Wednesday, August 22, 2018

YLA Box

Een deel van de spulletjes uit de YLA Box van de maand juli

























Afgelopen maand was het zover: ik ontving voor het eerst de YLA Box. Ik was superbenieuwd want ik had er al heel veel over gelezen. Ik las vooral hele enthousiaste reacties en ik zag leuke foto's langskomen van de projecten die er eerder in zaten. Dus toen de postbode aanbelde kon ik niet wachten om het pakket open te maken.
Het eerste wat me opviel was dat het een grote doos was. Ik heb al vaker dit soort boxen ontvangen, maar deze was wel echt van een ander formaat. Snel maakte ik doos open, want ik was natuurlijk razend benieuwd wat ik in deze grote doos aan zou treffen. Allereerst viel me op dat in de doos niet nog een doos zat. Zoals gezegd is dat meestal het geval bij dit soort boxen, maar deze doos zat gewoon supervol met haakspulletjes.
Ik zag meteen dat er een aantal dingen in zaten waar ik erg nieuwsgierig van werd. Een plankje, ijzerdraad, een stuk touw... Wat ga ik daar straks mee doen? Gelukkig hoef ik het niet zelf te verzinnen, want er zat een boekje in de doos. Ik haalde het tevoorschijn en zag tot mijn verrassing dat het patroon in de box was ontworpen door Alexa. Velen van jullie zullen haar kennen als Amilishly. En het patroontje wat Alexa ontwierp is een kersenbloesemmeisje op een schommel. Ah, vandaar het plankje en het stuk touw! Het ijzerdraad gebruik je om het meisje buigzaam te maken. Dat raadsel was ook opgelost.
Het boekje zag er heel leuk uit. Een heel helder uitgeschreven patroon en twee leuke stukjes van zowel Alexa als van de bedenkers van de YLA Box.
Als ik verder kijk in de doos zie ik een heleboel bolletjes met Yarn and Colors garen en een zakje vulling. Maar dat is niet alles. Ik vind ook nog een haaknaald, oogjes en een sluiting. Ook zit er een potlood in de doos. Het is geen gewoon potlood maar eentje die je in een potje aarde kan zetten waarna er bloemen uit gaan groeien. Hoe leuk is dat?
Het opschrijfboekje met kersenbloesemthema paste helemaal bij het thema, en de thee en chocola en het heerlijke geurzakje maakten het allemaal compleet.
Alles bij elkaar was ik enorm blij met deze YLA Box. De verrassing van het openmaken, de materialen en de leuke hebbedingen maakten me helemaal vrolijk en ik kreeg meteen zin om met dit leuke patroontje aan de slag te gaan.
Maar hoe kom je nou aan zo'n box? Je kunt de box eenmalig bestellen  of een abonnement nemen. De prijzen liggen tussen de 22,95 en de 26,95 en zijn afhankelijk van het soort abonnement. Zoals hiervoor al staat aangegeven is de box echt goed gevuld, en het is leuk om eens verrast te worden met een patroontje en garen.
De ontwerper wisselt elke maand, en dat maakt het ook leuk want de volgende box is ook echt weer een verrassing. Ik ben nu al benieuwd wat er in zit. De vorige boxen kun je trouwens hier zien.
Wil je het een keer proberen? Of meteen een abonnement afsluiten? Klik hier om een abonnement af te sluiten. En wacht niet te lang want de boxen voor augustus zijn al bijna uitverkocht. Ik wens de YLA Box in elk geval heel veel succes. Ik weet zeker dat het wel goed komt met dit toffe initiatief.

YLA Box vind je hier op Facebook en hier op Instagram.

2 comments:

  1. Wat een super lieve blog Annemarie! Heel blij dat ze je bevalt <3 En jou kennende verzin je vast wel een eigen mooie kleurstelling voor Sakura. In ieder geval heel veel haakplezier!

    Liefs,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Graag gedaan hoor! Ik ben er echt superblij mee. :-)

      Delete