Thursday, August 9, 2018

From my book: Crochet in the City























Mijn nieuwe boek Crochet in the City is alweer twee maanden uit, maar het voelt nog steeds als de dag van gisteren dat ik 'm voor het eerst vast had. Het blijft een waanzinnig tof avontuur om een boek uit te brengen, en al het werk wat ervoor gedaan moet worden is zo ontzettend de moeite waard. De patronen van de kussens op de foto hierboven staan allemaal in het boek. Als je me vraagt wat mijn favoriet is dan kan ik moeilijk kiezen. Ik vond ze allemaal leuk om te maken en het is heel tof om deze kussens nu via bijvoorbeeld Instagram langs te zien komen in hele andere kleuren. Dus heb je ook een van de projecten uit mijn boek gemaakt, stuur me dan vooral een foto of tag me in een van je berichten want ik vind het heel gaaf om ze allemaal te zien. Heb je het boek nog niet en zou je een exemplaar willen hebben? Kijk dan even op deze pagina op mijn blog. Helemaal onderaan het bericht vind je een kaart waarop je kunt zien welke winkels het boek verkopen. Het boek is geschreven in het Nederlands én Engels (in één en hetzelfde boek). De patronen zijn uitgewerkt in haakdiagrammen maar ze zijn ook allemaal volledig uitgeschreven. Een fijne dag gewenst!

My new book Crochet in the City was published two months ago but it still feels like yesterday that I held the book in my hands for the first time. It's such a great and cool adventure to make a book, and all work that it takes to make it is so worth it. The patterns of the pillows on the photo above are all in the book. If you ask me which one is my favourite I don't think I can choose. I loved making them all and it's so cool to see these pillows in different colors on Instagram for instance. So if you made a project from my book, I'd love it if you send me a photo or if you tag me in your online post. If you're interested in getting a copy of the book, see this page on my blog. There's a map at the bottom of the post where you can see where the book is being sold. The book is written in both Dutch and English (the same way my blog posts are written: English below Dutch) and of all projects you can find crochet diagrams and written patterns in the book. Have a lovely day!

3 comments:

  1. Prachtige kussens. Na zoveel werk is het fijn om al de resultaten in dit prachtige boek te zien staan. Het is zo handig dat je haakdiagrammen en uitwerkingen in tekst hebt gemaakt. Is het één even niet duidelijk, dan kun je bij het ander vaak ontdekken wat de bedoeling is.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  2. Een prachtig boek. Door dit boek wordt mijn to-do-lijst nog groter. ;-)
    loesje

    ReplyDelete
  3. Fabulous pillows and congrats on the book! Thanks for sharing at Vintage Charm! xo Kathleen

    ReplyDelete