Wednesday, July 27, 2011

Fun!

















Deze poefs kwam ik onlangs tegen in een meubelzaak. Ik vond ze ontzettend leuk en dacht dat ze heel zacht zouden zijn want zo zien ze er wel uit. Maar toen ik ze probeerde te verplaatsen voor de foto kwam ik er achter dat ze helemaal niet zacht zijn. Ze zijn best hard en je kunt er heel goed op zitten zonder half op de grond te eindigen (-: Ik weet bijna zeker dat ze gebreid zijn en het lijkt zelfs een beetje op dit patroon wat ik ooit uit probeerde. Dat patroon was heel makkelijk dus voor wie nog een leuke poef zoekt, het is zeker het proberen waard. Hier is trouwens een haakpatroon van een poef van dezelfde site.

I saw these footstools just recently in a furniture shop. I like them very much and I thought they were very soft because they look very soft. But when I tried to move them for the picture I found out they weren't soft at all. They are quiet hard and you can sit on them pretty comfortable without ending up on the floor (-: I'm pretty sure they are knitted and they even look a bit like this pattern that I tried once. That pattern was really easy, so if anyone is looking for an easy knitted footstool they should really give that pattern a try. By the way, here's a crochet pattern of a footstool from the same website. 

5 comments:

  1. Ze zullen best met zwaar materiaal gevuld zijn voor de stevigheid.

    ReplyDelete
  2. O, en ik vìnd ze toch zo leuk joh !!
    Het enige nadeel is voor mij dat ik er wel op kan gaan zitten maar dan weer op staan ho maar .
    Daar zijn mijn botten en gewrichten niet soepel genoeg meer voor .
    Ik moet het wat hogerop zoeken .
    Lieve groet ♥RINI♥

    ReplyDelete
  3. Dat ziet er leuk uit! Het heeft wel wat zo'n stapel bollen bij elkaar.
    Ik vraag me wel af waarmee die poef gevuld zou zijn.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Erg gaaf Annemarie. Zie een workshopidee groeien :-)

    ReplyDelete