Sunday, June 6, 2021

Crochet Vest for a Crochet Cat


 














Vorige week vertelde ik al dat ik een sjaal had gemaakt voor de groene kat, en dat ik bezig was met een vestje. Hier even een kleine update van hoe het er nu uit ziet. Ik denk dat ik een vestje met lange en korte mouwen maak. Ik heb immers drie katjes liggen, en het lijkt me wel leuk als ze allemaal iets anders dragen. Misschien dan ook nog een broek haken. Of een jurkje. Als je nog ideeen hebt, zet het dan hieronder in de comments. Dan kan ik daar misschien wel iets mee doen. De patroontjes van de kleertjes zal ik te zijner tijd delen natuurlijk. Het patroon van de kat staat al hier op mijn blog. Ik wens je een fijne zondag!

Last week I told you that I had made a scarf for the green cat, and that I was working on a cardigan. Here's a little update of how it looks now. I think I will make a cardigan with long and short sleeves. I have three crocheted cats, and I think it would be nice if they all wear something different. Maybe I'll also crochet a pair of pants, too. Or a dress. If you have any ideas, put it below in the comments. Then I might be able to do something with it. I will share the patterns of the clothes when they are ready here on my blog. The pattern of the cat is already here. I wish you a nice Sunday!

3 comments:

  1. Een rokje is ook leuk of een poncho, een giletje, genoeg mogelijkheden!

    ReplyDelete
  2. SWEET.....

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    ReplyDelete
  3. Die is zo ontzettend schattig. Te cute voor woorden gewoon hihi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    ReplyDelete