Sunday, July 3, 2011

*** Closed *** Birthday Giveaway! *** Gesloten ***











Vandaag ben ik jarig en bij een verjaardag hoort een giveaway! Daarom geef ik een van de patronen uit mijn Etsy-shop weg. Klik hier en kijk welke patronen er zijn. Laat op 3 juli een reactie achter op dit bericht waarin je zet welk patroon je wilt hebben. Op 4 juli maak ik de winnaar bekend. Een fijne dag allemaal!
p.s. de cupcake van de foto heb ik niet zelf gemaakt. Het hoort bij dit patroon (je kunt dit patroon alleen zien als je een gratis account aanmaakt bij Lionbrand).

Today is my birthday and with a birthday comes a giveaway! That's why I am going to give away one of the patterns from my Etsy-shop. Click here to see what patterns there are. Leave a comment to this post on the 3rd of July and tell me what pattern you would like to have. On the 4th of July I'll announce the winner.
p.s. I did not make the cupcake on the picture myself. It belongs to this pattern (you can only see this pattern by creating a free account at Lionbrand).

60 comments:

  1. Goeiemoorgen en gefeliciteerd bij deze.
    Leuk dat je dit doet, en als ik bij mocht winnen ..ik ben gek op kikkers ;-) \fijne zondag en verjaardagsfeest..

    grtjs Petra

    ReplyDelete
  2. Van Harte en een heel fijne dag vandaag.
    Groetjes Brigitte

    ReplyDelete
  3. Van harte gefeliciteerd, Annemarie! Fijne dag! Leuk idee en mocht ik iets winnen - die kikker vind ik toch zo leuk, vroeger woonde ik naast een sloot waar elk voorjaar volop kikkergeluiden te genieten waren - hoort er voor mij helemaal bij.

    ReplyDelete
  4. VAn Harte gefelici-flappert ...fijne dag!!! Geniet ze!!!
    -X- Cinderell@
    Leuk idee deze give away

    ReplyDelete
  5. Hartelijk gefeliciteerd.... Ik doe mee en mocht ik winnen dan zou ik graag de kikker willen want mijn dochter is gek van kikkers...

    Maak er een fijne dag van....

    Groetjes ilse

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag maak ee een mooie dag van!
    Groetjes Simone

    ReplyDelete
  7. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag. En mag ik dan ook vragen hoe jong je geworden bent?
    Of is dat een onbetamelijke vraag?

    En ja dan welk patroon?

    Nou dan ga ik voor de kikker, die vind ik toch echt wel het leukst.

    Groetjes Natasja

    ReplyDelete
  8. Annemarie, een hele fijne verjaardag en maak er een fijne dag van ...ik doe graag mee, en ik ga voor de kikker .....

    Marjo

    ReplyDelete
  9. Annemarie, van harte gefeliciteerd. Maak er een fijne dag van.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  10. Dankjewel allemaal! :-) en voor wie het zich afvraagt: ik ben alweer 36 geworden!

    ReplyDelete
  11. Hiep Hiep Hoera!! Ik ga voor de krokodil!

    ReplyDelete
  12. Gefeliciteerd Annemmarie! Wat een leuk idee een verjaardagskaart give away!
    Ik vind het kikkerpatroon erg leuk!
    Fijne dag verder!
    Groetjes Marloes

    ReplyDelete
  13. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Groetjes Gerrie

    ReplyDelete
  14. Van harte gefeliciteerd en natuurlijk een hele fijne en zonnige dag toegewenst.
    Wat een hele leuke Give Away en daaraan doe ik graag mee. Mijn keuze zou dan vallen op de "Swimming Frog". Groetjes!

    ReplyDelete
  15. Happy Birthday!!
    I love your crocodile pattern

    ReplyDelete
  16. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een fijne dag van!

    ReplyDelete
  17. Hi, wish you a very happy birthday. I would love to have the crocodile pattern if I won. Thanks.

    ReplyDelete
  18. Happy birthday, Annemarie!! Great giveaway! I'd love to have the frog's pattern! Have a lovely day!

    ReplyDelete
  19. Gelukkige verjaardag! Lion Brand heeft ook leuke patronen he. Maar zo'n leuke krokodil, vond ik er nog niet op. Leuk voor de jongens.

    ReplyDelete
  20. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik vind de krokodil echt geweldig, die zou ik wel willen winnen.

    Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag!

    Liefs,
    Hanneke

    ReplyDelete
  21. Van harte gefeliciteerd AnneMarie. Niets steeds piep
    Maak er een fijne dag van.
    Karin

    ReplyDelete
  22. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een leuk idee ook voor een give away :)
    Ik zou het patroon van de krokodil heel erg leuk vinden :)
    Maak er een fijne en feestelijke dag van!
    Lieve groetjes
    Marjo

    ReplyDelete
  23. hi! i wish you a very nicw birthday with lovely friends around you, bye nico

    ReplyDelete
  24. Hoi Annemarie. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat lief dat je iets weggeeft op de dag dat juist jij de kadootjes zult ontvangen.
    Ik doe mee voor de krokodil.
    Fijne dag!!

    ReplyDelete
  25. Hoi Annemarie,
    Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een fijne dag. Ook ik ga voor het kikker-patroon!
    Hartelijke groet,
    Jeanet

    ReplyDelete
  26. Happy birthday to you!!
    Maak er een mooie dag van, de zon laat zich af en toe al zien ;-)
    Liefs,
    Mriek

    ReplyDelete
  27. Een erg leuke verjaardag gewenst!

    Voor het patroontje, graag een groen beest ;) kan gewoon niet kiezen.

    ReplyDelete
  28. Van harte gefeliciteerd en een super verjaardag toegewenst!

    Groetjes,
    Marièlle

    ReplyDelete
  29. Lieve Annemarie,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een hele fijne dag toe en hoop dat je flink in de watten wordt gelegd! ;-)

    Leuk ook dat je 'trakteert' op je verjaardag, ik zou het patroon van het visje kiezen. Zo schattig vind ik die!

    Lieve groeten,
    Loes

    ReplyDelete
  30. gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een zalige dag van !
    Met veel échte taartjes ;) !

    Ik ga voor de zwemmende kikker !

    ReplyDelete
  31. Van harte Annemarie! Wat leuk dat je dit met ons wilt delen! Nog vele gezonde jaren gewenst!



    en oooh jaa..ik vind die krok echt super! Dus daar ga ik dan graag voor! Fijne dag vandaag!

    ReplyDelete
  32. Van harte gefeliciteerd en een hele gezellige dag gewenst!
    Als ik bij de winnaars zit: het kikker patroon

    ReplyDelete
  33. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik wens je een zonnige en gezellige dag toe en dat je maar lekker verwend mag worden ;-)
    De krokodil is wel heel erg leuk :-)

    ReplyDelete
  34. Vroemmmmmm, kom effe langsgescheurd. Gefeliciteerd, fijne verjaardag, geniet ervan!

    Uh, de auto dus ;-))

    Als je uitgefeest bent, kijk dan ook effe bij mijn weggeeffeestje...

    ReplyDelete
  35. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik denk dat ik een neefje heel blij zou kunnen maken met zo'n autootje, dus ik doe mee!

    Groetjes,
    Judith

    ReplyDelete
  36. Gefeliciteerd!! En eh, de kikker. Defenately :-)

    ReplyDelete
  37. Van harte gefeliciteerd! en maak er een mooie dag van vandaag.
    En mocht ik iets winnen mijn neefje is dol op kikkers.

    groetjes, Ingeborg

    ReplyDelete
  38. Un très Bon Anniversaire ! Plein de santé et de bonheur !
    Bises
    Anna

    ReplyDelete
  39. Van harte gefeliciteerd en een fijne, zonnige verjaardag!

    ReplyDelete
  40. Gefeliciteerd! Maak er een super dag van. Mocht ik winnen dan ga ik voor de kikker.

    Groeten Tante Izzy

    ReplyDelete
  41. Happy birthdayyyy!!!!!
    ....mmm If I'll win, I like to receive the crocodile pattern!;)
    Bye Bye
    Mopo

    ReplyDelete
  42. Van harte gefeliciteerd, hoop dat je een hele leuke dag hebt vandaag!

    ReplyDelete
  43. Hartelijk gefeliciteerd! Ik vind het kikkertje wel superleuk!!

    Hoop dat je een fijne dag gehad hebt!

    Groetjes, Antje (@sibbeldientje)

    ReplyDelete
  44. Vanuit Sverige: Hartelijk Gefeliciteerd!!! En ik wil heel erg graag meedoen met jou geweldige give-away! En dan zou ik kiezen voor The Big Eyed Fish ... Die is echt super!
    Geniet van je verjaardag!

    Groetjes San

    ReplyDelete
  45. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Een hele fijne dag nog.

    groetjes Lucie

    ReplyDelete
  46. Hoera!!!!!!!!!!!!!!!! Happy birthday! Het patroontje van het autootje vind ik het mooist!!!

    ReplyDelete
  47. Gefeliciteerd en ik ga voor de auto!

    ReplyDelete
  48. Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag had en wens je veel moois voor je komende levensjaar! Als ik win, dan verkies ik het kikkerpatroontje.

    ReplyDelete
  49. Happy happy birthday! I hope it was a great one :)

    ReplyDelete
  50. Van Harte gefeliciteerd!
    hopelijk ben je flink verwend!

    Ik vind het visje zo schattig :)

    ReplyDelete
  51. Van harte gefeliciteerd alsnog met je verjaardag.
    Ik lees nu pas je blog.
    Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad.
    Jammer dat het niet zo heel warm weer was maar wel droog.
    ik zou graag mee willen doen en ik zou dan graag willen gaan voor de kikker.Ik vind dat zo'n schatje.

    ReplyDelete
  52. Congratulations!!
    If I have a chanse to win -this one will be perfect:
    http://www.etsy.com/listing/76185977/crochet-pattern-big-eyed-fish-english
    My daughter adores it!
    Wish you a lovely day / Eva

    ReplyDelete
  53. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en graag doe ik mee aan je give away, ga voor de swimming frog.

    Groetjes, Truus.

    ReplyDelete
  54. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Het kan nog net, 't is nog geen middernacht!
    Ik waag nog even een kansje. Ik vind het krokodilpatroon wel heel erg leuk. Dat zou ik wel voor mijn zoontje willen maken.
    Groetjes van Corien.

    ReplyDelete
  55. Ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag gewenst!

    ReplyDelete
  56. Go ik ben te laat, maar bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.
    Groetjes en een fijne week.

    ReplyDelete
  57. Gefeliciteerd Annemarie.
    Jammer genoeg 1 dag te laat. Ik lees het nu pas. Ik wens je veel gelukkige dagen in dit nieuwe jaar voor jou.
    Groeten van geri

    ReplyDelete
  58. nog gefeliciteerd! en een mooi nieuw levensjaar gewenst (met veel breiplezier!)

    ReplyDelete