Saturday, January 2, 2010

Tiktaktiktak



























Pin It

Ik weet nog goed dat ik vroeger een ontzettende hekel had aan handwerken. Het duurde veel te lang voordat iets af was, en als het al af kwam klopte er niks van. Wat ook niet hielp was dat ik vrij onhandig was. Ik verloor altijd steken, zette teveel steken op en dat wat dus een eierwarmer moest worden werd een enorme muts. Kortom, dit was geen hobby voor mij. Totdat... ik een jaar geleden deze foto tegenkwam van Julia Hopson. In 2007 werd zij wereldkampioene breien met extreem grote naalden. Vloerkleden breien in één dag? Ja, als het zó snel gaat... dan ga ik het zelfs leuk vinden! Toen ik onlangs het patroon van een gebreide poef tegenkwam ben ik eindelijk aan de slag gegaan. Via deze blog zal ik de resultaten laten zien, maar zal ik ook grappige foto's en berichten plaatsen van dat wat met breien allemaal kan. Veel kijk- en leesplezier gewenst!
p.s. update 2012: op dit moment brei ik helemaal niet meer maar haak ik alleen maar. Als je van haken houdt, volg dan vooral mijn blog want ik zal je mooie patronen laten zien en hele leuke haakprojecten!

I still remember that I used to hate doing needlework when I was younger. I took me way too long before I finished something, and when I did finish something it turned out to be too big or too small. What should have been an egg cosy became a huge hat. So, this wasn't fun for me. Untill... I found this picture of Julia Hopson about a year ago. In 2007 she became the World Champion for knitting with extremely big needles. Making carpets in one day? Well.. if it goes that fast even I'm going to like it! So when I found a pattern of a crochet pouf, I started knitting. And I'll show you the results of the things I make through this blog. I will also post funny pictures to show you what's all possible with knitting. Enjoy!
p.s. update 2012: at this point I don't knit anymore, I only do crochet. If you like crochet, follow my blog because I'll show you lovely patterns and great projects!

No comments:

Post a Comment