefeliciteerd en ik ben benieuwd of je er nog achter komt hoe ze aan je zijn gekomen. Top!

    ReplyDelete
  4. da's echt flippen , hahaha ! ben eens benieuwd of ze jou dit laten weten :-) keitof :-)

    ReplyDelete
  5. Super de luxe, gefeliciteerd! Bijzonder medium hè, dat internet... Groetjes Anne-Marie

    ReplyDelete
  6. Lang leve google translate! Leuk joh

    ReplyDelete
  7. waw zeg!!! dat is echt iets om fier over te zijn!!! schitterend gewoon, proficiat!

    ReplyDelete
  8. Bedankt allemaal! :-) Ik kwam er achter via de statistieken van mijn Etsy-shop. Er kwamen ineens allemaal bezoekers via de Zweedse Elle-site, dus zo kwam ik over het stukje over mezelf. Ik ben nog steeds supertrots! :-)

    ReplyDelete
  9. Wat super leuk! Je raakt nog wereldberoemd ;-)
    Groetjes, Liane

    ReplyDelete
  10. Geweldig!! daar mag je trots op zijn!! wow!!!

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke kroon op je werk joh!!!!! Daar mag je zeker heeeeeeel trots op zijn! TOPPIE!!!!!

    ReplyDelete
  12. Thanks for inviting me to link up!

    ReplyDelete