Tuesday, December 31, 2019

Link Your Stuff 2019

1. January: Bear by Juffrouw Ooievaar 2. February: Rug by Handmade Jolie 3. March: Teapot cover by Haak by Daphne 4. April: Baby Blanket by InekeDC 5. May: Dotty Top by Cup of Stitches 6. June: Shawl by Marikari
7. July: Flowers by Little Treasures 8. August: Crochet Wedding Dress by EyeLoveKnots
9. September: Pumpkins by Seidenfeins Blog 10. October: Shawl by Hilde Haakt
11. November: Granny Squares by Hobbydingen 12. December: Angels by Haakjuf


































En hier is het dan: het jaaroverzicht Link Your Stuff 2019! Ik selecteerde de links waar per maand het meest op geklikt is en dit is het resultaat. Is het geen prachtige verzameling? Onder de foto zie je de links naar maaksters van deze projecten en foto's, dus ga vooral even langs om te kijken waar de patroontjes te vinden zijn of hoe ze geinspireerd werden om deze projecten te maken.
Ik kijk weer vol trots terug op een jaar met elke week een Link Your Stuff. Gedurende de jaren zie je dat Link Your Stuff trouw bezocht blijft worden door heel veel bezoekers, maar het aantal deelnemers neemt wel langzaam af. Dat is jammer want daarmee komt natuurlijk ook het voortbestaan van Link Your Stuff in gevaar. Dus blijf vooral meedoen en blijf Link Your Stuff delen, dan kunnen we hopelijk nog heel lang genieten van dit wekelijkse link feestje.
In eerdere jaren maakte ik ook een jaaroverzicht en het is zo leuk om te zien hoe de kleuren per jaar verschillen. Klik hier voor 2018, 2017, 2014, 2013 en 2012 (in de jaren 2015 en 2016 heb ik helaas geen overzicht gemaakt).
Wist je trouwens dat ik mijn eerste blogbericht schreef op 2 januari 2010? Dat betekent dat mijn blog komende week 10 jaar bestaat en dat ga ik natuurlijk vieren. Dus kom deze week zeker nog even langs, ik beloof je dat het de moeite waard is.
Voor nu wens ik je een hele fijne jaarwisseling en voor 2020 wens ik je geluk, gezondheid en heel veel creativiteit!

And here it is: the overview of Link Your Stuff 2019! I selected the links that were clicked on the most each month and this is the result. Isn't it a beautiful collection? Below the photo you see the links to the makers of these projects and photos, so be sure to stop by to see where the patterns can be found or how they were inspired to make these projects.
I look back with pride on a year with a Link Your Stuff link party every week. Over the years, you see that Link Your Stuff continues to be faithfully visited by many visitors, but the number of participants is slowly decreasing. This is a bit sad because it naturally also endangers the future of Link Your Stuff. So keep participating and keep sharing Link Your Stuff, so we can hopefully enjoy this weekly link party for a long time to come.
In previous years I also made an annual overview and it is so lovely to see how the colours differ per year. Click here for 2018, 2017, 2014, 2013 and 2012 (unfortunately I did not make an overview in the years 2015 and 2016).
Also, did you know that I wrote my first blog post on January 2, 2010? That means that my blog will be 10 years old next week and of course I will celebrate that. So make sure to visit my blog this week, I promise it is worth it.
For now I wish you a very happy New Years Eve and for 2020 I wish you happiness, health and a lot of creativity!

5 comments:

  1. Tof zo'n overzichtje! Veel geel en zomers blauw valt me op! En wat het aantal dalende bezoekers betreft: er zijn gewoon over het algemeen minder bloglezers merk ik ook op mijn blog. Ik denk dat ons soort blogs over hun hoogtepunt zijn (voorlopig toch want dat komt wel terug, je zal wel zien!) Maar dat bederft de pret niet hoor! Fijn 2020 Annemarie, met mooie haaksels!

    ReplyDelete
  2. Dank je wel voor het organiseren iedere week. Ik vind het leuk om te zien waar iedereen mee bezig is en probeer ook regelmatig zelf iets te plaatsen. En dan word je ook nog een aantal keer in de spotights gezet, leuk. Goede jaarwisseling en een sprankelend 2020 gewenst.

    ReplyDelete
  3. Hey Annemarie,
    Wat een mooi overzicht. Leuke projecten staan ertussen. Wauw, 10 jaar bloggen. Wat bijzonder. Ik ben heel benieuwd. Hele goede jaarwisseling gewenst en alvast een gelukkig, gezond en creatief 2020 gewenst. Mij zie je hier sowieso weer terug in 2020

    Lieve groetjes,
    Emily

    ReplyDelete
  4. It is indeed a wonderful collection! Thank you for adding my flowers - was quite surprised when I saw the selection!
    I wish you a happy and immensely creative year filled with wonders!!!

    ReplyDelete
  5. Mooi overzicht.
    Leuk dat de kleuren zo goed matchen. Zegt iets over de tijdgeest. Leuk!
    Ik ga daarom de andere overzichten ook eens even bekijken.
    Bedankt voor iedere week weer een feestje in mijn mailbox!

    ReplyDelete