Saturday, September 24, 2022

Crochet Bunny


 














Ik begon laatst vol goede moed aan een mooi patroon van een konijn. Maar het ging al snel mis. Ik keek televisie, kletste hier en daar wat en opeens was ik de draad helemaal kwijt. Maar toch kwam het hoofd af, maar toen werd het lichaam onevenredig groot. Dus ik besloot een ander patroon voor het lichaam te gebruiken. Maar toen was het hoofd ineens weer te groot (haha). Dus toen het hoofd maar weer half uitgehaald en de achterkant aangepast. En toen was dit het eindresultaat. Ik vind 'm eigenlijk nog best heel schattig geworden, maar een tweede zal er nooit van komen want ik heb geen idee meer hoe ik het gedaan heb. Dus op naar het volgende project!

I started in good spirits the other day on a beautiful pattern of a rabbit. But it soon went wrong. I was watching television, chatting here and there and suddenly I completely lost count. But I managed to finish the head, but then the body became disproportionately large. So I decided to use a different pattern for the body. But then suddenly the head was too big again (haha). So then I unraveled part of the head again and adjusted it a little bit. And then this was the end result. I actually think it turned out quite cute, but I will never make another one because I have no idea how I managed it. So I'm ready for a new project!

1 comment:

  1. Ik vind 'm superleuk. Ogen lijken wat scheef te zitten, maar dat is misschien scheeft gefotografeerd. Die lange oren zijn geweldig leuk.
    loesje

    ReplyDelete