Monday, December 26, 2016

Merry X-mas

























Het is alweer tweede Kerstdag, en ik hoop dat jullie genieten van een paar fijne dagen. De komende week is voor mij een vakantie week, en ik zal deze week een aantal blogberichten posten met herinneringen aan creatieve gebeurtenissen van het afgelopen jaar. Daar zullen ook bijdragen van Link Your Stuff 2016 in terug te vinden zijn. Dus deze week iets meer blogberichten dan gebruikelijk, en wie weet sta jij er wel tussen.
De uiltjes hierboven haakte ik voor Roemenie. Morgen maak ik bekend hoeveel knuffels en andere spulletjes ik verzameld heb dit jaar. Het patroontje van deze uiltjes vind je in dit blogbericht.
Een hele fijne tweede Kerstdag gewenst!

It's the second day of Christmas, and I hope you are all enjoying some lovely days. My vacation has started, so this week I'll be looking back and so I will post a few of my favourite crochet events of 2016. I will also look mention some of the contributors of Link Your Stuff 2016, so perhaps you will be part of it.
I made the owls above for Romania. Tomorrow I'll let you know how many toys and other cute things I collected this year. The pattern of these owls is in this blog post. I wish you all a lovely Christmas!

4 comments:

  1. I love this little tree made of owls ♥

    ReplyDelete
  2. Have a warn holidays season, my dear! Kind regards xxx

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige uilen kerstboom🎄
    Hoop dat jezelf ook hebt genoten van de afgelopen dagen. Heerlijk om nu een weekje vrij te zijn, geniet er van.
    Groet Patricia

    ReplyDelete