Saturday, March 30, 2019

Link Your Stuff!

1. Frilly Flowers by EyeLoveKnots 
2. Fish by AuFilDeMamita
3. Flowers by Atelier Marie-Lucienne
4. Mini Bird by Fie Bakt, Haakt en Breit!



























Wat leuk dat je weer langs komt bij Link Your Stuff! Ik koos mijn favoriete projecten van vorige week vanmorgen, je ziet ze hierboven in de fotocollage.
Meteen maar even een leuke aankondiging: komend weekend zijn de Brabantse Brei- en Haakdagen, ook bekend als de Knit en Knot, in Tilburg. Ik zal daar op vrijdagochtend aanwezig zijn in de stand van het tijdschrift Handwerken Zonder Grenzen. Je kunt gezellig aanschuiven en een patroontje met me mee haken of gewoon gezellig even komen kletsen. Je leest er meer over op deze pagina van Knit & Knot. Kom morgen ook nog even langs op mijn blog want dan heb ik nog iets leuks hierover te melden. Maar voor nu wens ik je veel plezier bij Link Your Stuff!

Thanks for visiting Link Your Stuff today! I chose my favourite projects of last week this morning, you can see them above in the photo collage.
Also, I have an announcement to make: next weekend you will find the Brabantse Brei- en Haakdagen, also known as Knit & Knot, in Tilburg. I will be there on Friday morning in the stand of the magazine Handwerken Zonder Grenzen. You can join in and crochet a little pattern with me or just hop over to have a little chat. You can read more about it on this page of Knit & Knot. And make sure to visit my blog tomorrow because then I have another little fun fact to share. But for now I wish you a lot of fun at Link Your Stuff!

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 comments:

  1. Dank je wel dat mijn mini vogeltje tot je favorieten behoort. Fijne dagen in het vooruitzicht komende weken Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  2. Het is nu echt de tijd voor bloesem en bloemen. Bij jou staan ze ook in het zonnetje. Het is even wennen aan de nieuwe Link Your Stuff, maar het uploaden is weer gelukt. Dank je voor het organiseren en voor alle inspiratie.
    Helaas komt de Knit en Knot dit jaar voor mij op een moment dat ik echt niet kan gaan. Ik wens jou en iedereen die wel gaat veel plezier.

    Fijn weekend, Margaret

    ReplyDelete
  3. Thank you for hosting this lovely party! -Marci @ Stone Cottage Adventures

    ReplyDelete