Friday, July 29, 2011

Link Your Stuff!















15 comments:

  1. Dankjewel voor alle lof Annemarie! En wat maak je een reclame voor mij!Zeer gewaardeerd! En ik doe gewoon weer mee want ik vind het zelf zo leuk om elke keer weer alles door te neuzen! Hopelijk krijgen jullie in Nl ook nog wat zon, hier in Turkije is het bloedjeheet! groetjes Ria

    ReplyDelete
  2. Hallo.^^
    Danke, das ich meinen Blog hier zeigen darf!;O)
    ♥-lichst,*Manja*

    ReplyDelete
  3. Jij ook een heel fijn weekend, het begint zo goed met linken en kijken wat anderen allemaal voor moois maken! Dank je daarvoor!

    ReplyDelete
  4. proficiat aan Ria ! De kleurencombinaties zijn fantastisch !

    ReplyDelete
  5. Fijn weekend en ik vind het elke week weer zo leuk om bij iedereen alles te bekijken en ideeën op te doen.

    ReplyDelete
  6. Ik werd door Monique op je blog gewezen. Wow wat een hoop mooi haakwerk zie ik hier!
    Zo inspirerend (:
    Nu zie ik ook link your stuff, dat is nieuw voor mij, kun je me enige uitleg geven over hoe dat in z'n werk gaat?

    Groetjes Levine

    ReplyDelete
  7. Hoi Annemarie,

    EVEN EEN MEDEDELING VAN HUISHOUDELIJKE AARD ;-)
    De code van je party-button klopt niet!
    Mail mij anders maar even (adres staat op mijn blog) dan geef ik je de goede code even door want een html-code kan ik niet in deze reactie plaatsen :-(
    Uiteraard staat de button ook op mijn blog.
    Ik geniet iedere week weer van link your stuff, gezellig met een bak koffie erbij :-) en natuurlijk van al jouw activiteiten.

    Fijne zondag verder.
    groetjes van Margreet

    ReplyDelete
  8. Hoi Annemarie,
    Hoe kan ik die mooie button van jou dan op mijn blog zetten?

    groetjes,
    Judith

    ReplyDelete
  9. @Margreet: dankjewel! Het is dankzij jouw hulp inmiddels opgelost (-:

    @Ludith: je kunt de HTML-code onder het plaatje van de party button kopieren en in een HTML-gadget op je blog zetten. Succes!

    ReplyDelete
  10. Ooooh! I came top! EXCITED!!! I bet it was the baby that did it.

    xxx

    ReplyDelete
  11. dat heb ik geprobeerd, maar het werkt niet. Hij zegt dat er tekens inzitten die niet mogen. Als ik er een stukje uitknip (wat in mijn ogen een link is), zegt hij dat het gadget niet werkt ofzo...

    ReplyDelete
  12. het is gelukt! Hij staat erop.

    ReplyDelete
  13. Thank you for the invite to your party, but unfortunately, I missed it. Any chance you can add a google translator button?

    ReplyDelete
  14. Altijd leuk die "link your stuff"! afgelopen vrijdag had ik even wat anders te doen..
    bij je button staat trouwens dat link your stuff 'every saturday' is?
    Prachtige blog heb je! Heel erg inspirerend! Als je het goed vind ga ik een linkje naar je plaatsen op mijn blog. Vind je dat goed?
    Groetjes, Charlotte

    ReplyDelete