Sunday, June 13, 2021

Frogs, bears and foxes



 














Ik heb zo'n enorme voorraad amigurumi dat ik soms niet goed weet wat ik er mee moet. Ik bewaar ze in een grote doos en ik zoek soms wel eens naar goede doelen die het misschien kunnen gebruiken maar tot nu toe zonder succes. Voorheen stond ik nog wel eens op marktjes, en als het mooi weer was was dat ontzettend leuk. Maar helaas is dat er het laatste jaar natuurlijk niet van gekomen. Wie weet komt dat gauw weer eens. Wat doe jij met je amigurumi? Ik ben benieuwd! Laat een reactie achter in de comments want wie weet zitten er voor mij (of anderen) goeie tips bij. Ik wens je een fijne zondag!

p.s. Het patroon van de vos vind je hier, het patroon van de kikker staat in dit boek, het patroon van de beer staat in dit boek.

I have such a huge amount of amigurumi that sometimes I don't know what to do with them. I keep them in a big box and occasionally I google for charity projects that might need them but so far without succes. I used to sell them every now and then on markets, and if the weather was nice it was a lot of fun. But unfortunately that did not happen last year. Who knows, maybe it will happen again soon. What do you do with your amigurumi? I am curious! Leave a comment in the comments because who knows, there might be good tips for me (or others). I wish you a nice Sunday!

p.s. The pattern of the fox is here, the pattern of the frog is in this book, the pattern of the bear is in this book.

4 comments:

  1. I have a box full of crochet coasters, mandalas, cushion covers. I tell to myself that I will open an online shop and sell it. But most of them will be taken away by my friends who visit me.

    ReplyDelete
  2. Ben je een amigurumifan dan heb je zo veel leuke beestjes en poppetjes. Gelukkig krijg ik wel eens kleine kinderen op bezoek, die graag met de knuffels spelen. Meestal gaat er dan wel een mee naar huis om te 'logeren'. Ook heb ik wat kleinkinderen, neefjes en nichtjes op afstand. Die stuur ik ook wel eens een gezellig pakketje toe. En dan komt er ook nog wel eens een goed doel langs. Dus ik kan aardig wat amigurumi een nieuw huis geven.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  3. ik maak mijn knuffels voor Troostknuffels Nederland en speciaal voor de afdeling Zuid Holland. Die knuffels gaan naar kinderen in het Alrijne ziekenhuis en daar hebben mijn kinderen ook ooit in gelegen, dus na aan mijn hart :-)
    Het is voor alle kinderen die in het ziekenhuis komen en iets spannends moeten laten doen, dus ook bijvoorbeeld bij 'alleen' bloedprikken
    https://www.instagram.com/troostknuffelsnederland/

    ReplyDelete
  4. Your animals are darling! I especially love the fox! 'So sorry, but I do not have any tips for selling them. Thank you for sharing at Tuesdays with a Twist! -Marci @ Stone Cottage Adventures

    ReplyDelete