Saturday, January 4, 2020

Link Your Stuff!

1. Puffy Sheep by Con Hilos, lana s y botones
2. Blanket by Lief Gehaakt
3. Angel Gaby by Fie bakt, haakt en breit!
4. Mouse Pien by Hip en Kleurig




























Welkom bij deze eerste nieuwe Link Your Stuff van 2020. Tien jaar bestaat mijn blog al, en dit is de eerste Link Your Stuff van het elfde jaar. Ik had nooit gedacht dat ik zo lang zou blijven haken of bloggen, maar het is toch zo gegaan en ik word er nog steeds helemaal blij van.
Leuk dat je hier weer bent en ik hoop dat je in 2020 nog vaak terugkomt hier. Morgen deel ik een patroontje wat ik in het begin van mijn blogtijd al uitschreef maar wat ik nu opnieuw heb uitgewerkt. Het is nog steeds een superleuk patroon. Kom je morgen even kijken? En had je het jaaroverzicht  Link Your Stuff 2019 al gezien? Klik hier om dat te bekijken. Een fijne dag gewenst en veel plezier bij Link Your Stuff!

Welkome to this first Link Your Stuff of 2020. My blog has been here for ten years, and this is the first Link Your Stuff of the eleventh year. I had never expected to crochet or blog for so long, but it happened and I still love it.
It's lovely to have you here again and I hope to see you here often in 2020. Tomorrow I'll share a pattern that I wrote in the beginning of my blogging years but I rewrote it and it's still so much fun. I hope to see you tomorrow! And did you see the Link Your Stuff year overview of 2019? Click here to see it. I wish you a lovely day and lots of fun at Link Your Stuff!


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 comments:

  1. 10 jaar bloggen ... een mooie mijlpaal.
    Ik blijf je volgen in het nieuwe jaar. Leuk!

    ReplyDelete
  2. Ik wens je ook een fijn creatief jaar. Ook ik blog dit jaar 10 jaar, het blijft leuk om te doen.
    En dank je wel voor de extra link naar mijn engeltje.
    Fijne groetjes Sofie

    ReplyDelete