Friday, March 9, 2018

Giveaway

























Het project waar ik al langer aan werk is deze week in een nieuwe fase beland. Ik zal zondag uit de doeken doen waar ik al zo lang mee bezig ben, maar om het vast te vieren leek het me leuk een klein pakketje met leuke hebbedingetjes weg te geven. Onder de bolletjes met mijn favoriete garens zitten nog wat kleinigheidjes. Vind je het leuk om dit pakketje te winnen? Laat dan hieronder een reactie achter. Ik maak zondag de winnaar bekend. Je kunt ook op Facebook meedoen. Veel succes!

The project that I've been working on for a long time has now moved into a new phase. I will reveal this Sunday what I've been working on for so long, but just to celebrate where the project is today I'd like to give away this cute little box with goodies. Underneath these three balls of yarn (my favourites) there are some more cute gifts. Do you want to win this package? Leave a comment below and I'll announce the winner on Sunday. You can also enter the giveaway on Facebook. Good luck!

98 comments:

  1. Graag doe ik mee! Wat een schitterende kleuren...

    ReplyDelete
  2. wat een leuke kleuren en ik ben benieuwd wat je aan het maken bent.
    Ik doe graag mee aan deze giwe away

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke kleuren! Groet, Willeke

    ReplyDelete
  4. Die zou ik graag ontvangen! Groet, Willrke

    ReplyDelete
  5. Ik vind dat grijs heel mooi maar die andere ook hoor en ik wil graag meedingen naar dat pakketje.
    Groetjes van Simonne.

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke kleurtjes samen. Ik doe graag mee. woensdag ben ik 22 geworden, dus een leuk extra cadeautje :-). Ik ben benieuwd naar je nieuwe project.
    Fijn weekend alvast.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  7. mooie kleurencombinatie. ik doe graag mee met de give away.

    ReplyDelete
  8. De pérfecte manier om me kennis te laten maken met het paintbox garen!

    ReplyDelete
  9. Wat een schitterende lentekleurtjes! Ik doe graag mee aan de winactie, want hier weet ik wel wat moois mee te maken!

    ReplyDelete
  10. Hartverwarmende kleuren en dat zullen de kleinigheden ook zijn ...
    Ik doe graag mee met je win actie en wie weet ...
    Nog een fijne vrijdag en straks weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    ReplyDelete
  11. Le creative hanno sempre molti progetti in testa! Realizzarli tutti è impegnativo perché le mani sono solo due! Attendo con curiosità il tuo nuovo progetto. Buon lavoro Paola

    ReplyDelete
  12. Prachtige kleuren, ik voel hier voorjaar. Ik doe graag mee

    ReplyDelete
  13. Hee Annemarie ben benieuwd waar je mee bezig bent.. Ik vind het leuk om dit fijne pakketje te winnen. Het maakt me nieuwsgierig ;-) Veel suc6 met je nieuwe project x Ingrid

    ReplyDelete
  14. Wat een leuke kleuren bij elkaar. En ik ben ook heel benieuwd waar je mee bezig bent. Ik doe mee met deze give away.

    ReplyDelete
  15. Wat een lief pakketje, o zo gaaf 😍
    Die willen wij maar al te graag
    Maar ik zou er nog meer plezier aan beleven
    Als ik het aan mijn hakende prinsesje van 9 kan geven
    Zodat zij een project voor haarzelf kan beginnen
    En niet langer alleen maar mama’s restjes hoeft te beminnen 🙈
    En we samen aan de haak kunnen gaan
    Dat zou een echte verrassing 🎁 zijn, daar kan je van op aan
    Dus ik draai mijn duimen stuk
    Hopelijk brengt het geluk 🍀😬

    ReplyDelete
  16. Wat een mooie kleuren combinatie ben heel nieuwsgierig wat U er van gemaakt heeft het kan alleen maar weer geweldig iets zijn
    Laat het maar snel zondag worden ����

    ReplyDelete
  17. Wat leuk en spannend je “geheime” project. Je maakt me nieuwsgierig. Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar het paintbox garen. Veel over gezien en gelezen maar ik heb er nog nooit mee gehaakt Lieve haakgroetjes Tertia

    ReplyDelete
  18. Nice colors. Excited to see your secret project.i would like to participate in your giveaway. But i am from india. Am i eligible.

    ReplyDelete
  19. That‘s so nice! Maybe I have a bit luck�� Hugs Rita��

    ReplyDelete
  20. Mooie kleurtjes. Ik doe heel graag mee.
    Duimen maar!

    ReplyDelete
  21. Phildar cotton ken ik al, tijd dus om met de andere ook eens lekker te haken. Bij deze doe ik graag mee!
    Btw heel mooie kleuren!

    ReplyDelete
  22. Wat leuk! Ik ken alleen Phildar nog. Als ik ze wil zal ik ze ook zeker reviewen op mijn blog :)

    Feli (withlovefeli.com)

    ReplyDelete
  23. Mooie kleurtjes en ik voel net al een paar dagen een lentehaakplannetje borrelen. Misschien kan ik deze er wel voor gebruiken ;) ?

    ReplyDelete
  24. Wow!!!
    Love the colors!!
    Thanks for the giveaway!
    =^.^=

    ReplyDelete
  25. Leuke kleuren en mooie draadjes! Ben benieuwd naar wat je er nog meer in hebt verstopt. Doe dus graag mee om er acter te kunnen komen! Groeten Mirella

    ReplyDelete
  26. Love, love, love Paintbox yarn! Working on a sweater right now and have more yarn on the way. So soft and the colors are amazing!

    ReplyDelete
  27. Mooi, mooi, ik doe graag mee! Garen heb je nooit teveel.

    ReplyDelete
  28. Yes, I would like to win this giveaway package!! Thank you for the opportunity to do so.

    ReplyDelete
  29. I love surprises, but the yarn already looks wonderful! Ben benieuwd naar je nieuwe project...

    ReplyDelete
  30. Wat een snoepjes, heerlijk om daar iets leuks voor te verzinnen! Ik kijk ook uit naar je nieuwe project, #nieuwsgierig!

    ReplyDelete
  31. Die Farben sind wunderschön aufeinander abgestimmt.Ich liebe deinen Blog
    Liebe Grüße
    Karin

    ReplyDelete
  32. Love these colors--perfect for Spring projects.

    ReplyDelete
  33. Super leuk! Lijkt me spannend om te zien wat je er onderin gedaan hebt.

    ReplyDelete
  34. Please enter me, also. Very pretty colors and I love surprises!

    ReplyDelete
  35. Can't wait to see your new project! And thank you so much for the giveaway!

    ReplyDelete
  36. Wat een heerlijke kleurtjes! I love it! Ik doe graag mee, en ben heel benieuwd wat je zondag laat zien;-)

    ReplyDelete
  37. Ben benieuwd naar je project! Heel leuk dat je dit met ons wilt vieren met deze gave give-away! Ik zou het leuk vinden te mogen ontdekken wat je onder die mooie bollen verstopt hebt :)

    ReplyDelete
  38. Wat een mooie kleurtjes <3 ben heel benieuwd naar het project waar je mee bezig bent!

    ReplyDelete
  39. Ik doe ook graag mee, Voor die mooie kleurtjes. Ik hou ervan. Groetjes Annemiek

    ReplyDelete
  40. I love this yarn, would love to try it

    ReplyDelete
  41. Wat een leuk pakketje! Die zou ik wel willen winnen!

    ReplyDelete
  42. Wie niet waagt....
    Ik doe graag mee, met deze give-away.
    Je maakt het wel spannend hoor ;) Net als de andere, ben ook ik benieuwd waar je al een tijd mee bezig bent.
    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  43. Heb al meegedaan op facebook, maar waag hier ook nog een gokje, ben zo nieuwsgierig naar die spulletjes onder de bolletjes.

    ReplyDelete
  44. Mijn lievelingskleuren! Hier weet ik wel raad mee... Daarom doe ik graag mee met deze leuke winactie!
    Groetjes, Johanna V

    ReplyDelete
  45. Thanks for the opportunity to enter your wonderful giveaway! Beautiful colored yarn and I love surprises. Have a nice weekend! Judy

    ReplyDelete
  46. Mooie kleuren en actie. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  47. Lovely spring colors! Rav Id: slawson

    ReplyDelete
  48. Thank you for the giveaway.So generous.
    Also can't wait to see your project.

    ReplyDelete
  49. Wie wil dit nu niet winnen? Jouw favoriete garens, in prachtige kleurtjes bij elkaar. Ik waag graag een kansje en doe mee!

    ReplyDelete
  50. Ik doe graag mee. Wat een prachtige kleuren voor dit nieuwe seizoen.

    ReplyDelete
  51. How wonderful and generous! Please, add me in for your giveaway! thank you!

    ReplyDelete
  52. Dat zou super zijn.
    Ee n leuk verjaardag kado, want ik ben morgen jarig.
    Mijn dochter vandaag, dus we he ben een echt feest weekend!
    Waagv graag een gokje.

    ReplyDelete
  53. Wat een leuk pakketje! Ik doe graag mee, maar ben ook wel nieuwsgierig waar je mee bezig bent.

    ReplyDelete
  54. Wat een mooie kleuren in het pakketje! Ik loot graag mee, maar gun het alle anderen ook hoor! Ik ben trouwens ook erg nieuwsgierig naar wat je ons zondag gaat laten zien. Fijn weekend!

    ReplyDelete
  55. I love pastels - make for such a delicate look to any project, crochet or knit! Thank you, Susan

    ReplyDelete
  56. Heerlijk toch dit pakketje, ik doe graag mee, laat de postbode maar komen! Fijn weekend en op naar de lente.
    Groeten Christien vd Veen

    ReplyDelete
  57. Leuke kleuren, dus ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  58. Oooh wat een vrolijke voorjaarskleuren! Daar wil ik wel mee aan de slag!

    ReplyDelete
  59. Je maakt het wel spannend! Ik ben benieuwd!

    ReplyDelete
  60. Wat een leuke kleurtjes. Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  61. Ik zou graag meedoen voor mezelf en mijn dochter Roos van 7 jaar. Sinds kort haakt ze kleine werkjes mee en wordt net zo blij als ik van alle mooie kleurtjes garen.

    ReplyDelete
  62. Gorgeous colour combination, thanks for a lovely giveaway : )

    ReplyDelete
  63. I will love to try crocheting with those yarns! I am from Bolivia and we are very limited about the yarn tipes we have here ☹️ Love the colours and I am very exited about your new peoyect!! ��

    ReplyDelete
  64. Spannend, je nieuwe project. Ben benieuwd!
    De kleurtjes van je give away zijn super lief. Ik waag gaarne een kansje, om iets te maken voor mijn a.s. kleindochter

    ReplyDelete
  65. Hi Annemarie,
    Ik doe graag mee! Wat een fijne kleurtjes! <3 en ben super benieuwd met welk project je zo lang bezig bent!!

    Fijne dag!

    Liefs,
    Jessica (@forest.friends)

    ReplyDelete
  66. Wat een leuk pakketje! Doe graag mee. Ik ben zo benieuwd naar dat paintboxbolletje.

    ReplyDelete
  67. Als trouwe volger doe ik zeer graag mee :)
    MIjn zusje kreeg enkele maanden geleden een baby, en daar zou ik zeker wat leuks mee kunnen!

    ReplyDelete
  68. Ben wel heel niuwsgierig waar je mee bezig bent. En wat een toffe kleurtjes voor je give-away. Ik doe heel graag mee!

    Lieve groet, Linda @hipenhandgemaaktbylin

    ReplyDelete
  69. Ik ben benieuwd naar waar je mee bezig bent en doe graag mee met de giveaway.
    Nog 1 nachtje slapen ;-)
    Kan niet wachten!

    groetjes, Esther

    ReplyDelete
  70. Die zou ik ook graag winnen, dan kunnen we nog meer haken voor het goede doel "Stichting Aap"
    groetjes rita

    ReplyDelete
  71. Ja leuk! Echt mijn kleur!!

    ReplyDelete
  72. I'd love to take part. Thank you very much!
    I can't wait to see your project reveal. :-)

    ReplyDelete
  73. Wat leuk, 2 van de 3 garen ken ik nog niet ben benieuwd en helemaal nieuwsgierig naar wat eronder zit.
    Ik doe graag mee.

    Groet, Dii

    ReplyDelete
  74. Jaaa ook ik ben graag van de partij,
    dus zet mij er maar bij!
    :-)
    De kleuren spreken mij zeker aan
    en wat ik ervan ga maken zal mooi in het Interieur van mijn moeder staan.

    Groetjes,
    Inge

    ReplyDelete
  75. I'd love to win.. But not sure if it's available for Canadians.

    ReplyDelete
  76. Oh, I love your work and I'm really impatient to see your new project... Thank you for a chance to win.
    Best, Anja

    ReplyDelete
  77. These are my favorite colours in the last month :-)
    A little surprise would be very fine ...
    And I'm curious, what your project will be.
    Warm greetings
    Mika

    ReplyDelete
  78. I love the soft colours you've chosen and look forward to seeing what your next project is. Crossing my fingers I may have some luck. Hugs, Lita x

    ReplyDelete
  79. Ik ben heel benieuwd waar je zo stiekem aan gewerkt hebt 😉.
    Ik doe graag mee met de give away, benieuwd wat er voor leuke kleinigheid onder de mooie bolletjes zit

    ReplyDelete
  80. Ik doe graag mee. Mooie kleuren en ongetwijfeld heel leuke verrassingen.

    ReplyDelete
  81. Oei ..... dit zijn echt mijn kleurtjes! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  82. Lovely colours and inspiring patterns, thank you! Keeping my fingers crossed......

    ReplyDelete
  83. Annemarie ik doe graag mee, niet geschoten is altijd mis, bij mij is dat dus altijd het geval, altijd mis.
    Maar het lezen van je blog maakt alles goed, ik ben benieuwd wat je voor spannends gaat doen......

    Liefs Jann

    ReplyDelete
  84. Ik loot graag mee,wat een mooie kleuren.Daar kan ik wel wat mee.Inspiratie genoeg hier.

    ReplyDelete
  85. Wat een mooie kans om voor mijn nog niet geboren kleinkind iets liefs te maken. Graag doe ik dus mee!

    ReplyDelete
  86. Je weet de spanning wel goed op te bouwen. Ik ben super benieuwd naar jouw project. Zo aan al die reacties te zien zijn er veel mensen wel te porren voor jouw fijne weggeefpakket. Wie wil niet dit cadeau winnen? Ik waag gewoon ook een kansje.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  87. Durable en Paintbox heb ik nog nooit geprobeerd! Dit is dus een mooie kans om ze wellicht te mogen proberen!

    ReplyDelete
  88. Hoi, ik maak ook graag een kans om dit leuke pakket te winnen. Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  89. Lijkt me super om dit te winnen!

    ReplyDelete
  90. zulke mooie kleuren voor mijn baby projecten voor mijn dochters collega's. Daar is een baby boom aan de gang.

    ReplyDelete
  91. Spannend!!!! Met deze mooie kleurtjes maak ik er een babyprojectje van.

    ReplyDelete
  92. What gorgeous spring colors! Thanks for sharing at Vintage Charm! xo Kathleen|Our Hopeful Home

    ReplyDelete