Monday, March 5, 2018

Flower and.. a trip ahead

























Vandaag ga ik op reis en ik neem mee... dit gehaakte bloemetje. Ik heb vanavond een hele gezellige afspraak met iemand die jullie vast allemaal wel kennen. Ik verklap het nog niet, maar het heeft natuurlijk te maken met het grote geheime project waar ik al een hele tijd mee bezig ben. En morgen is een belangrijke dag! Ik zal op Instagram misschien wel een tipje van de sluier oplichten. Ondertussen vind je hier de link naar het patroon van dit bloemetje. Ik wens je een fijne week toe!

Today I'm off on a trip, and I bring with me... this crochet flower. I'm having a very fun date tonight, with someone you probably all know. I'm not giving away any clues yet, but of course it has to do with the big secret project I've been working on for some time. And tomorrow is a very important day! I might give a hint on Instagram tomorrow. In the meantime, here's the link to the pattern of this flower. Have a lovely week!

5 comments:

  1. Leuk: het voorjaar en het "nieuw" spat eraf :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  2. Fijne reis. Spannend waar je mee bezig bent. Knap dat je het geheim kunt houden.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  3. Ik ben benieuwd.
    Zo leuk als je met iets bezig bent wat bijna verteld mag worden.....maar je hebt je geheim goed bewaard knap hoor.

    ReplyDelete
  4. Que vaya bien esa cita!!!!me gustará que desveles el secreto!
    Besos.

    ReplyDelete
  5. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังอาชญากรรม

    ReplyDelete