Monday, July 18, 2011

Crochet Flower Bag



Deze prachtige tas is gemaakt door Monica van de blog Quilt While You're Ahead. Ik vind 'm echt zo mooi, ik zou 'm graag zelf nog eens maken. Het boek is een Japans boek, het ISBN-nummer is 9784579111138 en daarmee zou je het moeten kunnen vinden als je interesse hebt. Een plaatje van de cover staat hieronder.

This lovely was made by Monica of the blog Quilt While You're Ahead. I think it's so pretty, I would love to make it myself one day. The book is a Japanese book, the ISBN-number is isbn: 9784579111138. You should be able to find it with that number if you're interested in purchasing the book. A picture of the cover of the book is below.



4 comments:

  1. Annemarie, het is echt niet lastig om aan die prachtige Japanse boeken te komen. Op etsy worden heel veel aangeboden. Ik ben erg dol op de shop van Pompadour24 (http://www.etsy.com/shop/pomadour24). Zij heeft heeeeeel veeeel boeken, het moeilijkste is kiezen. Ze verzendt snel en de post tussen Japan en Nederland is ook binnen een week over, verbaast me iedere keer weer.
    De Japanse boeken zelf zijn natuulijk onleesbaar, maar er staan heel duidelijke diagrammen in, waardoor je alles zonder probleem kunt maken. Heb niet alleen haakboeken, maar ook wat boeken met vilten figuurtjes en pompoentjes aangeschaft, kan ik ook prima mee uit de voeten. Succes, en veel plezier!

    ReplyDelete
  2. Wat een super mooi tasje.
    Ik ben heelemaal intoesiast.

    xxx

    ReplyDelete
  3. @Isolde, dankjewel voor de tip! Ik ga meteen even kijken!

    ReplyDelete
  4. Ik kan me helemaal vinden in wat Isolde zegt. Ik ben ook naarstig aan het haken uit een Japans boek van Pompadour24. De haakschema's zijn heel erg duidelijk. Ik ben wel blij met je vertaaltip. Kan altijd van pas komen.
    Succes en veel plezier!

    ReplyDelete