Sunday, August 19, 2018

Giveaway

























*** Giveaway gesloten, de winnaars hebben bericht gehad. ***
In oktober ga ik workshops geven tijdens de Knitting & Stitching Show in London. Daar heb ik natuurlijk heel erg veel zin in, en wie weet ga jij er ook wel heen. De beurs is op een prachtige locatie en er zijn ontzettend veel stands en workshops. Dus als je toevallig in London bent, dan is het echt de moeite waard.
Nu heb ik vijf vrijkaartjes gekregen en die mag ik weggeven aan vijf van mijn volgers. Eén kaartje is inmiddels vergeven aan een volger van mijn Engelse nieuwsbrief, maar er zijn nog vier kaartjes over. Je hebt met het kaartje toegang op 11, 12 of 14 oktober (dus niet op zaterdag 13 oktober). Wil je zo'n kaartje winnen? Laat dan hieronder een reactie achter of stuur me een mail via het contactformulier aan de zijkant. Ik maak de vier winnaars vrijdag bekend. Succes!

*** Update: giveaway closed, the winners were informed. ***
In October I'll be giving workshops at the Knitting & Stitching Show in London. Of course I'm very much looking forward to it, and maybe you will be visiting the show too. The Knitting & Stitching Show is at a lovely location and there are many great exhibitors and lots of fun workshops. So if you are able to go you really should. 
Now I got five free tickets for five of my followers. Last week I organised a giveaway for the subscribers to my English newsletter, so one ticket is already taken. So I have four tickets left. With a ticket you get free acces to the show on 11, 12 or 14 October (so not on Saturday the 13th). Do you want to win a ticket? Leave a comment below or send me an email through the contact form in the right side bar. I'll announce the winners on Friday. Good luck!

2 comments:

  1. Leuk zeg, dat je een workshop mag geven in Londen!
    Ik hoef geen vrijkaartje, maar wens anderen en jou veel plezier.

    ReplyDelete
  2. Hoi Annemarie! Wat leuk dat je kaartjes mag weggeven. Ik heb zeker interesse. Dus wie weet.... Tot dan!

    ReplyDelete