Wednesday, October 23, 2013

The winners!

























Het was weer razend moeilijk, maar het is gelukt hoor! De winnaars van de kaartjes voor de KreaDoe zijn bekend. Ik ga er niet een heel lang verhaal van maken, want jullie zijn natuurlijk razend nieuwsgierig. Dus bij deze, de dames die twee gratis toegangskaarten voor de KreaDoe hebben gewonnen zijn....

It was very difficult (again), but I managed to choose three winners of the tickets for the crafty fair KreaDoe! I will not make a very long blog post of this, because I think you probably want to know who won as soon as possible. So, the ladies that won two tickets for the KreaDoe are....

Patricia Smit
Wilma aan den Toorn
Jans van der Meiden

Gefeliciteerd dames! Sturen jullie me een mail met je adres? Dan komen de kaarten zo gauw mogelijk naar jullie toe.

Congratulations ladies! Could you please send me an email with your address? I will send you the tickets as soon as possible.

Maar.... dat was niet alles. Ik heb nog 1 reservekaartje en dat ga ik ook weggeven. En ik geef het aan iemand van wie ik hoop dat het haar er toe zet om de KreaDoe te bezoeken. Stephanie Fermor, ik zou het heel leuk vinden als je ook naar de KreaDoe komt. Stuur je me een mailtje? Dan stuur ik jou het reservekaartje.

Ik hoop dat iedereen met heel veel plezier de KreaDoe gaat bezoeken. Misschien zie ik jullie daar wel, ik ben er op vrijdag 1 november 's middags in de stand van Forte Uitgever. Maar wanneer je ook gaat, veel plezier en geniet ervan!

But.... this isn't all. I have one more spare ticket that I'll give away to someone. And I hope that winning this ticket will get her to visit the KreaDoe. Stephanie Fermor, I would love to see you go to the KreaDoe. Just send me an email and you'll get the spare ticket.

I hope everyone will enjoy the KreaDoe. Maybe I'll see you there, I'll be there on Friday on November the 1st in the afternoon at the stand of Forte Publishers. But whenever you go, have fun and enjoy!

8 comments:

  1. Meisjes, gefeliciteerd en veel plezier op de KreaDoe.
    En Annemarie, leuk datje zo mensen een fijne dag bezorgd.
    Mooi haakwerk in die kast.

    Liefs, Margaret

    ReplyDelete
  2. Oooooo, kan het bijna niet geloven maar ik heb 2 kaartjes gewonnen!!!!!
    Je maakt mijn week weer helemaal goed Annemarie. Ga je direct mailen.
    Reuze bedankt!!!!!
    Groetjes, Patricia

    ReplyDelete
    Replies
    1. En ik ben ook helemaal happy! Want ik mag gezellig met Patricia mee :)

      Groetjes Renske

      Delete
  3. heb mijn adres door gemaild bedankt grt jans

    ReplyDelete
  4. nou winnaars; gefeliciteerd! Heb een leuke dag!!!

    ReplyDelete
  5. Dat gaat geheid gezellig worden, geniet ervan saampjes... !!

    ReplyDelete