Monday, July 18, 2011

Update: About A Japanese Book




















Pin It

Deze prachtige tas is gemaakt door Monica van de blog Quilt While You're Ahead. Ik vind 'm echt zo mooi, ik zou 'm graag zelf nog eens maken. Nu is helaas het patroon in het Japans, en dat kan ik niet. Maar gelukkig wist Freubelweb me aan een Japans vertaalschema te helpen. Dat vind je hier. Nu het boek nog, dat zal vrees ik een stuk lastiger worden.

Update: het boek is (met dank aan Isolde voor de tip!) verkrijgbaar in de Etsy-shop Pomadour's Craft Cafe! Daar zijn trouwens nog veel meer mooie boeken verkrijgbaar dus ga er vooral even kijken.

This lovely was made by Monica of the blog Quilt While You're Ahead. I think it's so pretty, I would love to make it myself one day. Unfortunately the pattern is in Japanese, and I can't read Japanese. But fortunately Freubelweb send me the Japanese translations. You can find it here. Now all I need is the book, and that will be a lot more difficult I'm afraid.
Update: the book is (thanks to Isolde for letting me know!) available in the Etsy-shop of Pomadour's Craft Cafe! There are loads of lovely books in that store so go over there and take a look around.

4 comments:

  1. Annemarie, het is echt niet lastig om aan die prachtige Japanse boeken te komen. Op etsy worden heel veel aangeboden. Ik ben erg dol op de shop van Pompadour24 (http://www.etsy.com/shop/pomadour24). Zij heeft heeeeeel veeeel boeken, het moeilijkste is kiezen. Ze verzendt snel en de post tussen Japan en Nederland is ook binnen een week over, verbaast me iedere keer weer.
    De Japanse boeken zelf zijn natuulijk onleesbaar, maar er staan heel duidelijke diagrammen in, waardoor je alles zonder probleem kunt maken. Heb niet alleen haakboeken, maar ook wat boeken met vilten figuurtjes en pompoentjes aangeschaft, kan ik ook prima mee uit de voeten. Succes, en veel plezier!

    ReplyDelete
  2. Wat een super mooi tasje.
    Ik ben heelemaal intoesiast.

    xxx

    ReplyDelete
  3. @Isolde, dankjewel voor de tip! Ik ga meteen even kijken!

    ReplyDelete
  4. Ik kan me helemaal vinden in wat Isolde zegt. Ik ben ook naarstig aan het haken uit een Japans boek van Pompadour24. De haakschema's zijn heel erg duidelijk. Ik ben wel blij met je vertaaltip. Kan altijd van pas komen.
    Succes en veel plezier!

    ReplyDelete

Blogger Widget